Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

soutěž pro zš/sš

03. 05. 2008
1
50
3662
Autor
Kokrouč

pro výherce cen škvoreckých a jiné soutěžily:)


tohle jsem vybufetil při mém dnešním legraceplném dlení na literu.cz, kdyby to snad někoho zajímalo http://www.webhumanita.cz/?a=soutez&sub=1

mj. sám pan lustig a. rozhodnou kdo vyhraje litr od eu neboco:) tak šup

50 názorů

Učiněné letadélko Káně!

co treba tohle?

Pista, mas pravdu, zjevna konstrukcni chyba! Ano, vyrobme si letadelko! :_)

A jak se děláš?

Při tomhle úhlu by se, myslim, často kus ulilo.

No, pokud by to byla policka na pivo, mohl by vnem byt zabudovany otvirak...

To by mě zajímalo, proč je na tej nožičce takovej ten kruhovej výmuf...


Garth je debil, na to se často zapomíná.

Garth ma pravdu. Samozrejme :_)

Garth
17. 06. 2008
Dát tip
Myslím, že písmák není o mnoho lepší než Liter. Jeden za osmnáct a druhej bez dvou za dvacet, ale kterej je kterej fakt newim Nejlepší je samozřejmě Literra...:-)

Tak proto oni tam chodí ve dvojicích... :))

ona to Lady treba po sobe necetla, treba umi jen psat :-)

LadyLoba
16. 06. 2008
Dát tip
Zdarvím místní brčka nevím, čím si Vás získal Aťan, že tejto debate udělal reklamu na Literu nymfo-litero-maniačka :)

:)))))))))))

jaza
09. 05. 2008
Dát tip
nevim, v tý farmě sem fandil praseti

Slzým!

Kokrouč
04. 05. 2008
Dát tip
no tak a teď snad zase liter(.cz)ární vložku, co říkáte? Půlnoční autor: Kenny9 Den už nám zkončil a ty jako hvězdičky Na nebi sídlíš jak v mé duši slzyčky Blíží se půlnoc a je čas jít spát O krásné lásce nechat si zdát Až zítra se vzbudíš a bude již den Vzpomeň si na tento nádherný sen Jsi jedinou z těch kterou mám víc než rád Básničky pro tebe baví mne psát.

papouch
04. 05. 2008
Dát tip
jo, rostou, ale v adolese jsou jen malé a ty co jsou na pohled dospělé, tak se chovají jak prepubertální blbečci, no děs..

Rostou?

Houby!

papouch
04. 05. 2008
Dát tip
jdu si rituálně do adolesa sám sobě vyklofnout voka

Kokrouč
04. 05. 2008
Dát tip
koukám, tady je to samej adolescentní adept soutěže:))

Jediný čestný způsob je rituální sebevražda, papóchu.

papouch
04. 05. 2008
Dát tip
tak to je blbý.. to jsem dopad .. mám po ptákách a nemám pravdu .. jsem lúzr.. A winr Garth má pravdu a hučí mu v ptákách .. achjo

Je. Najmě když Noe má pravdu.

papouch
04. 05. 2008
Dát tip
ale to přece není žádné tajemství, v čem Garthovi hučí.. .-)

Zveřejňovat lékařská tajemství se nemá, Garthe!

Kokrouč
04. 05. 2008
Dát tip
linhi: vy byste se pane docente stejně neumístnil ani na stupních výtěrů;)

Garth
04. 05. 2008
Dát tip
Málokdo ví, že Pišta je lékař. Sice zvěrolékař, ale s hučením má velké zkušenosti. Jednou k němu přišla ženská, že má hučící kozy. Pištu věc zajímala, protože o hučení evidentně hodně ví. Tak se zeptal, jak se to projevuje. Ženská si rozepnula podprsenku a kozy jí zahučely dolů. Takhle si Pišta zjistil, jak můžou kozy hučet. Nevím, jak Pišta zjistil, co vlastně hučí u mě. Třeba mi to jednou řekne.

Rajmund
03. 05. 2008
Dát tip
:: :: :: ::

Poslední dobou, jak jsem si všiml, Garth hučívá. Netušíte, čím by to mohlo být? Trochu to totiž narušuje náš vztah...

papouch
03. 05. 2008
Dát tip
Kokrotivé nebe! Mám po ptákách! :-))))))

Garth
03. 05. 2008
Dát tip
Hu.

Krokáči, nelze než souhlasit:)

Kokrouč
03. 05. 2008
Dát tip
pišťa: o kdo říká že nechodí na liter.cz, chodí tam dodnes! o chození na liter.cz (literonanie) bylo v minulosti opředeno mnoha tmářskými pověrami. tvrdilo se například, že do bude chodit na liter bude mít chlupaté dlaně, bude špatně vidět, nedoslýchat, zkrátí se mu zrak a tělo ochabne. o až do desátých let 21. století se stále vyskytovali (zvěro)lékaři, kteří doporučovali se literonanii vyhnout a považovali ji za nevyzrálou formu písmákality. o v současnosti se však většina odborníků shodne na zcela jiném, výrazně pozitivním pohledu na literonaii. tato aktivita je nejen přirozená, ale též je to velmi bezpečný a rychlý způsob, jak dosáhnout chechtuálního uvolnění. během smíchurbace se člověk naučí znát dobře své tělo a pozná, co mu dělá dobře, a to může vést k lepší, i jaksi sexuelní komunikaci s partnerem ze seznamky pismak.cz pápo: ti povim co na tom vidím a přestaneš sem chodit. dnes jsem kupříkladu ani neklikl na žádný dílo, stačilo mi přečíst si jméno nicku "Simísek zrozený pro smrt" a byl jsem dole:) tak. a máte to. ignoranti. zdrávas dero, kokrouč.

papouch
03. 05. 2008
Dát tip
Tys byl očumovat na literu??!?! Fuj!!! Okamžitě se běž nechat odvšivit a deratizovat a vypláchni si ústa! A jako pokání odříkáš desetkrát Písmáku náš a pětkrát Zdrávas Dero. ;-))

Že tam vůbec lezeš... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru