Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nepoznám lásku ...

01. 07. 2001
8
0
2066
Autor
prdelka

Láska???

Matne sa mi zdá,

že mám o nej

napísaný jeden riadok

v maličkej písanke spomienok...

Je uložená

v najtmavšom kúte,

zaprášenej knižnice

mojej zlomenej duše.


revion
01. 02. 2004
Dát tip
* * *

Petra
21. 10. 2001
Dát tip
jasné, krátke a super výstižné ....páči sa mi to....

Bix
19. 10. 2001
Dát tip
napísaný jeden riadok - krásne slovné spojenie ! zlomená duša je už trochu menej ojedinelý obrázok...ale celkovo: krehúčke, nežné... pekne "neskúsene - skúsene" povedané...

Mythus
22. 09. 2001
Dát tip
oha... *

nebraska
23. 07. 2001
Dát tip
:))) yo, tahle je vydarena....

lubi
20. 07. 2001
Dát tip
tip

Naso
02. 07. 2001
Dát tip
Vitaj známa-neznáma! Pribudla nám sem ďalšia slovenská poetizujúca duša ako vidím. Som rád, že si sa sem nakoniec dostala. Lebo podľa tvojej prvej (a zatiaľ jedinej) básničky môžeme tušiť ďalšiu zaujímavú autorku. ČO máš ešte v maličkej písanke spomienok? :-)) T.

Mámalibor
01. 07. 2001
Dát tip
tak sup s ni do sadry ty prdiiiiitko !!!:-)))))))))));

Pluto
01. 07. 2001
Dát tip
Dalsi "moudra kritika" od Mamalibor.. Nic si s toho prdelko nedelej....Von, ten Mama-Libor jen ukazuje svou "inteligenci..." Je to hezke...jen tu prezdivku....?


dablik008
01. 07. 2001
Dát tip
ano, ta prezdivka :o)) a ten nazev basne k tomu :o)) to me dostalo ani jsem to necet a uz pisu kritiku :o)) a ted uz to mam precteny...tak jo, no...:o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru