Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Docela obyčejné povídání

19. 04. 2008
11
26
2353
Autor
Barman

   Měla utlé boky a prsa jako žoky. Bez nohou a boků vypadala jako busta. Věděla to a čas od času se natřela na bronzovo a seděla na podstavci uprostřed náměstí. Jak tam tak seděla, poslouchala řeči o tom, jak ti dnešní sochaři přehánějí a že taková prsa by v realitě žádná mít nemohla. Když jí to omrzelo, zasedla na vozítko a odjela domů, kochat se svými naloženými boky. „Ty sou panečku!“ říkala si a poplácala akvárium. Bylo jí tak celkem dobře, protože když měla boky, nohy a mezinoží, tak v kombinaci s těmi žoky byla na roztrhání, a také že jí jednou dva urostlí nápadníci roztrhli. Zpočátku byla rozmrzelá, přeci jen měla ráda samohanu a muže, ale jelikož byla také neuvěřitelně egoistická, dělal jí víc než dobře pohled na ty své boky v lihu. Prožila tak vždy několik mentálních orgasmů, které jsou tak typické pro lidi co se mají upřímně až moc rádi.

   Jmenovala se Johana, měla ráda pivo a konverzaci o svých prsou a pohnutém osudu. V hospodě kam jezdila, měla speciální židličku a své prsy umně vykládala na stůl na odiv světu a vesmíru. Kdo jí neznal, hned se chtěl zmocnit jejího klínu, ale to pak byla velká legrace pro přítomné, když zjistil to, co my už dávno víme. Inu faux pas.

   Život se jí změnil, když byla na vyjížďce podél řeky. Pásly se tam krávy a mezi nima i jedna silně egoistická, která si myslela, že má největší vemeno. Když spatřila Johanu, v žárlivosti ladně přeskočila ohradník a ušlapala jí i s vozítkem a vemeny krutě a nemilosrdně. A jestli si někdo myslí, že život se po smrti nezmění, tak se šeredně plete. Mě totiž Johana ve snech navštěvuje a věřte nebo ne, ale má boky jak náklaďáky a prsa jako dva hrášky.

26 názorů

Nonchalance
04. 05. 2009
Dát tip
aha no božechráň s tou rukou. inak dosť smiešna predstava tých pytlov :)

Barman
04. 05. 2009
Dát tip
Spíš pytle, které měl otrok v ruce a ládoval do nich bavlnu. Ale ruku do plamenů za to teda nedám:)

Nonchalance
04. 05. 2009
Dát tip
aha, akože stohy?:)

Barman
04. 05. 2009
Dát tip
ó džony bavlny žok celý ó džony za den natrhej:)

Nonchalance
04. 05. 2009
Dát tip
veru veru zaujalo.. aj keď netuším čo sú to žoky:)*

sepiolite
26. 01. 2009
Dát tip
Tvůj sen:-))?? T***

Bíša
15. 08. 2008
Dát tip
Tip.

Petrusha
27. 06. 2008
Dát tip
tomu sa vraví posmrtná pomsta :)

Barman
13. 05. 2008
Dát tip
To jsem rád, zábava je kořením toho, no, života

pozorovatel
13. 05. 2008
Dát tip
:))já se bavil

Barman
12. 05. 2008
Dát tip
teď už do snú i na stránku:)

Barman
07. 05. 2008
Dát tip
neznám, hledám:)

Kuchot
21. 04. 2008
Dát tip
u tvých děl se bavim, a to se mi tady zas tak moc nestává :)*

Barman
21. 04. 2008
Dát tip
Ono zaujetí je mnohdy lepší než pofidérní tip:) O to koneckonců jde, pryč s populismem (teda né že bych nestál o tipy:)

ThatGuy
20. 04. 2008
Dát tip
asi tak ;)

Barman
20. 04. 2008
Dát tip
Hlavně že zaujalo:)

ThatGuy
20. 04. 2008
Dát tip
šílený...ne jako špatný, ale šílený..nicméně tip nedam, i když mě to zaujalo..

Rajmund
20. 04. 2008
Dát tip
...!

eleja
19. 04. 2008
Dát tip
:-D

Honzyk
19. 04. 2008
Dát tip
..*:)) nebo ((-------/?/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru