Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Literární soutěž městské knihovny v Čelákovicích

10. 05. 2008
1
28
6401

oficiální text vyhlášení (také zde):


Městská knihovna Čelákovice

vyhlašuje

6. ročník literární soutěže na téma

DLOUHÁ CESTA


Soutěžní kategorie:
  • poezie
  • próza ( povídka, pohádka, divadelní hra…)
  • publicistika ( reportáž, fejeton, črta…)


Uzávěrka soutěže:
 31. květen 2008 


Pokyny soutěžícím:
  • Věkové kategorie: I. děti do 15 let, II. mládež 15-18 let, III. dospělí
  • Autoři příspěvků uvedou na přiloženém listě jméno, adresu, rok narození a kontakt (telefon, e-mail).
  • S účastí v soutěži dává autor souhlas k případnému uveřejnění práce.
  • Rozsah prací: nejvíce 10 stran.
  • Soutěžní práce musí být původní, dosud nezveřejněné.*

Organizace soutěže:
  • Soutěžní příspěvky odevzdávejte nebo pošlete do 31. května 2008 psané strojem, na disketě, nebo e-mailem na adresu:

    Městská knihovna Čelákovice, 250 88, Na Hrádku 1092,

    nebo na e-mail: mestska@knihovna.celakovice.cz.

    Do předmětu emailu uveďte: Literární soutěž
  • Všechny práce posoudí odborná porota.
  • Slavnostní vyhodnocení soutěže se uskuteční 9. října 2008 v rámci Týdne knihoven.
  • Vítězné práce budou vystaveny v prostorách knihovny a mohou být otištěny ve sborníku.
Další informace k soutěži získáte na tel. 326 991 515

* zveřejnění na literárním serveru, např. Písmáku, není na překážku.

PS: V porotě v minulých letech byli například pan Petr Kukal, PhDr. Mirek Kovářík (Zelené peří), pan Eduard Martin.


28 názorů

Edvin1
16. 10. 2008
Dát tip
pommy: :-)

Edvin: dik za odkaz a gratuluji! :-)

Edvin1
16. 10. 2008
Dát tip
Výsledky soutěže: http://www.celakovice-mesto.cz/knihovna/tk08/tk2008.doc Proč to vím? Dostal jsem tam cenu za dobrou náladu... :-O Váš děd Ed :-)

Edvin1
16. 10. 2008
Dát tip
Tak já jsem tam dostal za jednu povídku cenu za "pozitivní vyznění" či čo to bolo. Dosud jsem publikoval převážně na saspi. Doufám, že mne vezmete mezi sebe. Váš děd Ed :-)

archie
01. 06. 2008
Dát tip
jsem Pišto, ještě že je to tak dobře vymyšleno :)

Že bych si to taky vyzkoušela? Nenebudu opisovat, zkusím třeba zařadit mezi neoblíbené, to jsem ještě nikdy nezkoušela, bude to premiéra:-)

Archie, taky seš tak rád, že je tu to tlačítko "Od tohohle uživatele nechci dostávat avíza"? :) Kromě chrousta mám další úlovek:)

archie
31. 05. 2008
Dát tip
hovno v hubě: no, co dodat, jsem teď klidnější, když jsi mi to osvětlil...

To ne, to by byla samontiphana.

mon Dieu! (mon tip nemohu, nemohu tiovat sama sebe prece :-)

archie
20. 05. 2008
Dát tip
já si myslím, že ano, barvu mají též: pomerančovou :) tedy berem do klubu

Jsou Čelákovice montipí?

Anetté
15. 05. 2008
Dát tip
A nějaký velmi velmi hodnotný ceny budou? hehemehe:))))))

Garth
15. 05. 2008
Dát tip
Pomerančovou namyslí kde co. To je ten problém všech literárních soutěží.

Tak to držím křivé palce!

Náhodou, první tři slova jsem psala sama! A vůbec, jdu psát příspěvek do soutěžě :-P

Věta bez překlepu? To muselo být Ctrl+C a Ctrl+V...

Ach! Slovy klasika: "Nedám si dnes po obědě doutník. Neplačte, sami jste si to zavinili!"

Sama jsi to řekla!!

já a namyšlená? tc tc! ;-)

Tak proto jsi tak namyšlená... :))))))

bude to takhle lepší? mně to v tom vedru namyslí. zvlášt po návštěvě dětského lékaře :-)

Hm. Tos možná měla. Dobrej nápad:)

Pišta: možná jsem to tam měla zdůraznit - zveřejnění na literárním serveru není na překážku.

Nedá mi to, abych se nezeptal - proč se vlastně všude chce práce "dosud nezveřejněná"? Chápal bych dejmetomu "neotištěná", ale proč nedat autorovi možnost, aby si působivost dílka nejprve otestoval na nějakém litserveru, pochytal mouchy, a teprv pak hurá do soutěže?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru