Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Počty

31. 10. 1999
1
0
862
Autor
miška

100 krát zabiju 1000 krát pokradu, zalžu a zradím 10 krát s ďáblem smilnit budu boha zavrhnu otce i matku vypudím dobro a lásku zapřu přátele opustím 7 krát umřu tu 1 se narodím nakonec vaše zlo ve mě probudím 1 budu jako vy ______ 1119 mám co dělat spousta práce hádejte, kolikrát si přeju vámi stát se?
Anonym
10. 10. 2000
Dát tip
Sečteno a podtrženo, bohužel...

Javert
10. 10. 2000
Dát tip
Opomněl jsem se nalogovat...

freudik
06. 11. 1999
Dát tip
Souhlasím s Jeanem

Jean
04. 11. 1999
Dát tip
Nebuď jako oni. Nebuď a nesnaž se být. Oni jsou oni, já jsem já, ty jseš ty. Radši bych ďáblu srdce prodal než sebe podvolil společnosti.

Bibša
03. 11. 1999
Dát tip
Dlouho jsem čekala na další střípek tebe, zase ťal do živého. Nechtěj žít život někoho jiného, není na tebe šitý a neslužel by ... kolikrát můžeš zapřít lásku a opustit přátele? Já bych s tím nehazardovala, dostaneš jednu dvě možná pět druhých šancí, ale né sto nebo tisíc ...

Je to šupeu !

Tynic
01. 11. 1999
Dát tip
Ani jednou ! Kdybys mě poznala tak opravdu ani jednou... :o)
Zajímavý přístu, netradiční, zajímavý jen tak dále...

Krytyk
31. 10. 1999
Dát tip
Drahá lehkomyslnosti osudu, tolik zaslepena, tolik bezstarostna? Slyším tvůj pohled...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru