Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Máj

01. 05. 2008
1
8
789
Autor
Škeble

všichni chtěj(i ctěj) prolog...

konečně je máj,
na 2008
snad bude teplý







                                           VŠICHNI DOUFÁME...





                                                                            


8 názorů

mašinfíra
01. 05. 2009
Dát tip
Doufali až dodoufali nejsme z toho zoufalí no letos je to pravda a zato, že ani jeden tip za celej rok tak aspoň jeden malý :))

Oldjerry
02. 05. 2008
Dát tip
StvN - Jsi až moc přísný - ale budiž - jsi kritik. Já Paulart nemusím, ale tohle považuji za slušné.

StvN
02. 05. 2008
Dát tip
Já jsem ho četl. Je to jen konstatování toho, co viděla. To já prostě neberu. To můžu sedět v pokoji koukat z okna a napsat něco takovýho na všechno, co vidim.

Oldjerry
02. 05. 2008
Dát tip
StvN - freehaiku, které má patu i hlavu. Já jí taky normálně nedávám tipy, protože mně se freehaiku nelíbí formou. Ale toto se mi zdálo výjimečně zdařilé. Je to dnešní a jmenuje se Plakát.

StvN
02. 05. 2008
Dát tip
Paulart napsala někdy špičkovou věc? Rozdíl v tom je, ale já bych to zase tolik nepřeceňoval.

Oldjerry
02. 05. 2008
Dát tip
No, předpověď je dobrá. Teď ještě to haiku... kdepak je ? StvN - to je důsledek porušování tradic. Dnes když někdo napíše krátký nesmysl do dvou řádek sedmi slovy tak to vydává za haiku. Paulart například teď napsala špičkovou věc - to s tímhle porovnávat vůbec není možné. prvoočko - viď ?

StvN
02. 05. 2008
Dát tip
Tohle je skoro zbytečný, ne?

no toto...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru