Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prvomájovej polibek na rozloučenou

01. 05. 2008
20
58
4297
Autor
Honzyk

...můj strýc, psychiatr, kterého nyní skutečně velmi "k ruce" potřebuji věda, že jaro je pro labilnější jedince nejkrutějším ročním obdobím, mi říká: "Františku, když /už/ cokoli začalo (zde vztah), tak to taky musí skončit. Tak to je a nebude jinak..."

Jo sem ten křupan z Chebu po kerym stejká  velkoměsto jako rajda

jako koprovka

Sebe a svejch vyznání  mám po krk

A taky už mi nejni dvacet

A nejsem hráč

 (to vobčas dělám ramena )

že je mi všechno fuk

 vyfakovaný

Tak klidně si do mě eště plácni

( Ale pusu ne)



Ale než tě kopnu do prdele

(von někdo z nás dvou první musí bejt, to víš, tak spěchám )

dojdeš mi naproti naposled pro pivo.



Kde je džbán, víš....

... drobný si nech


Nikoho nepozdravuj

a  nezadržuj  dech .

58 názorů

Honzyk
21. 10. 2008
Dát tip
no dobnra, dobra.))

Honzyk
20. 10. 2008
Dát tip
...no...diky, ne...svis Svihadlo , kdyz uz....jsme u tech S...a ty jhsem poslal, CD, dadikovi, jeji deti u toho radej...Slapeto ...ze úprej Slapeto.))...Eva a Vasek, jo, to uz je uroven, ale SLAPETO???

Honzyk
18. 10. 2008
Dát tip
...kurva, todle neumim.)))

Honzyk
17. 10. 2008
Dát tip
..P...cau, krupaneDDDFD

Honzyk
26. 05. 2008
Dát tip
este buplne ne, ale doma hůplavne dily.

jsem moc ráda,že jsi zpátky,Františku:o) zdraví Tě sluníčko..

Honzyk
25. 05. 2008
Dát tip
prave se sprchuje|:))))...vyridim!.DDD p.xs. jednou ranou do zatylku!!DDD

sidonia
24. 05. 2008
Dát tip
jo, sidka je nejlepsi pozdravuj ji :))))

Honzyk
24. 05. 2008
Dát tip
at zije sidka avsichni, hula, ja uz doma!!!))))..ale este nesmim moc sedet, aby mi ledvina nespadla do prdele:)))

oleandr
13. 05. 2008
Dát tip
**

Zbora
06. 05. 2008
Dát tip
:o( a kurva

zajímavý... něčím mě to dost zaujalo... ale nedokážu to přesně pojmenovat....

Honzyk
02. 05. 2008
Dát tip
...no, uz lepsi:)))..diky, dadik..

dadíková
02. 05. 2008
Dát tip
jůůů Františku...rozumím dobře, myslím...

oOoo Honzyku... Tys taky můj jeden z nejoblívenějších a navíc, chtějnechtěj, miluji Tvou báseň Batůžkářka, chodí SKORO všude se mnou, a tak se i Ty stáváš nedílou součástí mého pozemského i transcendentálního bytí... Tvý Střevo (připraveno vždy nastavit za Tebe zádo/a?/)

Honzyk
02. 05. 2008
Dát tip
...ja nedelal...opravdu ne...to by mnme dala facku., Jesdnou ja drzkoval, ona privela k nam do Chebu jeste kachnu s perim, ze, usekla ji hlavu a nmrskla po mne: a na stene krvavy flek...nene, ja, strevo, toto, nedelam, vedome urcite ne...ioprabvdu...a mas zde basen "Obet popu"...prave ti ji jdu gvfenovati!!!..Strečšvo, opravdu, ty jsi ma , jedna z nejoblibenejsich., ja pamatuji, jak chtela ses dokonce nechat znmrskat od te Dominy velly...Boze!....libam te svymi alergiucky\mi nateklymi..(Sečmo) rty...:))

nic nenaděláme...:) (ale!) Honzyku, pověz... co říkala babička Františkovi, když dělal hrbáče z ostatních?

Honzyk
02. 05. 2008
Dát tip
...co nadelame...))? ...vsak svetem dale jiti souzeno nam., a, jak rikala ma babicka, Frantisku, narovnej se, o hrbace nikdo nestoji!!!!..) ...a mela pravdu....

báseň pro mě velmi VELMI aktuální... bzzz mám Tě ráda~~~~

Honzyk
02. 05. 2008
Dát tip
.........O, strevo me:)))))))

Ty jo... plácni, ale pusu ne... síla *

Honzyk
02. 05. 2008
Dát tip
...jak bojovati s VLASTNI oteklou hubiou, leve oko temer videti neni pravym:ú))), oteklymi ploskami nohou, persty??? Avsak nevzdavam se ve svem nerovnem boji, zastup lekaruv rodinnych za mnou posiluje me pozice jak hradba vozova, mila avox.))))...Vsak ja te jeste obstatnim, jen klid:DDDD

avox
02. 05. 2008
Dát tip
ach, to políbení jsi mi měl poslat včera... a s třešňovou větví, už je pozdě, musím uschnout... :-) ale ty oteklé sliznice ti tedy nezávidím...líp bude zase na podzim? Až dokvete a doplodí všechno co kvést a plodit chtělo? Pak zase bude líp, jenže přijde zimní deprese... ach jo, no, bojuj, líp bude!

Honzyk
02. 05. 2008
Dát tip
...to nedopustim, avox!!!!!!!! Aby me zpravodajstvi bylo vyvazene jako v tyvy 1, mas tu ode me jeste "Obet popu", avox...libam tve rety...(mam je jak Sečmo, protoze alergik, okna utesnena:))))) ...a otekly mi VSECHNY sliznice, tedy i poenis, O , Boze, ja byl predevcirem u lekarky, zapomnel prinesti ranni moc: a nemohl se na malem zachudku ani vytociti..! Kdy toto skonci, kdy, ptam se!!!:))))))

avox
02. 05. 2008
Dát tip
dát ránu první, protože co kdyby...? A co když ne? Možná je to účinná sebeobrana, ale jak k tomu přijde nevinný. Smutek na mne padá, milý křupane z Chebu...

Honzyk
02. 05. 2008
Dát tip
vitej, noho, vitej, segra:))))))))

Honzyk
02. 05. 2008
Dát tip
...ucim cestinu, samuraji: to jen kdybys potreboval (nekdy) pomoci.))))))


mne se to libi. a roman_l vi o poezii houby, bo kdyby ji znal, netyral by ji svymi pokusy...

Honzyk
02. 05. 2008
Dát tip
.. si jdi kam chces, sam zablokovanej srackar...:)))...si tady nevotvirej na mym zahionku svou ignorantskou hubu..)))..no jezis, nemel bys uz spinkat...? Ty starecky ranni vypady z nedospani bejvaj pro ostatni v byte neprijemny, byt pochybuju, ze s tebou by nekdo vydrzel, byti vo patro niz.DDDDDDDDD

Honzyk
01. 05. 2008
Dát tip
...ale ty ses mi sem nasral....co si myslis, ze mne ? ? Mne je to uplnme fukanec, i kdyby ses na usi stavel:DDDDDDDDDDD

Honzyk
01. 05. 2008
Dát tip
...nesnasim tvuj nocnik, to je cely:DDD

Honzyk
01. 05. 2008
Dát tip
...e e...

Honzyk
01. 05. 2008
Dát tip
)))))))))))))))))))))...i ty, Brute ?:)) ..nerekl bych, alespon podle(/napr.) tveho dmesniho tresnickoveho texticku..ja vim, ze jako zrejma obet sikanys to nemel jiste ve zvlastni skole jednoduche, ale zdalo se jeden cas, ze ses z toho jiz s pomoci Bileho kruhu bezpeci vysekal!:DDDD.............a koukam, je to horsi, nez jsem myslel...drzime ti na nasem pavilponu vsichni palce!DDDD O D V A H U !!!!!

Honzyk
01. 05. 2008
Dát tip
....:DDDDDDDDDDDDDDDD...Romane L, tak dlouhy vyznani to bejt vskutku nemuselo:DDD,,,,,,,,jauva...))

Honzyk
01. 05. 2008
Dát tip
..no, nic moc, Mue....nic moc... cau, sidi midi!!.)

Háber
01. 05. 2008
Dát tip
bez dychu

sidonia
01. 05. 2008
Dát tip
hvezdicka

LastSamurai
01. 05. 2008
Dát tip
".. po kerym stejká velkoměsto jako rajda jako koprovka" to nechápu:-) Je to takové naštvané.. poezii ala macho.. to se mi moc nelíbí, ale něco do sebe to má. Už v úvodu píšeš, že jsi křupan z Chebu, takže asi nebudeš používati řeči zpeaceovné (spisovné :) ) Přečtu si od tebe další dílka a někdy se k tomuto ještě vrátím..

Marys
01. 05. 2008
Dát tip
ja neviem, ako tie prdy, som dekoncentrovany, dehonestovany a deprimovany... tak sa radsej odtialto deportujem prec

Honzyk
01. 05. 2008
Dát tip
..nejvetsi prdel je, ze dneska dopoledne tak se opravdu stalo:)))

Honzyk
01. 05. 2008
Dát tip
o)...jauva:))) moo, diky, to sem potreboval:DDD

moorgaan
01. 05. 2008
Dát tip
ani prdy.-)) /**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru