Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drobná vada na kráse života (s tebou)

12. 05. 2008
3
14
1451
Autor
MyKröten

Pro ty co nečtou upřesnění kategorie: NETIPOVAT !!!

Uvízli jsme spolu

na mrtvém bodě obratníku raka

v tom prapodivném labyrintu

z polopravd a emocí

...

ty skrytá ve své říši za zrcadlem

co rozbil jsem ho

pro menší než malou dávku lásky

a sedm let neštěstí

...

já obklopený slovy jiných

ve kterých hledám zas a znova

smysl života

který jsem ztratil.... v tobě


14 názorů

bestye
18. 08. 2008
Dát tip
taková hořká - bych řekla, ale na zlost nebo uplivnutí to ještě není, spíš taková situace, se kterou si docela dost často nevíme rady. *

Water Lily
08. 07. 2008
Dát tip
Hm...vynikající, tipovat nebudu:-)

Santi€
04. 06. 2008
Dát tip
och, velmi se mě to dotýká, jestli si můžu troufnout tvrdit, že tento stav uvíznutí bolestně znám. menší než malé množství lásky, obklopenost slovy jiných a hledání - emočně nabité, kompozičně sis dobře vykročil do jakéhosi schématu my - ty - já, ale dovolím si souhlasit se starostou archiem, co se týká zbytečnosti vaty, do které jsou zasazeny momenty, které jsem vypíchla.

MyKröten
12. 05. 2008
Dát tip
Díky, takhle mi psát kritiky všichni, tak snad dostanu tu svou chaotickou tvorbu pod kontrolu :-)

archie
12. 05. 2008
Dát tip
pro mě je to moc ukecané, spousta zbytečných slov, tím bych začal, prořezat plus konec mi vyznívá do ztracena, jakobys nevěděl co si s ním počít a uvízl jsi v pouhopouhém konstatování, což je v podstatě celý text. říkám zahustit, výrazově zhustit a konec více vyhrotit. ale abych jen neremcal je tam několik míst co se mi líbí.

Noe1
12. 05. 2008
Dát tip
názor říkáš? co to je? celkově sice nic až tak moc objevného, ale zas ne tak špatné, aby mne to vyprovokovalo k nějaké nejapné poznámce. Myslím, že dobře rozumím pocitům, které chceš čtenáři sdělit, znám je, jsou mi blízké.První dvě strofy mne (z blíže nevysvětlitelných, iracoinálně-emotivních důvodů) oslovily víc než třetí. na vlastní žádost bez tipu :-)

MyKröten
12. 05. 2008
Dát tip
to jsem se tak trefil do kategorie MIMO, že jste po sobě ani čárku nezanechali? :-)

MyKröten
12. 05. 2008
Dát tip
zlobivá můzo, až já tě jednou dostanu pod ruku... :-)

MyKröten
12. 05. 2008
Dát tip
protože mi nejde o tip (který může dát každý idiot), ale o váš názor... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru