Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zjištění

20. 04. 2008
17
37
5788
Autor
Oldjerry
                              Dnes jsem se zase dostal dál

                                    Synovi bylo čtyřicet pět
                                    Je tak můj, že i mne to zaráží
                                    a vede to mé myšlenky
                                    o životě 
                                    až... 

                              V něm je mé pokračování
                              v něm hledá bůh 
                              to lepší
                              co je v nás 

                                     Výběr

                                            Já už to vím,
                                            ale co mi to bude platné 
                                            ve vteřině pravdy

37 názorů

Oldjerry
23. 04. 2008
Dát tip
Ahoj, Moříčko a dík

Je to dobré. Takové...z hecu...nebo ne...nevím, neumím to popsat. Prostě velký TIP Tobě a pochvalu na Tvou hlavu :)

Oldjerry
22. 04. 2008
Dát tip
elfko - to by to psaní vypadalo fakt jinak, jestli bych o tom vůbec psal.... D

elfka_Sea
22. 04. 2008
Dát tip
Ve vteřině pravdy to bude uklidňující... o to horší to je, když víš, že dítě je po otci, jež ani nezná, že pro tebe ja tak řka kukaččí a vaše názory, cesty a životy jsou tak moc jiné, že ani vyprávět si o nich nemůžete...

Oldjerry
22. 04. 2008
Dát tip
Dámy a páni - jak jsem si tu četl vaše reakce, tak se mi zdá, že vzbuzuju dojem ufňukanýho dědka ... Dementi - (to vám nenadávám, to popírám ten nepříznivý dojem) : Já to samozřejmě už beru na vědomí, že jedu po pr.... do krechtu. Neřvu nadšením, ale taky z toho nedělám velkou vědu. Prostě je to dané, neodvratné, tak to beru - ač nerad. Někdy to ale poslouží jako obraz i jako motiv. No - a to je fšecko. Díky za vaše slova - ono je dobrý vědět, že někdo se do toho vcítí a třeba i víc, než já.

Štírka
22. 04. 2008
Dát tip
napsal jsi to krásně.... a uživej vteřin a minut a hodin a dnů a roků tady :-) t

Oldjerry
21. 04. 2008
Dát tip
Macecho -- přesné jak švýcarské hodinky...

macecha
21. 04. 2008
Dát tip
Oldjerry- není zač! Ty máš alespoň tu naději, že ve vteřině pravdy si budeš moci říci, že máš hodného syna,což já bohužel asi říci nebudu moci. A pokud jde o toho boha - záměrně píši malé b, cítím to stejně jako Ty. Je to něco, co je v nás a co nám přináší útěchu a nemusíme se chodit modlit zrovna do kostela. Stačí říci modlitbu potichu.

Oldjerry
21. 04. 2008
Dát tip
Děkan - nevlastní mámo !

macecha
21. 04. 2008
Dát tip
*T - beze slov

Rajmund
21. 04. 2008
Dát tip
:-)

Oldjerry
21. 04. 2008
Dát tip
bergu, Norberte, Aleši, ROMANe - díky, jsem rád, že jsem to trochu vystihl. Rajmunde - klasické s pavím chvostem s převahou teplých barev vzadu na patře kyselinka sládne - ono je to taky o ročníku....

Rajmund
21. 04. 2008
Dát tip
Výběr nemusí hned zarmoutit. Tak žij dlouho Oldjerry!:-)

berg
21. 04. 2008
Dát tip
Dornfelder, F. Zlámal, Pavlov. Kvalitní, osobité, s dlouhým dozvukem na patře. Výborná kvalita za rozumnou cenu. Zweigeltrebe, Trpělka-Oulehla, Nové Bránice. Někdy prostě stojí za to ještě chvíli po rodné hroudě pochodit. ÷))

Rajmund
21. 04. 2008
Dát tip
Rulandské bílé z Pavlovic.Barva zlata slitého s platinou, vůně dřevitě nahořklá končící v ovocné kulatosti.Chuť skrytě ostrá ihned se zaoblující v neurčitost révovou s nádechem ranní louky.Ukončena je výraznou kyselinkou rychle odeznívající patrem.

berg
21. 04. 2008
Dát tip
Syny ještě dospělé nemám, to pak člověk nevidí konečný tvar svého snažení o zachování rodu.÷) V souznění s jedním blízkovýchodním moudrým básníkem dodávám, že otec je tětiva a dítě šíp, to ale určitě znáš nejlépe sám. Snad nejlépe a s velkou laskavostí zpracované téma rodiče-děti (a nejen to) jsem četl v knize A. Larsena Kámen mudrců, ale to jen tak na okraj. Tvůj text mne donutil k zamyšlení a tudíž T. určitě.

měl jsem to podobně jako siorak: synovi je 21, tak mě to přimělo k přemýšlení, jak moc jsme si podobní...jen jsem nevěděl, jak to sem zformulovat...takže Oldjerry, dík za tu chvilku...

Oldjerry
20. 04. 2008
Dát tip
Zdendo - Samozřejmě, že bůh je jen jeden - vždyť to tu hlásám v různých podobách už tři roky.... Bůh je přizpůsoben potřebám církví... Bůh na rozdíl od boha je modla

Oldjerry
20. 04. 2008
Dát tip
Zdendo - Samozřejmě, že bůh je jen jeden - vždyť to tu hlásám v různých podobách už tři roky.... Bůh je přizpůsoben potřebám církví... Bůh na rozdl od Boha je modla. sioraku - tos mi udělal radost.

Oldjerry
20. 04. 2008
Dát tip
Jano - D a ještě jednou d Zdendo - Bůh je ten, kterého nám prezentují církve, kdežto bůh je ten, v něhož věřím já. Je to bůh, kterému je fuk, s jakým b se píše, jestlimirozumíškdyžtětakděsím... jo - a není zač

Zdendo, jaký je druhý smysl boha s malým b?

vesuvanka
20. 04. 2008
Dát tip
ano, souhlasím :-))) TIP

Oldjerry
20. 04. 2008
Dát tip
všem šesti a ještě ruprechtovi, který mi právem vynadal děkuji za hodnocení i souhlasná mručení....

avox
20. 04. 2008
Dát tip
*/

***

Janina6
20. 04. 2008
Dát tip
Je tak můj, že i mě to zaráží.* Ano!

moorgaan
20. 04. 2008
Dát tip
kazde zjisteni je pozitivni uz to ze neco zjistis je vyhra /**

IVO
20. 04. 2008
Dát tip
Pozitivní zjištění. *T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru