Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dívko

17. 06. 2008
8
15
2080
Autor
Adhil

Takový výkřik do tmy

Dívko,

 

neříkej že nejsi, ne, jsi.

To přece nejde, nebýt a přitom tě vidět. Co potom jsi?

Mlha? Kouř? Vzduch?

Hůř. Jen představa?

 

To raděj ten vzduch, pak bych se tě nadechl

a vydechl a nadechl a vydechl.

Dívko, hlupáčku, žiješ. Slyším skřípat srdce v těle.

 

Tělo domem duše a já - tvůj dům,

můj hrad – ho obléhám, uléhám

a nadechnu a vydechnu

Opravdu jen přízrak, mrak?

Klame zrak.

V tichu křik, spílám. Vzlyk.

 

Jsi?


15 názorů


A.H.
21. 07. 2009
Dát tip
Je to moc formální, jednoduché, ačkoli to co popisuješ, jednoduchostí nečiší.

pété
31. 01. 2009
Dát tip
ale jo, druhá půlka dobrá.

Lakrov
08. 12. 2008
Dát tip
Je. Určitě je. Ale možná není zrovna tady. A tak nezbývá, než se toulat a nadechovat a vydechovat a nadechovat a vydechovat, až jednou přijde nadechnout a nedýchat a raději na chvilku omdlít, než ji pustit. Určitě je.

líbí se mi ta hravost

líbí se mi ta hravost

líbí se mi ta hravost

Ginna Avro
24. 06. 2008
Dát tip
Pěkně popsaný pohled na dívku i když určité pasáže vyjadřují silnou strohost, ale pěkné.

Magdusha
19. 06. 2008
Dát tip
hezké,milé,není to zbytečně zamotané,moc hezky vyjádřeno.moc líbí,tip :)

Santi€
18. 06. 2008
Dát tip
docela nezvyk u tebe číst něco tak niterného, intimního. stydím se nahlížet. formálně ano výkřik-krs ty otázky, hesla,...po několikerém přečtení razí jednoduchost rýmů(vykřičník ke kategorii!) za nejelementárnější pilíř něčeho hodného hlubší kritiky považuji úsek: "Tělo domem duše a já - tvůj dům, můj hrad – ho obléhám, uléhám a nadechnu a vydechnu" plus "Slyším skřípat srdce v těle." bohužel v kontextu zdvojeného těla dochází k eliminaci výsledné síly obrazu.

akorát pro mne...* já totiž někdy nejsem a někdy zase jsem jen mlhou,ale občas také jsem:o)

To je hezké.TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru