Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stesk

08. 07. 2001
29
10
7038
Autor
Diana

 

V duze třpytu na řase

v rozkvetlé vůni lip

i v trylku kosa skrývá se

stesk.

Nic nebude jak dřív....


10 názorů

Markel
11. 06. 2012
Dát tip
krásná smutněnka - T

8hanka
02. 04. 2011
Dát tip
*****

Pěkně pěkné.... Díky...

Armand
23. 11. 2010
Dát tip
krásná, a nepřekvapuje mě, že tvé oči a mé se ničím neliší... že ten, kdo se dívá, vidí stejně ... že právě z tohoto vědomí nevyhnutelného konce vyrůstá láska a soucit...

MarK.
25. 09. 2010
Dát tip
..to veru nebude

koloušek
22. 03. 2010
Dát tip
T*

A.H.
10. 06. 2008
Dát tip
kdyby tak bylo lépe s mateřským jazykem

Marcela.K.
19. 03. 2008
Dát tip
Ty jívy nejsou špatný nápad :-) ale i lípě dávám T! *

avox
11. 03. 2008
Dát tip
rozkvetlé vůni jív... nebude, ale možná je to i dobře, ne? :-) */

bestye
12. 01. 2008
Dát tip
zvláštní spojení romantiky a syrovosti. líbí se mi *

Sandra
16. 04. 2004
Dát tip
každého dne se něco začíná, něco překrásného se začíná ... *

:)

Kolega
12. 07. 2003
Dát tip
Máme doma kosu, ale trylky neumí, potvora jedna. :-)))

Diana
12. 07. 2003
Dát tip
Cha, s tou kosou jsi mne dostal! Netušila jsem, že to lze vyložit i tak. Dobrý! :-)))

guy
26. 02. 2003
Dát tip
Už je to dost dlouho, co to bylo napsaný, takže předpokládám, že už je všechno jinak. Akorát ten rozklad světla se opakuje v každém čase.

mistr
14. 12. 2001
Dát tip
Skupina Elán zpívá v jednom ze svých prvních hitů : Každý deň sa niečo začína, každý děň sa niečo končí. Pár tónou z toho patrí nám. Kým som sám žijem pre všetkých priatělou .... Pokud jsem to nenapsal správně je to moje ostuda a všem přátelům na Slovensku se omlouvám.

Yeziiinka
15. 10. 2001
Dát tip
Bolavá. Krásná, ale celá je mi jednou velkou slzou. V kritikách zaznělo moc krásných a pravdivých vět, není potřeba, abych tu zase něco mlela já a tak jen *! od srdce a kdyby to snad ještě někdy chtělo zabolet, foukám tam k Tobě peřinku z růžových lístků, aby bylo do čeho se zachumlat...

Huckleberry
25. 08. 2001
Dát tip
Poetické kouzlo,skoro jako zaklínadlo.TIP!!

Pepo
25. 07. 2001
Dát tip
Summa summarum, Naso vystihol Tvoju úžasnú výstižnosť. TIP!!!

Mea
20. 07. 2001
Dát tip
Nádherná definice! TIP!!!

Jemný
15. 07. 2001
Dát tip
Nic nebude jako dřív - když si třeba zapálíš cigeretu - je stejná jako ty předešlé, ale přesto je jiná - je nová a proto nikdy nebude stejná jako ty předešlé .. Huh .. viz. Albireo

Rybář
14. 07. 2001
Dát tip
Na každém konci je nejkrásnější právě to, že něco nového začíná. Odlož stesk, pozvedni hlavu a vydej se vstříc novým zážitkům. Život za to opravdu stojí. :-)))))))) *!

Naso
13. 07. 2001
Dát tip
neopakovateľnosť okamžiku, čaromalebnosť prírody, filozofická konštatácia o plynutí času - summa summarum nádhera poetická! T.

Krel
11. 07. 2001
Dát tip
"nic nebude jak dřív" krása...!* díky

J
11. 07. 2001
Dát tip
stručnost a přiléhavost smutku jsou důvody k tipu

Diana
10. 07. 2001
Dát tip
Bacil: ano, vidíš, už když jsem to psala mi to "z" taky vadilo. Ale jen trochu, protože jsem ji spíš viděla, než slyšela. Když pláčeš (ale muži nepláčou, že?) tak tu duhu skutečně vidíš. Díky všem, potěšili jste mne.

Diana
10. 07. 2001
Dát tip
Bacil: ano, vidíš, už když jsem to psala mi to "z" taky vadilo. Ale jen trochu, protože jsem ji spíš viděla, než slyšela. Když pláčeš (ale muži nepláčou, že?) tak tu duhu skutečně vidíš. Díky všem, potěšili jste mne.

Bacil
10. 07. 2001
Dát tip
Muži taky pláčou, nemysli... ale potají, aby je nikdo neviděl, a tak duhu většinou nevidí, protože tam, kde pláčou, bývá šero. Uznávám, že můj návrh nebyl nejšťastnější, a vzdávám se... vlastně už mi to "z" ani moc nevadí :-)) Přeju Tobě a všem sluníčko ☼ , ale ne zas příliš...

Petula
09. 07. 2001
Dát tip
Diana, bacil Pěkné. Neboj, to přebolí!!! :-))) 'V duze' mi nevadí, protože ji tu víc vidím než slyším... Ale pokud by to vadilo, proč ne takto zcela jednoduše: 'V duhy třpytu na řase'... lubi, Daemonica A tak jsme se dostali ke Slovenštině... :-) Jojo, ještě že na Písmíku zní. Zní tu často a moc hezky...

░­▒▓-_-▓▒░


Čmelák
09. 07. 2001
Dát tip
Nic nebude jako dřív, souhlasím, všechno musí být lepší, všichni musíme být lepší... a ještě lepší.

Pepo
09. 07. 2001
Dát tip
Súhlasím s Eryneou.

Bacil
09. 07. 2001
Dát tip
Smutně pravdivé... Chálím, a do toho chválení malinkatou subjektivní a nepodstatnou námitečku: "duha" je slovo krásné i zvukově - v prvním pádě, v sedmém, pátém, čtvrtém, případně druhém... ale ten šestý mi hned na začátku tuzzze bzzzučí... nebylo by lepší třeba "V třpytu řasy s duhou" ? Ale možná to tak připadá jenom mně, neber to vážně...

lubi
09. 07. 2001
Dát tip
Bacil: ale riasa sa netrbliece, trbliece sa slza na riase, takže by to mohlo byť v slze třpytu na řase... ale v slze - duze, nakoniec to vyjde zajedno... :) Faktom je tip. A na záver: čo bolo, bolo. Čo bude, bude. Dôležite je prežiť intenzíve práve túto chvíľku, a potom tú, čo príde a aj tú ďalšiu, nemyslieť, netrúchliť, len preciťovať... keď smútok, tak smútok a keď radosť, tak ešte lepšie... a tú vám prajem, veľmi prajem...

Verita
09. 07. 2001
Dát tip
krásné...... líbí se mi jak je to stručné a přitom všeříkající....

Daemonica
09. 07. 2001
Dát tip
riasa sa netrbliece, trbliece sa slza... stýská se mi po této řeči, je milá...

Erynea
08. 07. 2001
Dát tip
A třeba to bude jinak a líp...

Albireo
08. 07. 2001
Dát tip
Poslední verš je krutě pravdivý. "Přítomnost je štěrbina, kterou se neustále budoucnost vlévá do minulosti." Pouze nedostatečný rým "lip"/"dřív" mi brání tipovat.

sleeper
08. 07. 2001
Dát tip
Nic není jako dřív, nic není jak bejvávalo...... Bohužel, bohudík, je to pravda. Třeba bude líp!!!

Daemonica
08. 07. 2001
Dát tip
To nebude... je to tak... *

Wiki
08. 07. 2001
Dát tip
Ničeho nelituj a těš se na příště ....*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru