Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Déšť

21. 05. 2008
4
6
1588
Autor
Kaos

Inspirace nekončícím deštěm.. (a taky nevím, jestli to je haiku.. ???) :)


Déšť

 

 

    u cesty mrtvý vrabec

    auto nezastavilo

 

 

 

    malý uličník v kalužích

    matce po tváři

    stékají slzy

 

 

 

    namoklá  renesanční římsa

    lišejníkovému koni

    kopyta podkluzují

 

 

 

    střecha pod hlavou

    chrlič potají zvrací

    do okapu

 

 

 

    v kolejišti

    promočená pampeliška

    vysmívá se





6 názorů

jaza
22. 05. 2008
Dát tip
ser na haiku... deme zvracet!***

Paulart
22. 05. 2008
Dát tip
Máš dobře nakročeno - tím pozorováním. Jen se braň přílišné personifikaci, jako že "chrlič zvrací" či "pampeliška se vysmívá". Také "lišejníkový kůň" je na hranici metafory, zvláště ten domyšlený děj, že mu prokluzují kopyta, je už na haiku příliš. Free-haiku "mrtvý vrabec" pracuje s kontrastem lhostejného auta, ale nedrží příliš pohromadě. A u druhého dílka "stéká sůl", to se asi také jen tak nestane, aby stékala sůl. Snad slzy, slané slzy mohou stékat, ale že jsou slané, zjistíme až na jazyku. Stačí asi slzy. Ale to, jak se díváš na svět, v sobě skrývá kouzlo haiku :-) Určitě to zkoušej dál.

moorgaan
21. 05. 2008
Dát tip
dalo by se s tim jako s haiku pracovat../***

Zbora
21. 05. 2008
Dát tip
Haiku? Ani ne. Mně se docela líbila dvojka a trojka.

střecha pod hlavou chrlič tajně zvrací do okapu hehe, todle je dobrý ;) *

prvá pekná, druhá a tretia moc filozofické, štvrtá a piata ma neoslovili.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru