Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŽENA

30. 04. 2008
19
34
4062
Autor
Bíša

VĚNOVÁNO Už Ovidius napsal v Umění milovat: "Kolik je na břehu mušlí, tolik je v lásce bolestí."

Žena

je a byla

a navždy bude

v mém životě

synonymem

zrodu

štěstí

radosti

pomoci

družnosti

něžnosti

a lásky

Její přirozenost

emancipace

v pohybu a času

připomíná

vlastnosti anděla

Je naděje

imprese

i romance

Chvění

roztoužení

naplnění

Smyslného skotačení

v rozházeném loži

Matkou mých dětí

Světlem v zachmuřených

a smutných očích

Po dnešním čarodějném reji

v měsíci máji

se láska slaví

 i melos a hymnus přírody

Žena je pro mne vždy

nostalgie a vzpomínání

WOMAN  -  MEMORY


34 názorů

Edvin1
15. 06. 2010
Dát tip
Docela hezké, ale velice subjektivní. Ty totiž dáváš všem ženám charakter té Tvé jedné, navždy milované. Já znám jak ženy takové, jak je zde popisuješ, tak i potvory jako blázen. Přesto se to dobře četlo, vždyť, kdo by nechtěl, abychom skutečně takoví byli? Všichni, i muži? A aby o nás ta druhá polovice takhle smýšlela? P.S. Různé typy písma snad nebyly třeba. Tip. dědEd :-)

ženy jsou věčná inspirace

renegátka
28. 11. 2009
Dát tip
Líbí se mi tvá pokora se kterou jsi to psal.Je to poděkování.

slivaka
30. 07. 2009
Dát tip
Hezký..včetně prologu.*t.

ROMYNIKA
18. 05. 2009
Dát tip
To je super.akorád změna stylu písmen se mi nelíbí.-)Přeplácané,jak plakát:-)

mě se to líbí *

A.H.
15. 05. 2009
Dát tip
*t* bezvadný obraz

Impresse
26. 03. 2009
Dát tip
:-)*

Marys
13. 09. 2008
Dát tip
pekne to je.... celkom ma to pohltilo... najma ten prostriedok...

elfka_Sea
20. 08. 2008
Dát tip
Woow.. to je, hodně moc zajímavé dílo * + oblib.

takové jemné a příjemné "vyznání"

Lady_clash
09. 07. 2008
Dát tip
woman - memory... díky za zážitek, je skvělá!*

pété
07. 05. 2008
Dát tip
no, kéž by tomu tak bylo u každého muže. Já si spíš připadám stále jako rohožka..t

LadyLoba
03. 05. 2008
Dát tip
Bíško tvé vyznání se mi líbí, děkuji Smetiprach asi je pro něj žena přece jen něco víc, než pro Tebe, když má potřebu sdělit to světu archie nikdo Ti nebere tvůj názor, ale třeba mně vadí, že na začátku svůj názor prezentuješ podle mně dost jedovatě ... věř mi, umím být taky hodně jedovatá ...

avox
01. 05. 2008
Dát tip
Je tam toho až příliš mnoho - mnoho proklamací v nichž se láska ztrácí...

Proč? Proč???

vesuvanka
30. 04. 2008
Dát tip
líbí se mi.... TIP

Petrusha
30. 04. 2008
Dát tip
ty kokšo toto všetko spĺňať (chlapovi) tak si idem hodiť mašľu ... uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Winter
30. 04. 2008
Dát tip
Před použitím protřepat, po použití recyklovat.

pozorovatel
30. 04. 2008
Dát tip
feministky by ti daly!

Smetiprach
30. 04. 2008
Dát tip
no tak jo... žena je pro tebe to co pro každého... ale proč cítíš nutnost to sdělit světu???

papouch
30. 04. 2008
Dát tip
archie má naprostou pravdu

Dero
30. 04. 2008
Dát tip
Není můj šálek kávy. Jen bych si dovolil upozornit, že rozdělení básně na verše má mít nějaký účel; nelze vzít hrst výroků a rozsekat je do více řádek. To potom nejsou verše.

archie
30. 04. 2008
Dát tip
jsem vážně rád že mi ho neupíráš :). nebylo by to nudné, kdybychom měli všichni stejný názor...

Bíša
30. 04. 2008
Dát tip
To archie. Upravil jsem pasáž o měsíci máji, to bych byl nezdárným apogenem Máchy... Ostatní je Tvůj názor, který nekomentuji. Máš na něj právo!

woman
30. 04. 2008
Dát tip
děkuju :)

archie
30. 04. 2008
Dát tip
proč hned hnus?? se mi líbí třeba zoloe od de sada, oběma doporučuji. apropó frannsoá víš že máte shodné jméno?, ano vlastním jménem to byl také fransoá, vtipná shoda, že?? :) ale abych se vrátil ke kritice, opravdu si nemyslím, že je to zajímavé a pěkné, ale nezajímavé a šeredné. ale já tomu vlastně nerozumím, že??

archie
30. 04. 2008
Dát tip
tak tohle je dost strašný, bejt ženská se naseru jako, ovšem povedlo se ti geniálně zmixovat ovidia, sentimentální žvást, něco z máchy a konec super hitovka no woman no cry. to je paradoie nebo vážně myšleno?? pokud vážně myšleno přejdi mé ironické plky, budeš jistě po zásluze otipován...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru