Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nech mě tu

06. 07. 2001
8
0
2496
Autor
Jen_Lípa

Nech mě tu

Jen Lípa


Nech mě tu - vše jsem vzdal.
Nech mě tu, dál už nemohu,
nemohu s sebou vláčet dál
vzpomínky skryté v batohu.

Pod žhavým sluncem vyčerpán
sleduji modrou oblohu,
k vysněným mrakům zašeptám:
nech mě tu, dál už nemohu.


3/5+T .....

Andulka
28. 10. 2003
Dát tip
nekrajsnejsi na tom je , ze kdyz uz jeden nemuzu, a pak prece jde......a pak kdyz dorazi k cili....tak ta odmena je sladka...:-)..tahle naladovka se mi zatim libila nejvic...:-)

Lancelott
12. 05. 2003
Dát tip
Nevzdávej se! To zvládneš! Není nic těžšího, než se narodit (jak říkal Sofokles, jen se narodit, to už je veliký kus štěstí) a potom odevzdat život, který jsme žili... To mezi tím už bývá banalita...

Ke Tvým textům obecně - probouzí ve mně nezřízenou touhu vyrazit na čundr. Lidi, mam to tak jenom já, nebo je nás víc ???

Želvička
13. 12. 2002
Dát tip
Moc pěkné :-) Hrozně se mi líbí tvůj styl psaní....

Seregil
17. 09. 2002
Dát tip
Výstižné, hovoří o silných prožitcích a každopádně o hloubce a citlivosti duše autora....

valerinka
02. 09. 2001
Dát tip
nenecháme!!! super!*!

Krel
11. 07. 2001
Dát tip
hmm....zařazuju do klubu...a neboj nenechá!

Erynea
06. 07. 2001
Dát tip
Nevzdávej to...

Šílená
06. 07. 2001
Dát tip
chlá chlá šlovíšku...vstávej z tý Země ať nám nenastydneš...víš...musí se dál dokud to jde....už třeba jenom kvůli tý kráse mraků...:o)!

Mea
06. 07. 2001
Dát tip
vzkaz pro ní: nenech ho tam! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru