Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JAK SE DVA NESMRTELNÍ A PÁR PLEV VYDALO HLEDAT MASOŽRAVÉ SRNY TO CAVE OF MADNESS...

10. 07. 2001
6
0
2408
Autor
valerinka

Mno ano. Dne 21.6. jste mohli potkat na cestě z Teplic nad Metují osamělou postavu oblečenou v prapodivném oblečení, s velkým batohem na zádech, na kterém se pohupují dva podezřelí plyšáci. Při bližším zkoumání by jste zjistili, že je to Krel. Jo to je tak, když se uvěří předpovědi počasí a naplánuje se podle ní tramp...nikdy to nedělejte!!! Krel už to ví taky. Byl vyslán zbylými členy družiny, aby zjistil jestli je jeskyně v pohodě a jestli se tam dá ještě vůbec trefit, no taky v jeho 7546 letech už má nějaké zkušenosti. Celý den se nic zvláštního nedělo, až na malou epizodku v jedné z posledních vesniček před divočinou. Mno Krel se rozhodl zavolat ze svého debilního pegase několika kamarádům, aby zjistil podrobnosti jejich příjezdu a nějak si chudák nevšiml, že je sice na českém území, ale na polské GSM síti: 3,5 minut hovoru= 200 Kč kreditu v .... Po výstupu kopce, který si spíš zaslouží pojmenování hora, se zkušený stopař ztratil až po padesáti metrech neprobádané divočiny. Jeskyni se mu podařilo obejít asi třikrát dokola a pak ji čistou náhodou najít, ale to nikomu neříkejte. Za vytrvalého deště pak rozdělal oheň, zanadával Krakonoši, přísahaje mu strašlivou smrt, a šel spát. Kolem 23.00 ho probudil zvuk jeho mobíka a on se dozvěděl, že se má zítra dostavit do Trutnova, aby podepsal nějaké papíry. Nic mu nepomohlo vysvětlování, že není ve stavu, který je hoden kanceláře. Nadávaje na všechno a všechny ulehl a už se... ALE JO PROBUDIL SE!!!

Ráno vyrazil vlakem do Trutnova. Cesta by probíhala v pohodě, kdyby nebylo školního výletu, který přistoupil ve druhé stanici a jel až na konečnou. Děti si hráli s jeho plyšáky a navíc si proti němu sedli dva chlapečci, kteří mu připadali takoví...no trošku přiteplení. Hlava v dlaních a nepřítomný pohled vystihoval jeho stav. V Trutnově ho pak slušně poslali do prdele a řekli mu ať přijde v normálním oblečení. Po malé konzultaci s hodinami na věži se rozhodl počkat na příjezd valerinky. Ta kupodivu přijela úplně v pořádku a hned Krela oslnila svými sandály, které si vzala do divočiny. Za nastalé cesty vlakem pak stačili tito dva nesmrtelní vyřešit řadu problémů, například si konečně ujasnili, že Krel je Bůh, neboť andělé jsou ženský, tak jim musí velet Bůh a valerinka, že je tedy Satan, neb ďábel je pohlaví mužského. Po příjezdu do Teplic pak přišlo na řadu rituální pojídání teplických trubiček( Krel ) a zákusků ( valerinka ). Nutno poznamenat, že pohledy obou nesmrtelných byly neustále obráceny k regálu na kterém byly vystaveny lihoviny a k radiu, jehož reproduktory vydávaly zvuky nehodné k poslouchání obou tvorům. Tyto zajímavé melodie se z těchto zařízení linuly vždy, když byla v okolí valerinka. No jak jinak.. Strastiplná cesta proběhla vcelku hladce, jedinou vadou na kráse se zdály promočené boty a hlavně ponožky našich hrdinů, ale když se chce všechno jde. Ve valerinčině společnosti si Krel zřejmě vzpomněl na časy, kdy ještě někam trefil a v podobném duchu našel jeskyni vcelku bez problémů. Následovalo rozdělávání ohně, opékání roztodivných potravin a pokec na libovolné téma. Mimochodem se oba shodli na tom, že drama je na písmákovi zcela zbytečná kategorie, neboť nikdo asi nikdy žádné drama neviděl, jinak by se tam nepsali takové kraviny! Naši hrdinové se brzy dostali do krásné pohody, neboť jeskyní se šířila omamná vůně jejich ponožek, které se sušily u ohně. Pak se valerince podařilo zachránit Krelovi boty, které se rozhodly jít v šlépějích J. Husa. Člověk by řekl, že je toho na jeden den až moc, ale to by se Krel nesměl rozhodnout ke konzumaci sardinek v pravém oleji. Po dvacetiminutovém boji se mu podařilo zničit plechovku, vylít olej a znehodnotit polovinu těch malých rybiček. Tu druhou polovinu pak vyválel v písku a s chutí pojedl s houbovitým chlebem. Mňam! No a když jsme u těch houbiček...ale to se tady napsat nemůže, toxikománie a šíření omamných látek je prý v tomto státě zakázaná, no máte prostě smůlu, no. Nakonec naši znavení nesmrtelní ulehli k spánku, který ale neměl dlouhé trvání. Kolem půlnoci jejich jeskyni napadlo stádo masožravých srn. Krel se hbitě chopil své špuntovky a jal se střílet jeden radioaktivní špuntík za druhým. Situace se stávala kritickou, špuntíky došli a tak se hrdinně vrhl mezi srny a mlátil kolem sebe špuntovkou hlava nehlava. Do boje naštěstí zasáhla valerinka, která v správný okamžik použila ponožky, které ležely u ohně. Účinek byl zdrcující a nesmrtelní slavili vítězství. Špuntíky už se nikdy nenašly. Zmizely stejně jako masožravé srny, které se tam od té doby bály ukázat.

Ráno pak pojedli rituální kus stravy a vydali se naproti zbytku družiny. Po hodinovém čekání na vrcholku kopce se rozhodli vydat se do Teplic naproti svým druhům, ale hlavně do místní cukrárny. Kámoše potkali cestou a po malém zalhaní je donutili k slibu, že připraví dřevo a zařídí jeskyni. sami pak pokračovali ve své křížové výpravě. A jelikož jsou neporazitelní, zdi cukrárny se zhroutily a vydali svůj poklad: půl litru tekutých brambůrek s vanilkou od Fidela. Na zpáteční cestě už k ničemu závažnému nedošlo, snad jen k proklínání Krakonoše a k dohodě, že je třeba zabít všechny smrtelníky, jak říkám nic důležitého.

Při příchodu do jeskyně je naprosto omráčil pohled na poražený kmen stromu, který při svém pádu přerazil druhý strom. Po chvíli otázek a odpovědí se zjistilo, že strom podlehl v marném zápase s Davem_Zw, který usoudil, že je to dobrý nápad, porazit ho( pro osm větviček ). Odpoledne pak probíhalo v duchu shánění dřeva na večerní ohníček. Tedy Krel a Semipalakva sháněli dřevo, Dave_Zw a Tek vyráběli roztodivné věcičky ze dřeva a valerinka se klasicky flákala. Za zmínku také stojí pěvecké představení Teka a Daveho_Zw v době, kdy Krel a Semipalakva dělali dřevo. Můžou si gratulovat, že to neslyšeli, jelikož valerinka se z toho málem zbláznila. Jejich repertoár byl cekem široký. Styly zpěvu se také hbitě střídaly. Mohli jste zaslechnout anglické, německé, svahilské songy, improvizaci techna a house. Prakticky všechno na co jste si vzpomněli. Dokonce složili valerince píseň s názvem “My best friend Valerie”. Večerní potlach pak probíhal ve snaze uspat Daveho_Zw a Teka a pak se vesele vrhnout do konzumace Fidelova pokladu. No nakonec se to nějak zvrhlo a i když výše jmenovaní spali, poklad zůstal téměř nedotčen. Snad proto, že byl očekáván další útok masožravých srn a taky proto, že se Krelovi, valerince a Semipalakvovi zjevil Krakonoš, který měl bílého psa a na zádech. Taky došlo ke shodě, že srny zmutovali do podoby trpaslíkopsů- trpaslíci se zjevují valerince, bílý psi Krelovi a Semipalakva to dal dokupi. Trpaslíkopes je tvor podobný Kentaurovi. Hruď a hlava je blonďatý dlouhovlasý a dlouhovousý trpaslík a tělo s končetinami je veliký bílý pes. Nakonec přišel kýžený spánek, který byl rušen občasnými nadávkami Daveho_Zw. Nutno poznamenat, že jeho dupnutí pět cm od Krelova obličeje jeho majitele pořádně vyděsilo. Ráno se pak rozdávala indiánská jména a volil se náčelník. Náčelníkem byl zvolen Malý bobr, který ohryzává kmen stromu a přitom mlátí ocasem o vodu ( Dave_Zw ) a jeho věrní vazalové byli pojmenováni následovně: Otylý datel, který tluče do stromu a má rudou lysinu na hlavě ( Semipalakva ), Drak Soptík, který chrlí plameny a nechce se stát hasičem ( Tek ), Paštika, která byla zhotovena z tlustého bílého bizona ( valerinka ) a Sokolí oko, které bylo vyloupnuto z hlavy dávno nevidomého sokola ( Krel ). Náčelník byl svou volbou tak nadšen, že přiložil do ohně tak umným způsobem, až měli Semipalakva, valerinka a Krel hořící polena ve vlasech. Ale nakonec se všechno zvládlo. Zlatým hřebem programu se stalo hraní kolíku, hry staré, jako svět sám. Absolutním vítězem se stala těžko porazitelná valerinka. Po obědě, který se skládal ze dvou druhů fazolí, několika roztodivných gulášů a mokrého chleba, to všechno v jednom kotlíku a jezeno třemi lžícemi, se vyrazilo do skal. Zde ukázal svůj pud sebezáchovy Krel, který s veselým úsměvem na rtech skákal ze skály na skálu jak potrefený kamzík, prozpěvuje si přitom: ”A tak jak orel, ptačí král i já teď slétnu z bílých skal.” Nakonec vše dobře dopadlo a na skály si vylezli všici. Čas bohužel pokročil natolik, že se muselo jít pomalu balit a šupky domů. Po Krelově debilním proslovu, on jiné neumí, se spotřebovaly brambůrky a hrdinové se rozloučili s jeskyní. Cesta proběhla v pohodě, za zmínku stojí pouze hejna much, která byla obzvláště vypečená nad Krelem a valerinkou...

PS: Budou i fotky. Jelikož Krel nesnáší focení své osoby, ochotně vzal svůj přístroj a fotil jako divý!!!

FOTKY: http://mujweb.cz/www/valerinka/pismak.html


Simildanach
29. 07. 2005
Dát tip
Kdy příště co myslíš?:-((

Krel
03. 01. 2003
Dát tip
Kdy příště co myslíš?

Šimi
06. 02. 2002
Dát tip
Zajímavé,taky jsem zažil pár takovýchle vandrů,někdy to spíš připomínalo trestné výpravy na nás samotné:o).Fakt pěkný,už jsem dlouho takhle zas nikde nebyl,asi se někam brzo vydáme,třeba do hor,za Krakonošem...já se s ním znám skoro osobně:o)

Suppe
09. 09. 2001
Dát tip
valerinko> tohle je naprosto uzasny!!!!TIP!!!!

Amanda
29. 08. 2001
Dát tip
To musel byt teda fakt super tremp :))) diky moc se ti to povedlo

:-))

Litochowitz
18. 07. 2001
Dát tip
...a proto to nechci protahovat, jak už jsem povídal....T-p....

valerinka
18. 07. 2001
Dát tip
děkujeme velice velevážený!!!!

Krel
18. 07. 2001
Dát tip
no jo no:-))

Pája
17. 07. 2001
Dát tip
chichtííííííííííííí :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) naprosto mi vyhovujete ;-) stejně jako houbičky ;-) (mimochodem už vím, proč vám tak dobře šel kriskros (český skrebl) ;-)) slovotvorníci) díky

Krel
16. 07. 2001
Dát tip
Verita: 1) máš naprostou pravdu 2) houbičky byli a trpaslíkopsi vidíme i bez nich 3) už se na tom pracuje:-)

Deltex
12. 07. 2001
Dát tip
Hih, dost dobré....:-))))))))))))))))))))))))

Verita
12. 07. 2001
Dát tip
no jo, pozor na srny...jsou smrtelně nebezpečné a dokáží vylidnit celé vesnice... :)))))) btw, ty trpaslíkopsi se zjevovali po těch houbičkách, co jste je vlastně vůbec neměli? :)) navrhuji tohle přepracovat z reportáže na to zmiňované drama! :) díky za avi.

Krel
11. 07. 2001
Dát tip
hih:-))))))))

Kastel
11. 07. 2001
Dát tip
...jako bych tam byl (a buďte rádi že jsem nebyl - já včechno sežeru - svaly potřebujou bílkoviny a já mám sval i místo mozku - největší kliku měly ty masožravý srny :o) Krel - dík za avi

přečtu a vrátím :-))

Diana
11. 07. 2001
Dát tip
No to byl kráááásný a dobrodružný vandr! Jakobych tam byla taky. A je dobře, že jsi zase zpět. Vítej. A moc dík za avi!!! *****

Deltex
11. 07. 2001
Dát tip
Juj, to mohlo být skvělé... hih a docela i vtipné:o))) *! Též děkuji za avízko!

Erynea
11. 07. 2001
Dát tip
:o))) paráda...taky chci vandr :o)))...dík za avízko

Krel
11. 07. 2001
Dát tip
no rádo se stalo...no:-)) a pozor na srny!! jsou všude kolem!

valerinka
11. 07. 2001
Dát tip
Fotky už se nahrávají........juch.-))

Krel
11. 07. 2001
Dát tip
Néééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé....ale vlastně o co de? :-))

valerinka
11. 07. 2001
Dát tip
no jo už tam jsou....minutku:-))).....klííííííídek hochu:-)))

valerinka
11. 07. 2001
Dát tip
ale néééééééééé...........ono to blbne.......tak za delš minutku:-))

valerinka
11. 07. 2001
Dát tip
A JE TOOOOOOOOOOO:-)))) juch:-)))

Krel
11. 07. 2001
Dát tip
tak tohle odmítám!!!!!!!! to snad néééééééééé!!!!! Fotky sou........ nééééé

Cavalera
11. 07. 2001
Dát tip
.......... éééééééé .. to je dobrý .. občas super hlášky:-)))) .. díky za avízo, už nevím, kdo jste mi ho posílal:-)) ... tip! nebo tentokrát spíš TRIP angl.:-)))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru