Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nespím... ty spíš?

Výběr: Augustin_Šípek, Print
26. 05. 2008
50
55
3956
x

vypramenila jsem
skrz kamení lásek
svých            dubů
ve větvích
budu rozvěšená
žena pavučina
tak jiná jak stejná
přelétavá hejna mraků
a kůň v trysku

pískumilné stopy
klopýtají
směrem k ráji
prý ten Eden bude
hříchuprostý
až se - ne hrdě - postím
bez tvého masa

spása? prokletí?

možná ti odletím
až zahrají
namísto šalmají
na flétnu lásky plnou

možná odteču s poslední vlnou
a už nikdy nevzlétnu
až TY mně miláčku odletíš

to spíš...
x

55 názorů

Impresse
30. 03. 2009
Dát tip
*

ponedělí
31. 08. 2008
Dát tip
tak to jsi první. (hledal jsem ho onehdy pod postelí, ale paxem si vzpomněl, že jsem ho vlastně nikdy neměl)

no nevšimla sem si že bys ho zrovna ty postrádal... :o)

ponedělí
31. 08. 2008
Dát tip
kdepa, to není pro mě, postrádám ten jazykový (po)cit. není zač.

doporučuju - já si to užila :o) díky

ponedělí
31. 08. 2008
Dát tip
chtěl bych někdy někam vrazit šalmaje. jen pro ten pocit. /*

aha, tak tak je to... tys nespal - já spala :o)

Miroslawek
03. 08. 2008
Dát tip
Pouze chtít nestačí. F.X.Šalda kdysi napsal: "nemůže zpívat po svém, kdo po svém neumí ani koktat." A co se týče krtitiky možná, kdyby sis o svém problému něco přečetla, byl by mnohem menší. Já se těm námitkám mohu jen usmát ;o)

ne, myslím že ne páč to bych ti nerozuměla... já jen totiž - to už prosím od dětství - nechápu jak někdo može tvrdit že ví co chtěl někdo jiný říct a hodnotit nakolik se mu to povedlo... u formy eště snad ale taky ne dycky - kde se v "kriticích" bere ta jistota že oni maj pravdu? a nejen pravdu pro sebe, což bych taky pochopila ale oni ju vnucujou všem jako objektivní pravdu a chtěj aby lidi četli a vnímali jak oni... a já nechcu, já to chcu psát a vnímat po svým - ale dyž mi někdo napíše konkrétní připomínku (já bych to napsal tak a tak, nebo todle si oprav)- pokud mi to přijde lepší a vhodnější, vemu to ale takový ty kritiky v oparu co člověka pomalu vyřadí z rodinnýho kruhu homo sapiens ale neporadí, ty teda ignoruju totálně - to není jen na tvoje ne/kritiky včil u mne, to je můj vleklý problém... :o) todle si ale asi nemyslel dyž si mi radil šetřit dechem...

Miroslawek
03. 08. 2008
Dát tip
Ale já se nikam nevrh, to jsem si odbyl předchvílí doma v soukromí. Prostě kouknu, vidím, napíšu. Kdybych ti tu páchal hluboké anylytické sondy, tak tě snad trefí šlak, ne?

seš hodnej žes mi to dovolil... jinak už bych se asi ani neodvážila... a tu trojotázku už někdo úplně jinej úspěšně vyřešil :o) a víš, nevím proč ses dneska na mne vrh - já ty věci většinou nedávám ani do doporučených a do arény už vůbec ne - za ničím se neženu, píšu si že mě to baví... a že občas prostě musím, taková terapie myslím vcelku neškodná pro okolí :o) já si taky nedělám násilí a nečtu ty co se mi nelíbí...

Miroslawek
02. 08. 2008
Dát tip
Jen piš bardko, střádej, otázkou však zůstává co jestli a jak cítíš ;o)

všechno mohlo být napsáno úplně jinak - marx moh napsat kapitál třeba ve vázaným verši, máj moh být sci-fi... a gabra a málinka porno... kupříkladu - a du teda šetřit - stejně mě brzdí antivir - dobrou :o) a jen teda eště asi toto - já píšu jak píšu páč to takhle cítím - dybych byla někdo jinej asi bych psala jinak - ale nebudu, no...

Miroslawek
02. 08. 2008
Dát tip
Bez nich by to jistě bylo, jak říkáš - s nimi však ne o moc lepší, což takhle jinak? Ostatně i já jsem to mohl napsat ještě úplně jinak, aby tě to jen tak neminulo. Tak třeba... šetři dech? ;o)

nemínila sem obtěžovat tvůj vkus, ale dyž už došel - seznámím ho s mým... a na druhou stranu - bez nich (těch slov co ti přebývaj) by to bylo eště víc o ničem - a jelikož je mi jasný co odepíšeš, pak klidně šetři svý klapky, napsala sem "eště víc" - a naše vkusy se možou respektovat a dál se míjet :o)

Miroslawek
02. 08. 2008
Dát tip
na můj vkus přetíženo přívlastky, přivlastňovacími zájmeny,...

no vidíš! sešli sme se :o)

Fluidum
23. 07. 2008
Dát tip
...postím (se) bez tvého masa - no, tak to je tedy opravdu, no tohleto, cože?, kdo to, ano, jaksi, jistěže jo, ale, přeci jen my romantici, víš, abych tak nějak, ...teď jsi mi kus vyrvala ZUBAMA, to bolí jako sviňa, ale je to poezie, takže jaképak copak, milí písmáci. Syrová flákota veršů, můžu nechat o deset deka víc? Ne, nemůžeš! Ale stejně TIP, postím se bez tvého masa, sakra, to nejde užvejkat, ale bavím se, bavím se, Martinezko, co víc si přát.

takže se deš vycpat, předpokládám :oD děkuju za obě návštěvy dnešní

Eleriana
15. 07. 2008
Dát tip
v té ženskosti souhlasím s blbjenkou

moc hezká....*

palino8
07. 06. 2008
Dát tip
celkom potešilo, v tieto dni plné učenia sa :)

damaxy
04. 06. 2008
Dát tip
koníčku morský *


Marys
01. 06. 2008
Dát tip
som absolutne mimo.... dufam, ze to nevadi, konicek ;)...

vitsoft
31. 05. 2008
Dát tip
Rád bych cítil v dlani to tvé vyprameňování..

Print
31. 05. 2008
Dát tip
Vyprameněný!! Totálně*

blbjenka
30. 05. 2008
Dát tip
neumim to sice přesně definovat, ale připadá mi to velmi ženské :) jak když něco mezi hester a jarmilou m. nicméně škatulkovat se nemá, pročež se jdu zcela dobrovolně vycpat :)

KayTee
28. 05. 2008
Dát tip
líbíčko *

Anetté
28. 05. 2008
Dát tip
Líbí se mi tenhle koníkovskej způsob rýmování, jak to všechno na sebe navazuje a rýmy jsou na takovejch místech, kde by je člověk skoro nečekal.)) Vždcky to tak příjemně proplyne:)) A ta sloka s ženou pavučinou... Skvělý, skvělý:))*

já tu všem pozastaveným děkuju abych nebyla za nevychovanou nebo nespolečenskou - z důvodu stěhování su asi do víkendu bez netu, tož se tu zatím opatrujte MyKrötene - já kretén netuším kerej seš? tak se nahlaš ať máme jasno :o)

guy
27. 05. 2008
Dát tip
jo jo, moc pěkně mořskokoníkovská *

Sarrah
27. 05. 2008
Dát tip
jo, jo*

nonamebeast
27. 05. 2008
Dát tip
je to krásné..tip

Rajmund
26. 05. 2008
Dát tip
Představil jsem si ten teutonskej hodokvas v první sloce,..raději dám tip bez komentáře

Oldjerry
26. 05. 2008
Dát tip
Stále o tomréž, naštěstí pokaždé jinak a dobře. Jak lyriku nemusím, tohle se dá číst.

Fouckault
26. 05. 2008
Dát tip
tak nějak milé ke konci

Markel
26. 05. 2008
Dát tip
moc - T

Norsko 1
26. 05. 2008
Dát tip
uhýbáš ze směru

dadik
26. 05. 2008
Dát tip
*

Ta_Audrey
26. 05. 2008
Dát tip
koníkovina krásná *** ** *

Háber
26. 05. 2008
Dát tip
*

Grainee
26. 05. 2008
Dát tip
Nádherný. Nemám co dodat jedině tip

avox
26. 05. 2008
Dát tip
Překvapivé, těkavé... nevím, nevím, jestli ten Eden... bez hříchu :-)) */

Štírka
26. 05. 2008
Dát tip
moc fajn koníkovina ...t*

IVO
26. 05. 2008
Dát tip
Mně toto naopak sedlo velmi. Ano, věčný koloběh přitékání a odtélání. *T

Diana
26. 05. 2008
Dát tip
Krásně to zní. První sloka super. Závěr také. t******

Maasek
26. 05. 2008
Dát tip
mořský koník: to jsou ty moje ženský no :), si mě vždycky ukradnou :D

MyKröten
26. 05. 2008
Dát tip
v přednesu mi zněla lépe... :-)

nespíš...nejspíš :o)

Maasku, chyběls v sobotu :o) a dík MtG - až budeš vědět co ti nesedlo, řekni, pro zajímavost :o)

Maasek
26. 05. 2008
Dát tip
jako vždy super

čoveče pískumylná, hříchuprostý sem jenom čekal co přijde dál :D ta první sloka se mi líbila zajímavou atmosféerou ale jinak mi na tom něco nesedlo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru