Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozvánka na výstavku fotek na židovském hřbitově v Telči

20. 06. 2008
1
12
2053
Autor
Abyss

12 názorů

jt
27. 06. 2008
Dát tip
hola hou - tak to ovšemže vypadá daleko líp .. ;-) to bych měl aspoň jeden den trefit .. ;-) když budu mít v práci dva dny volno, přijedu určitě. když jeden, tak mrknu na spoje a nějak to namyslim - hola hou - v telči jsem nebyl asi sto let - už teď se moc moc těším .. ;-))

Abyss
27. 06. 2008
Dát tip
ja jsem to zmotala, jsme tam prostě od soboty 5.7. 2008 od 15 hodin do pátku 11.7. do 16 hodin chacha :)

jt
27. 06. 2008
Dát tip
ech - máš tam dvakrát sobotu - takže tam asi přijedete už v pátek a v sobotu to po zahájení balíte - což ? pátek i počasí vybízí ke stopu/k výletu. doufám jen, že to půjde v práci nějako zařídit .. :-) dík za info *

Abyss
27. 06. 2008
Dát tip
tak jedeme tam otevrit v sobotu 5.7., takze dorazime nekdy po obede a budeme tam ceeelou dobu az do soboty rano to uz zase mizime 12.7., otevirame od 10h do 16h, potom chodime na jidlo :) celou dobu tam budeme hacat, lze i spinkat na hrbituvku, prines si stan!

jt
27. 06. 2008
Dát tip
a to tam bude aj o víkendu otevřeno ? jako že třebas v tu sobotu ? myslel jsem, že to je normálně potíž se takhle dostat .. a od kolika do kolika ? jestli nebudu v práci, mohlo by to vyjít .. :-)

Notreal
22. 06. 2008
Dát tip
bohuzel nemuzu abyss, budu v te dobe po cestach Evropou :[

Abyss
21. 06. 2008
Dát tip
fenk jů!

Sybian
20. 06. 2008
Dát tip
Khvh: hňupe

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru