Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Učím se šetřit

19. 06. 2008
14
17
3216

...si svůj projev... pro ty nejintenzivnější okamžiky...




Učím se šetřit -
Pravidelně líbám už jen hrnek
Svůj oblíbený














17 názorů

Milly
18. 02. 2009
Dát tip
Hmm, zajímavě podaný podnět... .-) -t- (zajímavý, že Ti stačí na pití jedinej hrnek...- já jsem ráda za pár různých- podle nálady.... :-))

Rad_o)))
17. 10. 2008
Dát tip
:o)))

hezounká:-)

Řízek
23. 06. 2008
Dát tip
Dokázala si do toho vložit opravdu hodně! tip***

Háber
22. 06. 2008
Dát tip
hehe:)*

maracaibo
22. 06. 2008
Dát tip
Moc pěkná :-) *

jsem strašně žárlivá :-))) díky :-)

Janina6
21. 06. 2008
Dát tip
:-))

jazzgirl
21. 06. 2008
Dát tip
což o to, fešák to je:-)... ale... má takovou menší vadu na kráse - je ženatý:-)... do zpráv napíšu kdy a kde, ty závazky nemají na hraní vliv:-)... (btw. nejprve žena, pak já a pak všichni ostatní, tak to na něj nezkoušej:-D) (preventivně hrnek s sebou, kdyby Tě to přepadlo:-D)

díky cejviku, ale zatím jsem spokojenější než kdy předtím ;)...

Cejvik
20. 06. 2008
Dát tip
Taky jsem si ti prosel... Drzim palecky a kdyby to bylo moc horké / hořké , tak pofoukam.

no... ono to ale vůbec o kafi není :-))) to už spíš o čaji, navíc myšlenka je trochu jinde, než u okamžiků s nápojem... hmmm, jazzgirl, tak to bych i přišla, jestli je to sympatický fešák, ráda se podívám a poslechu si něco příjemného :-)... ale radši mi napiš ty, kdy a kde to je, zrovna teď nějak moc v špk nejsem... díky všem za návštěvu ;)

pété
20. 06. 2008
Dát tip
je to trochu jak reklama na kafe, ale ne druhou strnu uprimne :)

jazzgirl
20. 06. 2008
Dát tip
supr, dobře děláš:-)* (mně příští týden přijede na hudební návštěvu ten jistý sexoff/onista, budu se taky držet:-) - jestli nás chceš vidět a slyšet, přijď na koncert, plakáty už visí po Špk...:-))

avox
20. 06. 2008
Dát tip
nejintenzivnější prožitek = optimistický doušek ranního čaje? :-)) */

Marys
20. 06. 2008
Dát tip
;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru