Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

22

00. 00. 0000
4
0
852
Autor
Pimpilim

A tak si říkám, že tohleto všechno jsem mohl napsat už dvanáctkrát dříve. Třeba v prosinci, kdy se mi do mého mobilního přání vloudily Vánoce. Od té doby přání nemám a přání se bojím. Přál bych si jen přesvědčit svých pár vnitřních vět, aby se ke mně zase vrátily. Vzpomínám, co se stane za dva dny, kdy budu o další sbírku lásek bohatší, za týden, kdy budu bohatší o deset modrých papírků znamenajících deset nocí deseti lásek nebo ani jednu noc jediné; stačí si jen vybrat. Vzpomínám, o co budu bohatší za měsíc a o co chudší za rok. A o co bude svět bohatší po mé smrti.

Hledám chyby v jedinečnosti celé úplné pravdy a ve vícerosti a jáství pravdy neúplné a navýsost každého. Hledám rozdíl mezi subjektivitou s nádechem života a objektivitou s nádechem kovu a skla. Jsem víl, který hledá vílu. Tu, která mu dá odpověď na hledání pravdy. Protože: "Zdá se někdy, že pravda zmizela, ona je ale uprostřed tvého čela a srdce. A je to jenom bod. Jediný pevný bod. Nepodléhá prostoru ani času." Tak mi zazněla víla tančící v palese uprostřed palouky i palouku, kolem jediného stromu, který dává život.


Kovi
19. 08. 2001
Dát tip
jdu si dát fajfku a trošku si to přebrat.... prozatím tip

Pimpilim
13. 08. 2001
Dát tip
krasna neznama: vsichni jsme sloziti lide

Nejsem víla,jsem krásná neznámá,která možná má s tebou..... Jsi složitý člověk.

Pimpilim
03. 07. 2001
Dát tip
ahoj vilo... ptala se me jedna vila, ktere jsem rikal o Silene, jestli je ona taky vila... inu zeptal jsem se ji a rekla jen, ze je bordelar... netusil jsem, ze najdu vilu v tobe

Pimpilim
03. 07. 2001
Dát tip
alibaba: ta moje veta Hledám rozdíl mezi subjektivitou s nádechem života a objektivitou s nádechem kovu a skla. a jeste ta predchozi je podle me z cele "uvahy" nejprinosnejsi... diky, ze sis ji vsiml

Pimpilim
03. 07. 2001
Dát tip
Funda: myslim, ze oba nejspis piseme o jine pravde, ale to je jedno... pritelovi filosofovi zkus vnuknout myslenku, ze duse je produkt mozku stejne jako moc je produkt ledvin

Alibaba
03. 07. 2001
Dát tip
Pime, diky ! ta predchozi bedynka je jeste vetsi poklad, ale najednou vsechno neodnesu :)

Funda
02. 07. 2001
Dát tip
Nevím, jestli Ti víla pomůže najít pravdu, protože jeden můj přítel filosof tvrdí, že mužská duše pracuje v určitých směrech stejně jako jejich žaludek. Pokud se naplní láskou, je spokojena a většinou nemá potřebu již nic dalšího dělat. Proto hledej radši sám.

fox
01. 07. 2001
Dát tip
já jsem vila

kafka
30. 06. 2001
Dát tip
já jsem víla, která hledá víla :) Odpověď na hledání pravdy je: hledej pravdu!!! :) A je to jenom bod. Jediný pevný bod. Nepodléhá prostoru ani času. !!! (ale to není všechno ;-) *!

maty
30. 06. 2001
Dát tip
Sympatizuji s kafkou! Braň pravdu...atd,to už někdo řekl,kterého upálili....Kolik lidí si myslí,že mají pravdu a jsou pro to ochotní prosazovat ji,vnucovat ji ,mít kvůli tomu horenos,ponižovat druhé....

Alibaba
30. 06. 2001
Dát tip
pro mě, zbojníka slov, ma obrovskou cenu tohle: Hledám rozdíl mezi subjektivitou s nádechem života a objektivitou s nádechem kovu a skla. Jsem víl, který hledá vílu.* krásno

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru