Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Karlovo řešení

11. 07. 2001
11
0
5190
Autor
MM

...afterparty...

Kalné ráno... Vracím se z pařby, zarudlé oči, nejistá chůze a pocit, že někdo rozhoupal ulici. U zastávky potkávám Karla. Je na tom ještě o něco hůř. Má pozvracené tričko, vrávorá nejen po chodníku, ale i po vozovce a pak se začne bavit s lampou.

Modlím se, aby si mě nevšimnul, ale jako na potvoru si to nakonec dovrávorá k mé lavičce.

"Jé, kurva, Adame, to seš ty?"

"Hm.. Čau Karle."

Sesune se vedle mě.

"Ty vole, dneska to bylo fakt hustý. Slavili jsme Martinovy dvacetiny a byl to fakt nářez."

"Hm.."

"Ale víš co?"

Nevím.

"Už mě to pěkně sere, takovýhle rána. Ti povidám, "usměje se na mě a decentně si ublinkne, "přestanu chlastat!"

"Hmm.."

"Nemáš cigáro?"

Podám mu pomačkanou startovačku a sirky. Lačně si zapálí, dá si šluka a vzápětí hodí takovou kosu, že to stříká až na mě.

Nasere mě to: "Seš absolutní debil vymatlanej!"

Karel se drží za žaludek, střídá v obličeji různé odstíny od zelené do fialové a sípavě se omlouvá. Nakonec z něj vypadne: "A taky přestanu kouřit." Přijíždí tramvaj, pomáhám mu nasednout a sám jdu radši pěšky.

 

Za měsíc:

 

Kalné ráno... Vracím se z pařby, zarudlé oči, nejistá chůze a pocit, že někdo rozhoupal ulici. U zastávky potkávám Karla. Probdělá noc se na něm nepodepsala ani v nejmenším - alespoň to tak vypadá. Tváře růžolící, chůze přímá...

"Čau Karle, ty vypadáš sakra fit. Přestals pít a kouřit?"

Karel se pousměje: "Přestal."

"Gratuluju! Já bych to nezvládl..."

Karel se na mě shovívavě podívá: "Ale jo... S heroinem to jde jedna radost."

 

Jedu domů tramvají - Karel jde pěšky.


sudvej
10. 07. 2002
Dát tip
:)

zip
17. 06. 2002
Dát tip
dal bych tam pedro místo heráku, ale i tak gut :) téčko.

blázen
20. 05. 2002
Dát tip
Krutě naturalistické

Kerray
04. 05. 2002
Dát tip
Jo, tak to občas taky bejvá...

Tajta
19. 04. 2002
Dát tip
Proč se tak dobře bavím, když je to tak děsně vážný? Stydím se sama za sebe a tobě dávám *!*.

krindapána!!! *

bobotic
02. 10. 2001
Dát tip
Ha ha jedna radost, druhá radost, třetí radost, ale mluvící lampy fakt sou :-)

Svicevusich
17. 07. 2001
Dát tip
Mam kamarada,a ten uz nechodi ani pesky. Je to smutne, ale je to tak. Davam tiipek tiipku :o)

Skleboun
17. 07. 2001
Dát tip
hmmm... a jeste po tom Andelovi.... tip (za pusobivost)

Danny
12. 07. 2001
Dát tip
:) *

jo .... párkrát jsem to slyšel .. přestal jsem s perníkem /pauza/ .. teď beru herák ... attack ...

Mahoney
12. 07. 2001
Dát tip

Helen
11. 07. 2001
Dát tip
Těbůh...

do hajzlu...

Kangi
11. 07. 2001
Dát tip
styl vyprávění naprosto dokonalej, vyústění do toho nějak nezapadá

xtermik
11. 07. 2001
Dát tip
Wooow - My name is Michael Jackson ! Jsi fakt dobrej ! Ten sloh se opravdu dá vystihnout pouze názory Ufa, Helen a Simiho dohromady ! T.j. Ježíš .. Těbůh ... do hajzlu .... (já připojuji ještě) .. kurva drát ! Super - má to "šťávu" - myšlenku, spád (kdyby nebylo toho pozadí) - dám TIPA

Verita
11. 07. 2001
Dát tip
wow.........!

Rivka
11. 07. 2001
Dát tip
Jo, takhle se ploužím po ránu taky... jenže to nemám z pití ale z učení... občas i to zvracení:))) Že bych taky...? No nic. Jdu plkat zase chvíli někam jinam. :)

Deltex
11. 07. 2001
Dát tip
Hopla! *! Kalná rána znám... a předsevzetí, že přestanu kouřit a pít, taky - teď si říkám, že je dobře, že se mit o ještě nepovedlo:o))) (ale aaspoň ne startovačky - fuj!). Povídka je geniální. Souhlas s Ufo, Helen, SimontheScimitar a Verita. :o)))))

Janis
11. 07. 2001
Dát tip
hoj*..nechť žijou startéři! :-) a stejně ...ten žlutej banán..tu někde ve tmě svítí pořád! ...

alina
11. 07. 2001
Dát tip
*

se vracim,abych to TIPnul... takze *!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru