Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

testík

23. 06. 2008
0
0
1230
Autor
papouch

Dějství prdní.

 

   Scéna: Brno, Hlavní nádraží, 1. nástupiště. V pozadí na 2., 3. a 4. nástupišti projíždějí vlaky. Na konci prvního dějství projede archaická parní lokomotiva, která jeviště i hlediště zahalí směsicí páry, dýmu a mastných sazí, čehož kulišáci kulisáci využijí k přestavění scény.

   Vpravo (z pohledu diváka) oprýskaný stánek s hnusným kelímkovým pivem zn. Starobrno, vpravo (z pohledu herců) služebna OSŽ (Ozbrojená stráž železnic).

   Uprostřed nahoře mechanická cedule s nápisem

VL K  S ER  PR HA  JE  O  180  MIN  OPIŽDĚN  (Některá písmenka nefungují, některá se zasekla.)

   V popředí se pere Vlk s Harykem. Haryk je pevně zahryznut do Vklových koulí. Vlk Piští.

 

Vlk:Ííííííííííí!

Gorgona: Haryku!

Vlk: Íííííí-ííí-ii, í!!

Gorgona: Haryku, no tak!!

Vlk: ÍÍÍííÍÍííííÍÍííÍ, ÍÍí, ííí-íÍÍ ÍÜüýíí!!!

Gorgona: Haryku, tak co to je?! Nech kočičku!!

Haryk (s plnými ústy): Mwwumfhmgrrr!

Vlk: Jáůůů neííísem kočíííí...

Gorgona: (prosebně): Haryčkúú..

Haryk: (rezolutně, s plnými ústy): Wrff!

Vlk: ...ííčka! Fňaůůůííík!

 

   Z kukaně OSŽ vykoukne chroustjazzova vyholená, strohá, skinheadská hlava, znuděně přehlédne scénu a houkne směrem ke stánku s pivem:

 

chroustjazz: Hej!

 

   Ze stánku s hnusným kelímkovým pivem zn. Starobrno vykoukne chroustjazzova zarostlá, dlouhovlasá, hipísácká hlava, se zájmem přehlédne scénu a zvrčí:

 

chroustjazz: Co je?

chroustjazz: Hoď mi sem škopka!

chroustjazz: ..si poď, néé?

chroustjazz: ..nemůžu, su ve službě.

chroustjazz: Si trhni.

chroustjazz: (vytáhne revolver a zařve) Chci sto milionů dolarů, mexický pas, dva kulomety                       Hotchkiss s osmi plnými zásobníky, vrtulník, žádný policajty, volnou                                   cestu a jeden škopek tý břečky, nebo je (namíří na psy) odstřelím jak psy!!!

chroustjazz: Vrtulník ti dám, ale pro škopka si poď.

chroustjazz: (zastřelí Gorgonu)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru