Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŠTĚSTÍ V BUBLINÁCH

01. 05. 2008
14
52
3078
Autor
*skleněnka*

Na přání jedna klučičí.

 

Klečel jsi v tepláčcích na chodníku
na zemi před tebou hrníček
a v něm jsi stéblem rychle míchal
pěnu z duhových kuliček
 
Nabíral jsi je koncem brčka
a foukal přímo do nebe
já bála  se abys to kouzlo
nevtáhl slámkou do sebe
 
Tu chvíli kdy jsi celý svět
mohl v duhovce obletět
tak ráda vrátila bych zpátky
 
V očích ti tancovalo štěstí
slzičky utíral jsi pěstí.
když let bublin byl příliš krátký…

52 názorů

mě skutečně dojala.. a to mám dítko ještě malé.. °

nonamebeast
04. 05. 2008
Dát tip
jej..vidím to..všechny a každou bublinu..duhově živou...s velkým tipem:-)

Horavin
03. 05. 2008
Dát tip
Nejekologičtější je podle mýho názoru to nejobyčejnější mejdlo na praní krájené, které se prodávalo po válce stejně jako za první republiky nebo za císaře Františko Jasefa k praní na valše, prodává se dodnes v nezměněné podobě a stále platí, že je kvalitní a jemné, krásně voní a dělá nejlepší duhové bubliny. Používám ho na praní i mytí.

NePoe_ta
03. 05. 2008
Dát tip
Hezký, ten klučina :) ... . co našel štěstí v bublinách. Típnu mu jednu i za zevní strany -t-

Mýdlový bubliny, máš pravdu - vyzkouším taky mýdlo! :)

guy
02. 05. 2008
Dát tip
no, za mých dětských let jsme je docela úspěšně dělali z mýdla, to snad ani ještě saponáty nebyly :-)

Tak to jsem zvědavá, z čeho ty bubliny uděláš - bez chemie to asi nepůjde :)))

guy
02. 05. 2008
Dát tip
právě že ne - musím si někde nějaký ekologický sehnat, abych nezamořoval životní prostředí jarem nebo purem :-)

A máš bublifuk? :))) Ahoj :)

guy
02. 05. 2008
Dát tip
taky mám rád, když bubliny lítají hodně vysoko, dík za inspiraci - tenhle rok jsem si je ještě nedělal, musím to dohonit :-)

Oldjerry
02. 05. 2008
Dát tip
Líbí se mi, že ses nelekla tohoto tematu - ona to totiž není žádná sranda a jednoduchá věc. Tady uměřenost hraje ob-rov-skou roli. Básnička je dost prostá, ale to téma jako by si tuto jednoduchou formu žádalo. Mně se líbí i kdybyste byli všichni proti (a to naštěstí nejste). *

Rajmund
02. 05. 2008
Dát tip
Jenom se mi tu nerozbrečte.

Honzyk
02. 05. 2008
Dát tip
...slintat prestanou v puberte...copa vo to, Johy...jsem dohledal na guglu: "sancta slinitatis"....do 15ti to bude OK!!:)))...jak ja ti, A HLAVNE JIM, DRAHYM TO HOSIKUM, toto preji, ani nevis!:DDDDDDDDD ... kampak si chodi hrat...?.))))

Honzyk
02. 05. 2008
Dát tip
Honzyk jako ja!!.)))))))))))O, Boze, to osud snad!!!DDD

ruprecht
02. 05. 2008
Dát tip
nejpřesnější údery nám děti zasazují když utírají pěstí vlastní slzy *

Jmenuje se Jan, ale říkáme mu Honza. A nohy má v pořádku obě - i hlavu. Zapaťbůh!

Honzyk
02. 05. 2008
Dát tip
...neni nakej postizenej..? S tou nozickou myslim...skoda, kdyby mel obe, byl by jiste sikovnym klucikem..."!...ale i pro tyto jedince ma EU jiste svuj koutecek...,drz se, a nedej na ty, kteri se na vas divaji skrz prsty!!! Drzim vam obema palce !!!!!:))))) Vas strejda honzyk!!!:)))) ...a japa se jmenuje ten hosik..? Mel bych tu pro nej nejake obnosene satstvo...

moorgaan
02. 05. 2008
Dát tip
uz nic nedodavej, to co jsi dodala !! ty krasne dve fotky tak ty hovori za vse... ano poezie je v hloubce citu ve vzpominkach v okamzicich ve vnimani reality jinak nez bezne..

P.S.: na těch fotkách je můj syn :)

Víc se mi nechce nic dodávat. Pokud někoho moje sladké básničky iritují natolik, že má potřebu mi to sdělit, beru jeho připomínky, ale pomoci mu neumím. Prostě si dál budu psát, co se mi líbí a ráda tu uvítám každého, komu je při čtení těch sladkých říkanek hezky - proto je totiž píšu a možná by neškodilo, se u nich i zamyslet, protože celá poezie je vlastně založená na podtextech. Někdo je najít umí, druhý se číst mezi řádky ani nenamáhá.

moorgaan
02. 05. 2008
Dát tip
hele vy Herodesové, je to pro deti!! ne pro ptáky jako ste vy , to by tam byly asi peprnejsi versiky " vid sklenenko? " :-))))) neco na zpusob: Klečela v teplácích na koberci a před ní dva pornoherci jeden si brčko rukou míchal druhému držela pytlík s kuličkami... ..a mohl bych pokračovat

nevim no... na začátku působí nějak tuctově... na konci skoro taky... (přitom bubliny mam tak rád...)

avox
02. 05. 2008
Dát tip
pěkná, bublinková, toho kloučka přímo vidím... ať se daří i dál :-) */

Honzyk
02. 05. 2008
Dát tip
...tolik povyku kvuli pitomy bubline:))))))))))... ....a detska ocicka na ni ziraji s otevrenymi usty, slina pada pomalu z pusinky k zemi, O, Boze, TAK dojemne...a kolik ze je synkovi..? 15:?:))))))))

Ay´Le
02. 05. 2008
Dát tip
ja myslela jen to ze se ti po rozkliknuti dila nahore zobrazi mnohem min informaci nez predtim je to divny jak na to nejsem zvykla..jinak nezmenilo mas recht;)

To nevím. Až se mi bude chtít, napíšu třeba i něco pro ptáky. Teď se mi nechce, kdyby se to změnilo, dám Ti vědět.

papouch
02. 05. 2008
Dát tip
ano anooo, napiš něco pro pťákýýý :-) škoda, že tu není kategorie "písmáci ptákům" .-) A s Honzykem nehraju, vííííš!!

Je to v kategorii Písmáci dětem, až to budu psát pro ptáky, bude tam hrnec a tepláky! Leť si hrát s Honzykem, můžete kopat do spratků!:)))

papouch
02. 05. 2008
Dát tip
tepláčky, hrníček.. přeslazené, uňuchňané, ještě začít šišlat... Ááále, zase kdyby tam byly tepláky a hrnec, tak by to nebyl ten sentiment :-)) sakra já jsem dneska zlej :-))

Dřív fungoval i jar, nebo sapon, ale teď už je všechno asi jinak :) Horavine, děkuji, ani jsem si neuvědomila, že tomu dávám formu sonetu :)

Marcela.K.
01. 05. 2008
Dát tip
Taky jsem mívala strach, že tu jarovou vodu brčkem vypijí :-)) když se na konci nařízlo, byly bubliny větší :-)

Horavin
01. 05. 2008
Dát tip
Inu kdo umí, umí na přání i sonet a ne ledajaký :o) *

Honzyk
01. 05. 2008
Dát tip
...chudacek...sikana...?.)))

Kdyby měl značkový, nemíchala bych mu saponát do hrníčku v neznámém poměru, ale měl by bublifuk z hračkářství. Do svých spratků si klidně kopej, do mých nebudeš! Johano, můžeš si to hodit i do množného čísla, máš-li ty kluky dva :)

Honzyk
01. 05. 2008
Dát tip
nene, Ay....neni jiny, zel:)))))))))

Honzyk
01. 05. 2008
Dát tip
...spratek: do prdele bych ho nakop:)))) ....teplacky dozajista byly znackove....(!?)-------

Dolfiness
01. 05. 2008
Dát tip
***

Ay´Le
01. 05. 2008
Dát tip
no koukam par dni tu clovek neni a je to tu jiny.. ja se treba nekdy podivam uz tu radsi moc nectu ztratilo to uplne vyznam..nebo jsem mozna jen vyrostla od svejch zacatku tady:))

Když ony se tu kategorie nějak nezobrazují, ale jednu mám pro smutného básníka, možná by se ti líbila víc :)

Ay´Le
01. 05. 2008
Dát tip
o to vic mi to jde do noty:) ja si vlastne ani nevsimla ze to je v tyhle kategorii jen ze je to s bublinama a vzpomnela jsem si na jednu svou hodne starou basen

To máš pravdu, guy je skvělej, ale nepíše pro děti :)

Ay´Le
01. 05. 2008
Dát tip
jasne ja ti to neberu:) ale vazany tady stojej za neco tak od guye o nikom dalsim neim..se tomu snazim spis vyhybat:)

Také nemám ráda snadné rýmy, ale tady se mi zdálo, že jde víc o sdělení, které to snad unese a vázaný jsem volila proto, že je to v kategorii Písmáci dětem - i když nechci děti podceňovat :)

Ay´Le
01. 05. 2008
Dát tip
ja nemam rada vazany..a na nebe - sebe jsem vic nez alergicka..zacatek byl takovej milej ale pak nejak..se to vytratilo jako ty bubliny..

Jsem ráda, že se ti mé duhové kuličky líbí, piráte :)

moorgaan
01. 05. 2008
Dát tip
hej ty bublifuklino.. dari se ti fakt!! /**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru