Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Objeven sexuální podtext Medvídka Pú

01. 07. 2001
10
0
9193
Autor
Danny

A.A. Milne - Medvídek Pů. Většina z vás - možná všichni -znáte.

Budu bořit mýty. Napřed jsem to chtěl dát do kategorie "Kritiky jako literární útvar", ale vzhledem k tomu, že jde pouze o rozbor několika málo fragmentů díla a ne o celé, je to zde v Burze nápadů.

 

Vycházím z vydání z roku 1958 (Státní nakladatelství dětské knihy v Praze).

 

Rozeberu zde pouze jednu pasáž, zbytek nechám na kolezích z Klubu divnovědců. Kniha má totiž skrytou symbolickou rovinu - schválně si ji nyní v dospělosti přečtěte!!!

 

Nyní ta pasáž, přátelé:

 

(Pú spadne na Prasátko do pasti na Slony)

 

"Pú!" zakvikl hlásek.

"To je Prasátko!" zvolal Pú dychtivě "Kde jsi?"

"Vespod" řeklo Prasátko hlasem, jaký se ozývá jen zespodu.

"Pod čím?"

"Pod tebou" zakviklo Prasátko "Vstaň!"

"Jeje!" řekl Pú "Spadl jsem na tebe, Prasátko?"

"Spadl jsi na mne" řeklo Prasátko a celé se ohmatávalo.

"Já nerad" řekl Pú zarmouceně.

"Já jsem bylo teké nerado vespod," řeklo Prasátko smutně.

"Ale už je to dobré, Pú, a jsem rádo, žes to byl ty."

 

(pasáže zvýrazněny autorem Burzy nápadů)

Klidně čtěte dál, je to ještě drsnější, ale nám bude stačit tento fragment. Jde o jasný vztah mezi dominantním Medvědem a submisivním Prasátkem "zespodu". Padnou do pasti vzájemného

sexuálního pouta.

 

Není to tak černobílé: Prasátko bylo nerado vespod, zkoušelo se změnit. Nakonec bylo rádo, že to byl Pú, se kterým svůj první sexuální kontakt mělo.

 

Další pasáže (např. ztracený ocas Ijáčkův) nechám na ctěných čtenářích.

 

S úctou

 

     FrankAjnštajn

 

 

 

 


assage
28. 07. 2005
Dát tip
_ - oO . . .......těch dětskejch knížek mám spousty*dám tě je L přelouskat *věřím ,že v každé najdeš co hledáš.. __/

Nicollette
12. 04. 2005
Dát tip
taklenc mi prasit hrdinu mého dětství :-)

hurvinek
26. 11. 2002
Dát tip
a kdyz to s tim soudem vyjde budeme mit i na to financovani svetovlady.......

cup_of_tea
28. 10. 2002
Dát tip
:) *

ofčátko
28. 10. 2002
Dát tip
:o)))

Spvrivs
17. 04. 2002
Dát tip
:-*)))))))))))))))

Gíta
06. 03. 2002
Dát tip
Jsi vsimavy hoch :).Ale ja nejradeji Tygra.

Skvěle jsem se zasmála,ale degradovat mého oblíbence na sexuálně zdatného medvěda je trochu moc...-)) Příště si prosím svoje erotické fantazie nech třeba pro hochy od bobří řeky,ale mého pů..nech napokoji.-)))))

Brunhilda
11. 02. 2002
Dát tip
http://medvidek.tsx.org/ ...myslim, ze je to jasny.......

sneer
05. 11. 2001
Dát tip
pu je jasnej zapornak. vzpomente si jak prijde na navstevu ke kralickovi a ten se ho pta chces ke chlebu med nebo kondenzovany mliko a pu na to: treba oboji ale s chlebem se neobtezuj :o)

Popelucha
02. 07. 2001
Dát tip
Psssst, neříkejte to nahlas. Ehm, Ed Fagan naslouchá. *

Albireo
02. 07. 2001
Dát tip
Nápad skvělý!Zrovna tuhle pasáž a její okolí (začínající krásnou větou o tom, že Pú šlápl na místo, kde byl kousek lesa omylem vynechán) mám z celého Medvídka nejraději.

Mahoney
02. 07. 2001
Dát tip
teda Danny, díky... představ si: já se tuhle knížku chystal číst mladistvé sestřenici...! kdepak, pěkně jsem ji schoval a dostane ji až v patnácti...

Mahoney
02. 07. 2001
Dát tip
ech, radši v osumnácti...

Mahoney
02. 07. 2001
Dát tip
ne, ne dřív než v jednadvaceti...!

Mahoney
02. 07. 2001
Dát tip
tak!

:-))))))))

Danny
01. 07. 2001
Dát tip
ještě strana - 133 dole až 134 nahoře. Plus avi pár divnovědcům a spřízněným duším.

Astalavista
01. 07. 2001
Dát tip
Tu knížku jsem četl, když jsem byl jako dítě v nemocnici. A teď se tady chlámu u počítače, Danny, seš číslo a ať je to burza nápadu (mimochodem velmi dobrého) nebo kritika, za tohle tě tipík nemine...Super!!*

Danny... na tom by se dal postavit celkem slušnej právní případ, nemyslíš ?? Jak vypadá vydání v amerických státech ?? Skoro by stálo za to do toho jít, nemyslíš ?? Pár melounků za "ohrožování" mravní výchovy mládeže... jinak.. ..kápnuls na to.. máš 55 % z toho, co vysoudíme:.)))))))))))))))))))) I*I je to super /jak jinak.../:)))

A hrome, já blbec tu knihu půjčila sestře (před cca deseti lety)... nebo vlastně ne, já jsem jí dala svojí knihu k vánocům, protože se mi za ní nechtělo (rozuměj za sestru) utrácet peníze, a myslela jsem si, že si ji tak na Tři krále zase odeberu zpět, ale ta mrcha si jí schovala tak dobře, že jsem jí nenašla... snad mi jí za menší obnos vrátí aspoň teď, protože ten kontext mě opravdu zajímá... Danny, máš tip za invenci!:-)))

Katerina
01. 07. 2001
Dát tip
Jasne, par delikventu co seslo ze spravne cesty diky teto knizce se hrave najde a pak uz to pofrci....!!! Nepotrebujete k tomu pripadu nekoho, kdo umi plynne 5 reci, okrajove 2 reci a docela dobre 1 rec??? Tady jsem!!!!! :-))))))))

JASNĚ .. !!! všemi deseti Katerino !!!! :-)))))) /musíme to pořádně promyslet.... :))/

Kateřino, kurnik, neuváděj mě do rozpaků, vždycky jsem si říkala, že se do třiceti naučím plynně deset jazyků, a umím jen čtyři špatně a jeden mizerně (tak, že skoro vůbec)...:))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru