Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písmák je plnej teploušů

26. 06. 2008
0
52
4989
Autor
Garth
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=134267

:-)

původní dílo bylo omylem vykopnuto do koše, platnej link : http://www.pismak.cz/index.php?data=read&kos=1&id=134267

52 názorů

Garth
03. 07. 2008
Dát tip
Lihnáč, který dva měsíce není schopen dokalit lahváče, nemá nejmenšího práva krafati o jakémkoli pitivu.

Lihnáč, který dva měsíce není schopen dovalit lahváče, nemá nejmenšího práva krafati o jakémkoli pitivu.

Ale kdež...

Garth
01. 07. 2008
Dát tip
Kromě piva k realizaci myšlenky potřebuje taky nějaké básníky.

Všechny debaty vedou k pivu, to se pozná na první napití.

rozhodne. pivo je dobre! (a uz jsme zase na zacatku :_)

Oslavíme to pivem.

ano. a ja mam od ctvrtka odvolenou, to je take dobre :-)

Pivo je dobré.

to je dobra myslenka, protze k jeji realizaci potrebuje clovek pivo <I>

Garth
01. 07. 2008
Dát tip
Já bych po všech básnících namaloval pivní pěnou kosočtverce...

Marcela.K.
27. 06. 2008
Dát tip
Opravdu se mě to nedotklo :-) co taky s chudákem, který ani netuší, jak vypadá vagina a chce o ní psát básně :-) Musím podotknout k informaci o zablokování...nebyla jsem psychicky tyranizována, jen blbě opakovaně otravována ;-)

Moudré.

ano. myslim ze k tomu se pekne hodi definice sirky koruny vozovky: Šíře koruny vozovky je rozměr vedený kolmo k podélné ose vozovky a měřený od okrajů jedné či více vrstev různě zpracovaných stavebních materiálů. Při měření šířky koruny vozovky se tedy neberou v úvahu příkopy ani náspy.

AUGER NA STOPĚ: KDE SE BEROU ZÁHADNÉ ČÁSTICE? Mezinárodní observatoř Pierra Augera v Argentině nalezla souvislost mezi spermiemi a obřími černými děrami. (http://press.avcr.cz)

Garth
27. 06. 2008
Dát tip
já jsem si říkal, kde se pořád ty spermie berou

Oldjerry
27. 06. 2008
Dát tip
Politujte přikurtovánka - je neskutečně hloupý a zlý. Při tom i z toho nesmyslu je vidět, že má potenciál,že by mohl psát i dobré věci, ale zdá se, že mu někdo ublížil, na koho si netroufá a tak tady blije na nás to neskutečné svinstvo. Je k politování...

Týjo!

Jelito
26. 06. 2008
Dát tip
Opravdu hodnotné

hovno se divi, ze maze... pozoruhodne

papouch
26. 06. 2008
Dát tip
moje blbost

Garth
26. 06. 2008
Dát tip
Já spíš nechápu, proč to dílo muselo zmizet do koše. Dřív to tak na písmáku nebylo, že by díla, o kterých admin usoudil, že jsou "vulgární nesmysl", mizela do koše. Ale jak jsem psal, spíš se podivuju. Celkově je mi to asi spíš tak nějak u vedžajny.

papouch
26. 06. 2008
Dát tip
šaxi můžete kliknout sem

Garth
26. 06. 2008
Dát tip
Hm.

papouch
26. 06. 2008
Dát tip
bingo :-p

Garth
26. 06. 2008
Dát tip
Ono je to makonec asi i celkem jedno. Byla to jenom vzpomínka na časy, kdy jsem na písmáku trávil celkem dost času.

Garth
26. 06. 2008
Dát tip
Ta básnička se mi líbí, blbý je, že se sere do konkrétních lidí. I když nevěřím, že by kdokoliv ze zmíněných dovolil, aby se ho to nějak dotklo. A pořád nevím, kam proč zmizelo a kdo zmizel Cinkyho dílo.

papouch
26. 06. 2008
Dát tip
co na to říct? snad jen - "Blahoslavení chudí duchem, neboť..."

Vidíš, Garthe? My tady na Písmáku umíme myslet ekonomicky - nemusíme živit celou bandu teploušů, u nás to celé zastane jeden jediný Kurťák:)

Stejně jsou to všechno muslimský teroristický židi.

papouch
26. 06. 2008
Dát tip
co to?

Garth
26. 06. 2008
Dát tip
Takový kultovní dílo a je teď srulovaný v něčí prdeli. To by mě zajímalo v čí. Svět je plnej klerofašistickejch nevypičanejch buzen.

No vo tom žádná. Furt se tady kurtujou k topení, a tak podobně.

Garth
26. 06. 2008
Dát tip
Hm. Tak ja nevim. Jeste rano tu bylo. Asi je pismak fakt plnej teplousu. :-)

Já jsem fasista, kdežto Garth je fašista. To je rozdíl, vejre.

Řepa je homoušká zelenina?

červená je teplá barva.

Co je na "Požadované dílo nebylo nalezeno." teploušskýho, ty fašistická ktitická buzno???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru