Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

28.5. hráme v Brne

19. 05. 2008
1
11
2121
Autor
Bix

Moja kapela LA VA zabrnká na citlivú strunu návštevníkom Literární čajovny Skleněná louka v Brne na Kounicovej ulici 23.

Priestor je veľmi útulný a kontakt (bez)dotykový. Vrelý. Zahráme prevažne akustické kúsky. Príďte!

Viac info:  www.christophory.sk

Vypočujte si LA Vu: www.myspace.com/lava777

 

 


11 názorů

Bix
26. 06. 2008
Dát tip
Naso: To znie ako velka zmena v zivote...ale moze byt fajn, ked sa veci nahle vykolaja :)

Naso
24. 06. 2008
Dát tip
dovod: manzelka a jej uspesny konkurz cez EPSO / termin: neohraniceny, urcite par rockov / vyhody: hadam ten nejaky jayzkovy upgrade (zacal som s franinou), multi-kulti prostredie, super priroda a spoznavanie Beneluxu a pod. / nevyhody: stale prsi a pocasie horsie ako v Londyne / zamestnanie: muz v domacnosti uciacisavarit a popri upratovani a nakupoch dozor nad malou skolackou / volny cas: sem-tam blogy (SME), vela vela citania (konecne) a veci, na ktore doma nebol cas... V kocke. :-)

Bix
24. 06. 2008
Dát tip
Naso: Teeeda, ako, kde, prečo, dokedy? :)

Naso
24. 06. 2008
Dát tip
Ahoj Bix, ja som dostal aj ine pozvanky od teba - na koncert - ale z Bruselu /kde teraz svoje kosti nosím/ je to viac ako na skok...

papouch
29. 05. 2008
Dát tip
no jó, včera.. dej vědět určo :)

Bix
29. 05. 2008
Dát tip
papouch: Bolo to včera, mám tu zlý dátum, ach jaj...No, nabudúce Ti dám určite vedieť.

papouch
28. 05. 2008
Dát tip
jé a v kolik to začíná???

Bix
19. 05. 2008
Dát tip
Ašš: Nebudem...ideme na chatu.

Barman
19. 05. 2008
Dát tip
Když budu mít kliku na stopa, tak se mrknu

...a sobotu nebudes v brne?...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru