Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vrať se

21. 05. 2008
2
11
1419
Autor
jalousie

Pohlcen temnotou, pohlcen zlem
necháváš mě stát na okraji propasti.
Pode mnou prázdno, padá zem
a já s ní… vztahuji ruce
k tobě
mé slunce.
Zatmění.
Vztahuji ruce.
Vzbudím se ze snění?
Vztahuji ruce.
Pláču
a ty to víš.

 

Otáčíš se a odcházíš…

 

 

 

 

 

 

 

 

nemám křídla


11 názorů

Grainee
11. 07. 2008
Dát tip
Njn. To tak někdy bývá. Nebuď smutná.

jalousie
02. 07. 2008
Dát tip
Presne, jak jsi to napsala... Asi proto ji tu mam. Nebudu ji mazat:) Myslim, ze ani neni posledni hehe.

Marcela.K.
02. 07. 2008
Dát tip
Protože Ti připomíná ten moment, tu chvíli ... mám tu plno takových básní, které jsou jen moje a vůbec mi nevadí, že je druzí nechápou, nebo neberou... mám v nich své pocity a když je čtu, vím jak mi bylo a proč a to je pro mě důležité...a vždy se najde někdo, kdo pochopí... nech ji tu :-)

jalousie
02. 07. 2008
Dát tip
Tahle presne takova byla - musela jsem, nebylo nic jineho. A vim o tom, popravde si nekdy rikam proc ji tu mam:)

Marcela.K.
02. 07. 2008
Dát tip
Ano...u téhle budu souhlasit s Noem...ale vím, že někdy prostě člověk psát "musí"

jalousie
27. 05. 2008
Dát tip
Děkuji :)

Saint_JE
23. 05. 2008
Dát tip
...*

jalousie
23. 05. 2008
Dát tip
Píšeš krásné kritiky:)

Noe1
21. 05. 2008
Dát tip
Jako u řady podobných témat - (neopětovaná) Láska, Noc, Jaro ... je i u tématu "opuštění" velmi těžké přinést něco nového, něco podnětného, nějaký neotřelý obrat, metaforu, něco pro co stojí dílko číst. To se ale bohužel v téhle básničce, podle mého názoru, nepovedlo. Jejím kladem, ale zároveň největším záporem je prozaický jazyk a dokonalá předvídatelnost a pochopitelnost díla. Ničím - žádným obratem, obrazem - ničím nepřekvapí. Je pochopitelné, že být opuštěn někým, koho považujeme v té chvíli za střed svého vesmíru velmi bolí. Je rovněž pochopitelné, že jednou z forem terapie je vypsat se z toho pocitu. A věřím, že najdeš někoho, komu se to bude líbit - třebas proto, že zažívá stejnou situaci. Nebo že tě zná a bude tě chtít potěšit. Ale pro mne, pro nezúčastněnéhio čtenáře který nezná ani tebe, ani tvou situaci, je to sakra málo.

jalousie
21. 05. 2008
Dát tip
Radši ne, viď? :-D Ano, stojím:) stojím a držím se:))

Noe1
21. 05. 2008
Dát tip
opravdu autorko stojíš o hlubší kritiku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru