Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejsi sama...

18. 06. 2008
16
14
1435
Autor
Marcela.K.

,,Tak budu zase dražší..."

Jsi nejdražší z lidí, kteří jsou "moji".
Vracím se díky chvilkám přichyceným za růžky do doby, kdy jsem nebyla.
Vidím tě ve svatební den. Rozesmátá ...s rozevlátou sukní stojíš na louce pod lesem.
Černobílá.
...tak krásná jsi byla.
V trávě na stráni sedí svatební hosté a smějí se...štěstí je tak prosté. 
A já? Já se budu ještě osm let toulat po houbách...

Nedovedu se na tebe dívat jinak. Byla jsi vždy ta nejkrásnější na světě.
Obracím chvíle tvého života a usmívám se.

Zbývá pár prázdných listů...budu si tě muset vyfotografovat.
I s hůlkou ti to moc sluší.

Chci ti jen říci :,,Neboj se. Jsem tady. S tebou.
Naučila jsi mě Lásce, proto jsem i v této chvíli šťastná.
Moje ruka ti patří stejně, jako tomu, kterému jsi ji dala, když tě o ni požádal.
Máme se koho držet, maminko..."

14 názorů

Robinia
20. 06. 2008
Dát tip
Velká hvězdička pro mylenku PS všem, kteří frflají na digitální dobu - pro změnu já na ni nedám dopustit :-)

Petrusha
19. 06. 2008
Dát tip
vyznieva to veľmi prirodzene ***

Marcela.K.
19. 06. 2008
Dát tip
Oldjerry, pochopil jsi. Já jen psala, nechtěla jsem napsat báseň. Jsou chvíle, kdy člověk jednoduše psát "musí"...toto byla jedna z nich. Pro Lakrov a rupa...štvou mě ty dnešní foťáky. Když chci fotit moment, vyfotím až ten následující! A černobílé fotografie jsou krásnější. Barvu si člověk domyslí po svém ;-)

Oldjerry
19. 06. 2008
Dát tip
Je k poznání, že to z tebe proudilo, nedělala sis žádné starosti s technikou psaní, ale jako vyznání matce si to ten tip zaslouží - ba i vícekrát...

guy
19. 06. 2008
Dát tip
no jo, digitální doba je prevít .. *

Lakrov
19. 06. 2008
Dát tip
Pro ruprecht: Mám doma ještě pár metrů Ilfordu FP4, ale asi už bude prošlý. Taky ID-11... dvě těla PENTAX ME a objektivy od... Zapomenutá technologie :-)

Krasne vyznani

ruprecht
19. 06. 2008
Dát tip
Přikláním se k Lakrov. Jen jestli ještě prodávají černobílý kinofilm.

Lakrov
19. 06. 2008
Dát tip
Já snad zase začnu fotografovat (digitální doba mě od toho odradila), aby bylo čím vyplnit těch pár prázdných stránek (dokud je kdo by se na ně podíval).

Janina6
19. 06. 2008
Dát tip
chvilky přichycené za růžky :-)

avox
19. 06. 2008
Dát tip
takové řádky maminkám hladí dušičky :-) */

Diana
19. 06. 2008
Dát tip
Moc krásné. Měla by to číst!***

Marcela.K.
18. 06. 2008
Dát tip
Já na houby chodím moc ráda a naučila jsem to i svého muže - milujeme ty procházky lesem - on sebere každou prašivku a já mu je vyhazuju :-)...možná to mám z té doby, sestra tam byla jen šest let :-)

moorgaan
18. 06. 2008
Dát tip
osm let je dlouho..nebylo to nahouby?.-))/**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru