Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vojíř

30. 04. 2008
22
15
4342
Autor
stenos
V hodině hudební výchovy zapíchl kružítko do zadnice soudružky učitelky Osovský hrající na klavír - …bylo takový modrý umělohmotný v ředitelně se hájil tím že se netrefil do Procházky hned se to rozkřiklo - a on pak šel do lesejka za školu s tou nejhezčí holkou z céčka měla dlouhý kaštanový vlasy a velký krásný modrý voči - se mnou by nešla já byl nikdo ale Vojíř vo tom se vědělo kružítko zapích do zadnice popral se školníkem žádnej si na něj netrouf každá ženská aspoň jednou v životě chce bejt s tvrďákem jako že ji přede všema vochrání jako chlap tuhle sme byli na srazu třídy dlouho do noci v baru sme tančili holky rozevlátý Vojíř taky - a já s Markem u pivka „ Heleď Vejce (tak se mu řikalo) je nějakej rozjetej?…“povidám „ Jo za chvíli se začne rvát furt se rve...“ odpověděl Marek „Vono ho to nepřešlo?“ „Ne !“ dopil sem pivo a vyrazil sem k domovu - ty pěsti už sem mu nezáviděl…

15 názorů


Nonchalance
04. 07. 2008
Dát tip
Vojíř to je kurva postrach:)*

jo


avox
01. 05. 2008
Dát tip
Ano, to jsou ty pocity ze srazů po x-letech... Dilema vzpomínky versus rozum dospěláka */

Petrusha
30. 04. 2008
Dát tip
pre mňa je to zase nedokončený príbeh ale pravdupovediac, ktorý príbeh je vlastne dokončený? *


Smetiprach
30. 04. 2008
Dát tip
pro mě by to mohlo končit "ale Vojíř vo tom se vědělo"... a zůstalo by to milé a úsměvné... ten vychovatelsko-karatelský konec tomu přilepil těžkou prdel...

Verni
30. 04. 2008
Dát tip
tipo

Verni
30. 04. 2008
Dát tip
dobré, ale spíš na povídku:) jinak jsem se výborně pobavil:D

dadíková
30. 04. 2008
Dát tip
:) a co za dalších 10 let...

Háber
30. 04. 2008
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru