Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ukrutná

06. 06. 2008
6
33
3224
Autor
j_i_r_i_k

Oškubal jsem kvíčalu,
bolestivě, pomalu.
Vyšoup' jsem ji ze dveří,
doteď tomu nevěří.


33 názorů

j_i_r_i_k
19. 02. 2009
Dát tip
A ty náhradní ocásky máš taky pro případ, že bys svůj někomu půjčil? :)

papouch
19. 02. 2009
Dát tip
dva zobáčky..proč neštěstí?? Spíš rarita, néé? .. aale víš co mě napadlo? Mám doma i náhradní ocásky.... ;-))

j_i_r_i_k
18. 02. 2009
Dát tip
papouch: Tak to bacha, aby ses jednou nepřepočítal, bo papouch se dvěma zobáčky by mohlo být větší neštěstí než jedinec zobáčkuprostý.

papouch
18. 02. 2009
Dát tip
já mám doma eště tři náhradní :> :> :> :)

j_i_r_i_k
18. 02. 2009
Dát tip
papouch: Tak Ty mi půjčíš zobáček, navíc ochotně... A nebudeš pak vypadat blbě, nemoha ani pípnout (neb kde zobáčku není, ani papouch nepípne, jak praví staročeské přísloví)?

papouch
18. 02. 2009
Dát tip
A aji hrady, katedrály a baziliky a bazilišky..! Na Špéně betálně padá sníh do kašňě je to špicové zonk šóchá v kapradí ;-))

Milly
18. 02. 2009
Dát tip
A hrady taky, viď??? Na Špilberku krásně padá do studny sníh a jak to zní šumí v kapradí

papouch
18. 02. 2009
Dát tip
to si rači nechám zmrznout všechny zámky, než bych bydlel v práze .-)

Milly
18. 02. 2009
Dát tip
eštěže po Brně chodim zásadně pěšky, anebo netramvají a vozí mě tam jiní.... .-) V Praze by se něco takovýho stát nemohlo!!

papouch
18. 02. 2009
Dát tip
..jo, krrrásňě.. akorát že jsem se ráno nemohl dostat do auta, všecky tři zámky zmrzlý... :-)

Milly
18. 02. 2009
Dát tip
pap: jiříkovi?? .-) Fajn.... Jó, krásně v Brně, krásně je...

papouch
18. 02. 2009
Dát tip
zobáček ochotně půjčím :> :)

Milly
18. 02. 2009
Dát tip
Bejt naklofnutej na druhou?? No, když se člověk/jiřík naklofne sám, alespoň ušetří papouchův zobáček, což je chvályhodné a bude jistě oceněno...- takže: beru zpět.. Naklofni se......!

j_i_r_i_k
18. 02. 2009
Dát tip
Ale kdepak, naklofnout se... to by byl přece jeden naklofnutej... a to by mě teda vážně nakloflo, no řekni, mám to zapotřebí? :)

Milly
18. 02. 2009
Dát tip
No, jestli je tu míň blbůstek dobrejch, tim spíš by bylo chvályhodný schromažďovat je do ohrádky, kde by byly pohromadě k nalézání... .-) A snad ses vážně nenaklofnul?? :>

Milly
18. 02. 2009
Dát tip
No, jestli je tu míň blbůstek dobrejch, tim spíš by bylo chvályhodný schromažďovat je do ohrádky, kde by byly pohromadě k nalézání... .-) A snad ses vážně nenaklofnul?? :>

j_i_r_i_k
16. 06. 2008
Dát tip
Jasně, papouch, j.nick i satannáš, než se dal na vážnější poezii. Sem tam se něco najde, ale co Aki, co humble? Mně se teda Aki nezjevuje, asi jsem málo senzibilní. :( Neříkám, že tu nejsou dobří blbůstkáři, jen mi přijde, že tvoří méně a rozhodně jsou zcela překřičeni zdejší volno veršovou tvorbou a výlevy v kategoriích MIMO a Indispozice (to v těch lepších případech, kdy jsou autoři dost soudní na to, aby své dílo aspoň dali do správné kategorie). Vidíš, tohle je ta moje morousí stránka a kdybych ještě chvíli pokračoval, možná bych byl i na... :)

Milly
16. 06. 2008
Dát tip
Hmmm....- třeba Ti ho někdo vzal.., ale stejnak.....

Milly
16. 06. 2008
Dát tip
Ale vždyť on neodešel... Aspoň mně se sem tam zjeví. :o) skorem všecky kluby jsou mrtvý vpodstatě- co nefungujou klubový avi.., ale já dávám do "svejch" klubů furt všechno co mi přijde vhodný. No, to netušim.-....- a co třeba papouch?

j_i_r_i_k
16. 06. 2008
Dát tip
Já Ti nevím, co odešel Aki, je pro mě klub jedno(d)uchejch mrtvej, ani tý jedno(d)uchý srandy už tu nějak není jak dřív mi přijde... A nechci se chlubit, ale sad... nemám. :( A co z toho plyne? Že stěží můžu být sadista... Miluju logiku. :)

Milly
16. 06. 2008
Dát tip
není to ono- cos napsal teď, se mi zamlouvá víc. :o) :-P Ty máš sad?? 8-) Třešňovej nejlíp????

j_i_r_i_k
16. 06. 2008
Dát tip
j.nick: To víš, když člověka posere múza, musí se ňák pomstít. :) Milly: Sadista bez sadu je jako král bez hradu, jako rytíř bez oře, markytánka bez lože... No prostě uznej, že to není ono. :)

Milly
15. 06. 2008
Dát tip
si dej tyhlety psaní do klubu jedno(d)uchejch, ne? Myslim, že setam hodí..

Milly
15. 06. 2008
Dát tip
pfuj, sadisto!!!! (bez sadu)

j. nick
15. 06. 2008
Dát tip
ta asi strašně kvíčala, skoro ji slyšim:) ty jedeš, jiříku:)))*

papouch
09. 06. 2008
Dát tip
jdu na to

j_i_r_i_k
09. 06. 2008
Dát tip
Tak to mě těší. :) A reklamní vsuvka - byls už u mé TIPovací? To je teprv... napsal bych ptákovina, ale v kontextu by to mohlo vyznít nešťastně. :)

papouch
09. 06. 2008
Dát tip
jasněžeje to úsmňěfff :-)

j_i_r_i_k
07. 06. 2008
Dát tip
Tak to ani nehledej, ještě by Ti jí bylo líto. :)

Maška
07. 06. 2008
Dát tip
aj som rada,že neviem čo je kvíčala

j_i_r_i_k
06. 06. 2008
Dát tip
Bíša: No jo, co naděláš... papouch: To je úsměv? Budu věřit, že jo. :)

papouch
06. 06. 2008
Dát tip
pchecht :)

Bíša
04. 06. 2008
Dát tip
Chuďátko...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru