Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už ne

16. 06. 2008
9
18
3135




Už nechci


jen mám přání















18 názorů

Rozum nechce, srdce by chtělo, tak jak se domluvíme...?

Smíšek:-)
17. 06. 2008
Dát tip
:)

Danny
17. 06. 2008
Dát tip
já bych řekl, že tohle mi i pomohlo, pocítit ten rozdíl (*)

berg
16. 06. 2008
Dát tip
Čéčko ÷)), tohle je lepší než spoustu blábolů o rozsahu tří a více strof tady. * ÷))

pété
16. 06. 2008
Dát tip
tohle je uz fakt moc miniaturni

papouch
16. 06. 2008
Dát tip
..no a zase jsem vedle. Dyž já jsem jen hloupý pták

:-)) ta věta je dvojznačná! :-)

papouch
16. 06. 2008
Dát tip
no... Já si přeju všechno nejlepší, hlavně hodně zdraví. ...ale to asi nebude ono, že? :-))

papoušku milý... zkus se zamyslet nad slovy chtít, chtění pro sebe, chtíč... a pak nad přání, přát někomu... pak třeba zjistíš, že tahle miniatura je odrazem životního obratu...

papouch
16. 06. 2008
Dát tip
ňjo papoušek ať přemýšlí, jak přemýšlí, tak nepochopil nic.. Prozradí mu to někdo? .-)

nad takovými věcmi je radost přemýšlet :o)

to je dobře, že si domýšlíš ;)... a vůbec, že nad tím přemýšlíš ;) díky

nevím, jestli pochopil, ale domýšlím si :o)

papouchu, tak hlavně, že ses neutopil ;) aleš-novák :-) že by aspoň někdo přecejen pochopil?

týýýjo...

papouch
16. 06. 2008
Dát tip
"už nechci" jsem tvrdil včera U Vedrů taky tak mě dva chytli a nalili ho do mě :-p))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru