Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o půl druhé ráno

19. 05. 2008
10
16
2189
Autor
aleš-novák

jak je možné

že chlapi

nejvíc řvou

opilí

do němoty?


16 názorů

jazzgirl
23. 05. 2008
Dát tip
Já bohužel jo... když jsem bydlela na kolejích, bar byl pod námi, a ženské hlasy jsem zaslechla, i když je pravda, že ne tak často... Ale možná, že někdy myslíme, že jsou to chlapi, ale ony jsou to naprané ženské s hovězími hlasy. Fuj, ale je to neženské, to máš pravdu.

děkuji :o)...no, je fakt, že mám s tímto druhem kultury častou zkušenost, noční bar je v sousedství...ale ženské hlasy jsem nezaregistroval :o)

jazzgirl
23. 05. 2008
Dát tip
* Je to jeden z jejich evolučních paradoxů. Už ani ten chápavý ocas, už ani němí v němotě:-). Ať žijí gender studies:-D. (to píšu proto, protože jsi to vztáhl na chlapy, já myslím, že u ženských je to stejně, ale vážně nevím jistě, protože já nepiju a do podniků, kde bych se s tím mohla setkat, chodím jen hrát a snažím se soustředit na svou práci... už se mi stalo, že mě jeden opilec "doprovázel" při zpěvu, já nevěděla, jestli mám skončit a říct: "Pane, já doprovod nepotřebuju" nebo se začít smát, ale nakonec jsem zachovala tvář hráče pokeru a dozpívala to:-) )

Štírka
22. 05. 2008
Dát tip
... a možná tři fáze : hluchota, němota, bezvědomí.... :-)

Diana
21. 05. 2008
Dát tip
Aleš má pravdu, o tom nepochybujte! Včera řvali chlapi ožralí do němoty dokonce: "šééél jsééém za noci ááálejí jáááávóórovou" T***********

Noe1
21. 05. 2008
Dát tip
:-))))

Runa
21. 05. 2008
Dát tip
To je smutná pravda. Nesnáším opilce, hlavně ty, co se opíjejí falešnou pověrou, že ve víně je pravda.

avox: zkušenost posluchače Laura: ano, nejlépe se zpívají árie za chodu :o)

Já znám jednoho, který neřve, ale píše...

avox
19. 05. 2008
Dát tip
neeee, jen si ještě trošku zařvou a pak upadnou do němoty, to jsou dvě vývojové etapy. tvá vlastní zkušenost? :-)) */

Háber
19. 05. 2008
Dát tip
lebo:)))

Marcela.K.
19. 05. 2008
Dát tip
protže to je omyl, opíjejí se do hluchoty :-)))

sabi
19. 05. 2008
Dát tip
a jak je možné, že pak ženské pro slzy nevidí...? T.

aha, takže první fáze je "do hluchoty" ...řvou, protože přestávají slyšet?

moorgaan
19. 05. 2008
Dát tip
to jeste nejsou do nemoty..pokud rvou, tak jeste dva tri panaci a pak ztichnou.-)) /**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru