Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapomenutý klavír

22. 05. 2008
7
19
2172
Autor
jazzgirl

Variace na Variaci (pro temnou strunu)



Nánosy prachu -


bíle všechny klapky zní

na temných strunách.





19 názorů

jazzgirl
23. 05. 2008
Dát tip
:-D Nenene, opravdu nejsem nástroj pro potěšení:-D A ani snadno k má(me)ní :-) Děkuji moc, jsem ráda, že to zní zvukomalebně, já nic, já muzikant:-D...

Oldjerry
23. 05. 2008
Dát tip
Nástroj pro potěšení ? nevím a v žádným případě to už nevyzkouším (:-D) přečítal jsem si to nahlas - je to i zvukomalebné - proto ten klub.

jazzgirl
23. 05. 2008
Dát tip
Těšidlo:-)... Z hlediska slovotvorného teď vypaám jako nástroj pro těšení:-).

Oldjerry
23. 05. 2008
Dát tip
Je to hezké, milé těšidlo...

jazzgirl
23. 05. 2008
Dát tip
Oldjerry: Jéé, děkuji, opět potěšilo:-)!

Oldjerry
22. 05. 2008
Dát tip
T + K

jazzgirl
22. 05. 2008
Dát tip
IVO: To není můj klavír, já ho mám v naprostém pořádku bez smítečka, jak na něj pořád hraju... Děkuji moc za tip!

IVO
22. 05. 2008
Dát tip
Holt by to chtělo vysmejčit. *T

bude..,musí přeci...,vždyť je tolik barev všude kolem:o)

jazzgirl
22. 05. 2008
Dát tip
Sluni, děkuji moc, umíš vždy potěšit. Věřím, že až nám sluníčko zase zasvítí, bude lépe:-)...

ano,já Tě chápu... vím,že na Tvůj klavír se nepráší,hvězdičko moje:o)

jazzgirl
22. 05. 2008
Dát tip
Děkuji sluni:-). Já mám 2 klavíry a žádný z nich na půdě:-) V mém případě navíc zaprášení nehrozí, já víc hraju, než se učím, a to bych neměla:-). Tato básnička mě napadla v noci za úplňku, proto je tak depresivní, to se mi stává...

klavír na půdě?*

Nicollette
22. 05. 2008
Dát tip
báseň ne, ale obrázek je super

jazzgirl
22. 05. 2008
Dát tip
aleš-novák: Také moc děkuji:-)! Není to pro mě typická báseň, ale snad nevadí:-)...

jazzgirl
22. 05. 2008
Dát tip
Děkuji za rychlé návštěvy:-)! Trochu prachu tam směřuje od okna:-)Však on se usadí:-)...

pěkné obrazy...oba...

No nevím nevím, jestlis někdy hrál na zaprášenej klavír - v tom se nedá dejchat:)

na obrázku žiaden prach nevidím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru