Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

minipohádky 8

12. 05. 2008
13
24
3857
Autor
moorgaan

O PEJSKOVI A KOČIČCE

" hodnej PEJSEK, moooc hezky olízal paničce KOČIČKU...! "


24 názorů

Já mám raděj rudý květ, a z něho nektar pít. Ostatní mi budou závidět, budou si muset připlatit.

moorgaan
13. 05. 2008
Dát tip
proc by se me nelibily tvoje pohadky, kdyz jsou krasne..??? prece nehodnotis lidi podle toho jak se pisemne vyjadruji v nejake forme ?..tato serie je sranda, a pokus o neco jineho nez jsem zvykly..

Tak tohle u mě opravdu nenajdeš, já nechápu, jak se Ti mohou líbit moje pohádky.

moorgaan
13. 05. 2008
Dát tip
pokud kouse hrave a laskave,je to lasky-plne.-))

jo, to jo :o)

Když kočka kouše pejska do ocásku, lze to brát taky jako projev lásky?

moorgaan
13. 05. 2008
Dát tip
taky nevim co je divneho na pratelstvi pejska a kocicky?..:-))))))

co je dekadentního na tom, že pejsek líže kočičku? Naše kočky zas lížou psa, dokonce s ním spí v boudě...:o)

j_i_r_i_k
13. 05. 2008
Dát tip
Jarmila_Maršálová: A pak že prý jsou chlapi prasata. :)

moorgaan
12. 05. 2008
Dát tip
me se mota dohromady vsechno...pohadky, hadky, zeny, psi, kocky, jaro.. haraseni ale je motor vyvoje.-))

LadyLoba
12. 05. 2008
Dát tip
hahaha hav :) do pohádek se ti zamotalo ha-hav ha-rašení a jaro :)

Takovy pitominy můžou napadnout jenom tebe! *))) J_Moo: vidíš, některé dámy se od toho raději distancovaly... j_i_r_i_k: kdybys bydlel se psem (třeba i kočkou) a byl ženská, tak by tě to napadlo určitě...

j_i_r_i_k
12. 05. 2008
Dát tip
:) Asi jsem malo nekonvencni, kdyz mam pocit, ze tahle by me proste nenapadla. :)

co to děláš puritánce prudérní? jak se mohu na celé kolo smát, když musím zachovat dekórum dámy??? :))))))***

a víš co je to VFU? třeba Velký Fčelí Úl ?

moorgaan
12. 05. 2008
Dát tip
myKroten...pašuj pašuj.-))....diky diky vsem ctivym detickam.-))

Noe1
12. 05. 2008
Dát tip
:-))))

MyKröten
12. 05. 2008
Dát tip
Myslím, že bych tě mohl propašovat na nástěnku u nás na VFU, jestli máš zájem :-)

moorgaan
12. 05. 2008
Dát tip
kazdy kdo cetl pohadky o pejskovi a kocicce je zasveceny..vime prece jak pejsek mel rad kocicku a jak rad ji olizoval jako dukaz lasky..-)))

kdo je nezasvěcený? :o)

grafo
12. 05. 2008
Dát tip
to sú napady :DDD

týýjo!!! super!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru