Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kohout

25. 04. 2008
8
16
1875
Autor
jazzgirl




Kohout každým dnem

karmínovým hřebenem

obzor rozčísne












16 názorů

jazzgirl
08. 06. 2008
Dát tip
Díky moc:-) Také pak na Tebe budu myslet:-):

jazzgirl
08. 06. 2008
Dát tip
Díky, hlavně že báseň se líbí, jsem moc ráda:-) Obrázek je tam jen místo slovní odpovědi na tu hádanku:-). Jo a já už mám za týden státnice...:-)

jazzgirl
07. 06. 2008
Dát tip
Tak to jsem moc ráda:-)! Děkuji:-)...


Anetté
02. 05. 2008
Dát tip
hehe, to oni vždycky:))

jazzgirl
02. 05. 2008
Dát tip
Děkuji moc za tip:-). A těch avíz už je "jen" 280:-). Ale ono to stejně pořád roste, jelikož mí oblíbení autoři jsou nejen mimořádně nadaní, ale i mimořádně plodní (autorky nevyjímaje:-) )

Anetté
02. 05. 2008
Dát tip
300 avíz:) To abys sis na to vzala pak aspoň tejden volna.))*

jazzgirl
26. 04. 2008
Dát tip
IVO: Děkuji, nestíhám bohužel vůbec psát kvůli státnicím... Ale po nich se polepším! Děkuji za zastavení! Rabb: Kouknu na něj, neviděla jsem, neovlivnila jsem (se) :-)

Rabb
26. 04. 2008
Dát tip
připomenulo mi haiku od Jablkůma.. :-)

IVO
26. 04. 2008
Dát tip
Kohout každým dnem hrdelním kokrhem spánek přeřízne Dobře, že jsi se připomněla. *T

jazzgirl
26. 04. 2008
Dát tip
Děkuji moc:-). Snad to dopadne tak perfektně, že pak samou radostí budu psát jednu báseň za druhou:-). I když, ono i když něco dopadá katastrofálně, tak je to pak důvodem k napsání něčeho (třeba existenciálního:-) )... nejhorší je, když zkrátka není čas a je honička. teď mám už skoro 300 avíz, to je šílenost:-)...

pěkná náhoda :o) tak držím palce...

jazzgirl
26. 04. 2008
Dát tip
Ahoj, já jsem psala bakalářku a teď mám zkouškové období a po něm hned státnice, takže nestíhám... Tahle básnička vznikla jen náhodou, četla jsem totiž na zkoušku z poválewčné literatury Holana a on tam pořád psal o kohoutovi v souvislosti s ránem, tak už jsem z toho byla tak zblblá, že ze mě taky něco vypadlo:-)...

olalá...dlouho jsem tě tu neviděl :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru