Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpolední imprese

07. 06. 2008
10
19
1758
Autor
FunThomas

A bylo poledne a byl večer stejný jako každý jiný a jiný než ostatní rád bych řekl vážení že tyhle "jiné" večery ve mě vyvolávaj odpolední deprese.

Jsem

Uprostřed
Evropy
státu
města
lidí
přátel
rodiny


a přesto sám

19 názorů

Water Lily
06. 07. 2008
Dát tip
můj momentální stav...

Řízek
04. 07. 2008
Dát tip
zrovna se tak taky cejtim*

FunThomas
12. 06. 2008
Dát tip
:D

Alú
12. 06. 2008
Dát tip
A jaj Funy rozkládá své myšlenky. Na to leda čaj;-)

FunThomas
09. 06. 2008
Dát tip
To medvídek: je dobré, že tě tahle dobrá myšlenka zanechává chladným =)

Spíš bych to nazval odpolední depresí :-) Myšlenka dobrá,..občas mám také takové,ale nikdy by mě nenapadlo je napsat tak,jak jsou: jednou jsem se o to pokusil automatickým textem,trochu sem to zahladil do metafor a vznikla šílená věc..to ale neznamená,že tím opovrhuju,ale takhle vyjádřená samotná myšlenka mě zanechává chladným.


FunThomas
08. 06. 2008
Dát tip
dík všem za kritiky..

Theuška
08. 06. 2008
Dát tip
ten pocit zná podle mne každý, ale jde to napsat i zajímavě. Takhle jsi to popsal trochu prvoplánově. Příště mne to třeba zaujme víc :)

FunThomas
08. 06. 2008
Dát tip
správně Morricone.. vidím, že sis vzal ponaučení.. přijít, dát tip a v tichosti odejít. Tak je to dobře.


Fajn, tomu jsem jedině ráda.

FunThomas
07. 06. 2008
Dát tip
to worry: mno, já se jim klidně někdy oddávám... :-) ale nikdy jsem si nemyslel že jsem sám proti všem a nikdo mi nerozumí... myslím že se tu na světě máme právě až moc dobře (aspoň tady, u nás), takže si nemůžem stěžovat.... a smysl života je někde jinde. Tady je jen pár věcí pro které stojí zato žít.

Achich ouvej, jestli to mám brát jako pokus o básnickou miniauturu, pak je to slabota. Jinak, tím tě asi nepřekvapí nikdo, ten pocit znám, ale bojím se oddávat takovým orgiím, jakože - nikdo mi nerozumí, sama proti všem atd. Většinou je příčina takového černobílého vidění jinde.

FunThomas
07. 06. 2008
Dát tip
to Aiwa: já vím, mě taky :D ale až potom co jsem to napsal... neobšlehl jsem to :D to mmx dík :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru