Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapomenuté vzpomínky

17. 06. 2008
0
2
921
Autor
vulpecula

I když si stokrát řekneš že ne, stejně se dříve či později ohlédneš...

Po špičkách potichu procházet krajinou vzpomínek se nevyplácí.

Jak marné jsou mé pokusy, ještě víc se ztišit vždyť i tlukot srdce ruší,

když pokouším se zaslechnout alespoň slabou ozvěnu zvuků z těch zaprášených let.

Však se mi po nocích poťouchle posmívají a posté posílají do snů vybledlé obrazy minulosti.

Přesto stačí jen letmý dotek mysli a jakoby to bylo včera...

Prokletá (Požehnaná?) paměť.

Je tomu týden (a skoro deset let), znovu dávala jsem knížky do krabice, když z jedné s odrbaným hřbetem vypadl tenoučký svazeček a z něj Exlibris - suchá Narciska.

S úsměvem začala jsem listovat, jenže oči zradily mne a začaly číst...

A já nechala se znovu polapit těmi slovy a stejně jako tenkrát četla jedním dechem.

Vůně Narcisek zabolela stejně jako poprvé a do ztichlého večera rozkvétal květ za květem bíle a žlutě a rozmazané vidění nebylo jen z únavy a mála světla...


2 názory

vulpecula
20. 11. 2008
Dát tip
JiKo, Print mi tu hodně chybí, občas sem zajde, vím, ale stejně tak vím, že už to tady nebude takové jako před Lyrikem... Sem si narcisky chodím číst často, ten svazeček je však jedno vydání, které kdysi udělala Rivka tuším že s Břízou, pamatuji jak z něj četli... Tolik jmen z let minulých tu už nevidím a přesto si je pamatuji a pamatovat budu...

JiKo
25. 06. 2008
Dát tip
Jo to já někdy truchlím, když koukám na staré fotky... vzdát se jich nechci a prohlížet vlastně taky ne..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru