Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rybí rej

03. 06. 2008
15
19
3631












Je klid, jen ryby
nad vodou poulí oči -
prší naruby.


19 názorů

Rad_o)))
04. 09. 2008
Dát tip
... jééé :o) ... Tink * moc povedené haiku

StvN
07. 06. 2008
Dát tip
Spekulativní a možná až zbytečně vysvětlující, co říkáš Paulart.

děkujiii, renoušek zdraví nerouška :-)

neroušek
06. 06. 2008
Dát tip
Výborné haiku............neroušek zdraví Malinkatou hvezdinku.

jazzgirl
05. 06. 2008
Dát tip
Paulart: Myslím, že "je klid" je tam pro haiku náležitě - jako uvedení do atmosféry...

Smíšek:-)
04. 06. 2008
Dát tip
! ' ' ' ' ' ' ! Super ! Skvělé ! Báječné! ''' ;) *

dadik
04. 06. 2008
Dát tip
*

opr. nespatřuji

mi to přijde úplně jednoduchý na pochopení, žádnou šifru v tom nespatřiji... krásný slunečný den u rybníka... posílám díka ;)

Paulart
04. 06. 2008
Dát tip
To "je klid" tam cítím jako navíc. Jinak to samozřejmě chápu jako převrácený obraz: ryby jsou nad hladinou, já pod hladinou a prší z mého dna. Tedy naruby. Tato fantazie - v poezii vynikající - je však myslím pro haiku přílis spekulativní.

palino8
04. 06. 2008
Dát tip
tým, že to treba dešifrovať, to asi nie je úplne haiku, ale akosi mi to nevadí... ja som hlavne musel prísť na to, čo je rej :)

jó jó, nám teďka taky... :-) díky

Mňam!

jazzgirl :-) tak teď jsem se hezky překlepla, napsala jsem jazzgril :-))) no, jo... tuším, žes pochopila správně ;))) děkuju Santi, aleši, Marys: díky za zastávku ;)

jazzgirl
04. 06. 2008
Dát tip
Já jsem asi pochopila*, snad nedesinterpretuju, vycházím z názvu:-) Ale jen si ostatní také lamte hlavičky.

Santi€
04. 06. 2008
Dát tip
je to hodně abstraktní skrývačka, ač zcela nerozšifrována, dolehla na mě zvláštním kouzlem.

zaskočilo mi...prší naruby?

Marys
04. 06. 2008
Dát tip
jop :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru