Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Studna

27. 10. 1999
0
0
3142
Autor
slavek

Lásko moje, nejsladší,
Tolik moc mám Tě rád.
A tolik moc se bojím.
Cítím Tvou hebkost, krásu.
Vnímám Tvou nevinost a něhu.
Jsi tolik nádherný, že všechno ostatní stává se bezbarvým.
Tvoje tvář tak hřeje tu mou.

Tvůj polibek, po němž hlava se točí. Topím se v tvých pohledech. Prosím lásko, zavři oči, srdce tluče, ztrácím dech. A prostor se zúžil na nás dva. Zapomínám na bolest osamění. Po dlouhých mrazech, obleva, po dlouhé noci, rozednění. Andělé tančí na hvězdách, z nebe se sype zlatý prach. Květiny rostou po cestách, tak řekni lásko, proč mám strach?
Laďa
27. 10. 2000
Dát tip
TAk co, dopadlo to dobře?

slavek
27. 10. 2000
Dát tip
ne... nemohlo to dopadnout jinak...

Jean
04. 11. 1999
Dát tip
A ten všudypřítomný strach se vloudil i do tvé škeble...

slavek
04. 11. 1999
Dát tip
strach je vždy mít z čeho...

Hannah
02. 11. 1999
Dát tip
Moc Ti Slávku rozumím... tak moc dobře... A proč je to těžké? Protože už víš..., protože jsi zažil..., protože ... jsme všichni plni váhání, tápání, nedůvěry v lidi, v sebe, ... tak dobře ti rozumím ...

kačka
02. 11. 1999
Dát tip
Strach máme, protože máme i zkušenosti, jsme opatrní, chráníme se před zraněním, ale láska je stejně velká voda. Zaválí tě a neptá se, buď se topíš nebo v tom stejně plaveš, máme vůbec na výběr? Možná zvolit styl, až opadne ta první velká voda a SOS stejně nepomáhá...

slavek
02. 11. 1999
Dát tip
možná přeci jen?

Bibša
02. 11. 1999
Dát tip
závidím...ale strach nemáš mít z čeho !!!

snoopy
01. 11. 1999
Dát tip
..každý z nás.. by chtěl.. věřit

slavek
01. 11. 1999
Dát tip
ano, každý.. Tak proč je to tak těžké?

slavek
31. 10. 1999
Dát tip
Děkuji Vám, věřím tomu, chci věřit.

Pavol
30. 10. 1999
Dát tip
Neboj se!
Nádherná. :)

Print
29. 10. 1999
Dát tip
Láska je závislá na bolesti. Ale to ty víš... Jsem šťastný, že jsi šťastný...!

Merle
29. 10. 1999
Dát tip
Bojíš se, protože už víš, už si zažil. Naštěstí strach je nepřítel, se kterým se dá bojovat.

Špuntík
29. 10. 1999
Dát tip
slavku nemám slov, ještě, že tu je to tlačítko....tip

Somalec
29. 10. 1999
Dát tip
Taky někdy se bojím, že stratím to nejdražší co v tu chvíli mám. :-))

Tynic
28. 10. 1999
Dát tip
Čim víc miluješ tím víc se bojíš. Kdyby ti na Něm nezáleželo jdeš do toho po hlavě. Miluješ - Váháš - Jsi opatrný. Hlavně to dotáhni dokonce ! Nebo se o to aspoň pokus...Láska je to nejlepší.

Anonym
27. 10. 1999
Dát tip
xxx

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru