Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hodinky

11. 07. 2001
1
0
908
Autor
sslunce

 


Ta stará ženská strašně smrděla a bylo jasné, že jednou budu smrdět taky. Hodinky staré s páskem od pana maršála, nechala si natahovat od lidí, aby měla pocit. Byl to takový zvláštní den, kdy mračna se stahovala a přece nepršelo na cestě tam.  Takový docela obyčejný den, kdy na zádech vám raší kapky potu a smrt se vás dotýká tak lehce. Den jednosměrných rozhodnutí, komplikací a lásky. Zastavit se u ní na delší vyprávění, znamenalo rozhodnout se zůstat. Mačkala do své kdysi vkusné dámské kabelky pet-lahve a možná, že jich tam měla už několik, jakoby byla nedobytnou studnicí, ještě stále plnou vody. Ručičky se natáhly na chvíli správně, ale s budíkem to bylo horší, protože podle dobrozdání znalce byl už příliš starý na to, aby ještě ukazoval správný čas.  Ale o ten v žádném případě nešlo. V lepším případě se zastavil již před půl stoletím, v tom druhém se zastavil právě ve chvíli, kdy odcházela. Zase se střetly všechny ty fatální osy, které vůbec nic nepředurčují. Lidi pijou pivo u stánku a cpou se slanýma brambůrkama. Chlapi pokuřují a ženský jsou na čerstvým vzduchu bez vodítek zase chvíli identické. Čas na hodinách se posunul zase o kousek dál, bylo na čase nasadit si dioptrické brýle a prostoupit do přítomnosti. Začalo další nudné sčítání  minut...

 

 

 


chorus
11. 07. 2001
Dát tip
Výborný!!!!

Litochowitz
11. 07. 2001
Dát tip
Pěkný, jen se mi tam nelíbí ty brambůrky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru