Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konkurz herci

29. 05. 2008
7
21
2434
Autor
Dickers

Na lidském chování

Se staví řády…

Jak by v krustě rytíře

pavouk kamsi běhal

Po směru průvanu meluzín nahání

Potrhané sítě, odložené fraky much

Ve kterých duch chrastí

                 

                      A o tom bych vám nelhal.

 

Za každý svůj špatný čin a lež

                                         co tíží

Dal bych hned dvě vstupenky do lóže

Na cokoli v divadle všech vymetených spíží

Hrát začínám určitě už brzy- datum upřesním včas

 ...................................                                        ,  protože

Sál tak velký nenajde se snadno

                                  A to mě převelice mrzí.

 

Do schow bez okolků, vezmu za herce rád i vás.

 

Odložte si v šatně

U pavouka fraky

Já už s meluzínem mluvil

Přijde stoprocentně

                               Taky.

 


21 názorů

Jak jsi říkal a mnohem víc. :)

Honzyk
30. 05. 2008
Dát tip
..hele, já prachy jasne potrebuju,m a taky si je vydeklam...normalka pčrioklad, jo..? JA MEL DVA DIOMA nezapaspartovqany obrazky a chteli sme s kamoskou cholastata nekam. Tak sel sewm na Jirak, tady\ bydlim kouda, a na ubrus dal dva, za 10 minut urednice koupiuly oba dva, jeden za 250, ajkvarel...jasny,m ze kdytz nemam praqchy\ a neumim krast, sem nasranej, aleč dycky da se jinak, nez bejtz gbv ve zklaty jkleci teda...

Dickers
30. 05. 2008
Dát tip
Ruku na hlavu, i když ti někdo něco říká k dobru, stejně ta pravda je v hlavě úplná bláznivost. Takže ty bys nechtěl být tvoje ségra...to jediný ti může být klidem na duši, že jsi to ty:))) Prachy jsou prachy a člověk je od přírody chtivej a hamižnej exemplář:) Slova- mě by peníze nezměnily, jsou vždycky tak upřímný:)

Honzyk
30. 05. 2008
Dát tip
..jasbny---ale takovy to JINY... moje segra, kera malobvala jako ja, sme spolu vystavobali, zejo, chlastali a tak, zejo, si vzala milionare, krava, bydli v Ricanech ve VIŮLLE, dve koupelny, trio zachody, a je., myslim, v pordeli...vod lidi, vod popijeni, kecani...dyk vis..---------)) lito mi je my segry, ale jeji volba, a ja lide,m do vztahu nekecam, bych byl vul, zeo...

Dickers
30. 05. 2008
Dát tip
Bohatsví je- schované v trezoru co nikdo neotevře? Že by city jako bolest a objevená nová šance? Hele, je bohatství hodně prachů?:)))

Dickers
30. 05. 2008
Dát tip
Honzyk- teda to brzy, skoro ráno:) v Riu muselo být hustě:) Horavin- kujuu, slova na oltář a oči směřující k molde. neoOpica- zadarmo to nebude, na každýho čeká bohatství, který ještě svět neviděl:))) Co ty, jaký bohatství by bylo nejlepší? dáme příklady:)

Háber
30. 05. 2008
Dát tip
:))) konkurz jak oči:)))*

Horavin
30. 05. 2008
Dát tip
Půvab nelítostný hravosti se hlásí o slovo :)

Honzyk
29. 05. 2008
Dát tip
..zklidnil jsem je studenou sprskou..))..mrsky..))

Dickers
29. 05. 2008
Dát tip
:)) Rozhoď to tam a pošli dom, neví co nudou dělat. Měli by radši psát nějaký nádherný díla, jako je třeba letadélko káně, nebo malý Bobeš...:)zdary, padam

Honzyk
29. 05. 2008
Dát tip
....no jezis..! ...proc bych sem taky jinac psal, zajo..?))... sorry, musim na chvili do Ria, se mi tam bourej delnici v docich, za hodku sem zpatky!!:)))

Dickers
29. 05. 2008
Dát tip
Honzyk-I v pizzovině je leckdy hluboký smysl:)))si piš Bíša- poděkování, děkuju

Bíša
29. 05. 2008
Dát tip
Netradiční rýmy, které mě oslovily...

Honzyk
29. 05. 2008
Dát tip
...no, ppoklona, ze s tou mou picovinou, co jsem ti sem vepsal,m ses takto popasoval.)))..ale fakt ze jo.)

Dickers
29. 05. 2008
Dát tip
:))) Urážej se esa, já jsem puzzflek malobásník:)No fakt vypadá:) Do Dachau šel pochod smrti, ale bohužel došel Tachova kvůli omylu, kde už byl ten osud lidí pro některý konec, ale možná někdo kvůli tomu omylu i přežil. Brutalita..za koment dík:))

Honzyk
29. 05. 2008
Dát tip
...sorry, ale Do schow vypada trosku jako Dachau...se neutraz....jinak: TEZKA KLADA, POVIM TI... v tyvy porad o pedofilech, ale kam se na tebe hrabou!!!.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru