Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cello na cello

30. 06. 2008
8
25
2092
Autor
jazzgirl

"To Tvoje bříško je jako cello... Nádherný hudební nástroj..." G.


1)


V rytmu srdečním

na cello mi zaklepeš

z pověrčivosti


2)


Cello na cello

struny proplétáme si -

naše harmony


                                    

25 názorů

jazzgirl
21. 12. 2009
Dát tip
Avox: A právě, právě, v tom to je :-)!

jazzgirl
12. 07. 2008
Dát tip
Jarmila_Moosová: Děkuji moc:-)!


jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
No vida:-)) Co vyvolá pronesení jedné větičky:-)...

oddat se celle... a pocellovat...:o) (jen takové asociace, které to slovo nabízí...malebný nástroj :o) )

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
Ano, naráz náraz, ráz na ráz:-)). Díky, aleši:-)! (vzpomněla jsem i na Tvé "Čelisti/cellisty:-) )

čelní náraz :o)

jazzgirl
04. 07. 2008
Dát tip
Děkuji, jsem ráda, že pobavila, je opravdu nevážná a dvojsmyslná:-)... Dva smyslní lidé totiž nemohou být jiní než... ... dvojsmyslní...:-))

Ježková
03. 07. 2008
Dát tip
cha, taková roztomile dvojsmyslná blbůstka... pěkné nápady, pobavila *

jazzgirl
02. 07. 2008
Dát tip
sestricka.slunicko1: Sluni, moc děkuji za opětovnou návštěvu:-) V létě to bez Tebe ani nejde:-) (ačkoli já sluníčko potřebuji celoročně, jsem solární člověk:-) ) ruprecht: :-) Originální by to bylo, ovšem záleželo by, jakým způsobem by to řekl. Buď by mě rozesmál nebo urazil... To první spíš:-) Přemýšlela bych nad pozitivy, ovšem teď mě zrovna žádná nenapadají, ani tvarově ani funkčně. Poraď:-)

ruprecht
01. 07. 2008
Dát tip
taky mohl říct, že máš bříško jak psí boudu... :-)) *

*** a cello zbožňuji!

jazzgirl
30. 06. 2008
Dát tip
IVO: Děkuju:-), však v upřesnění mám napsáno: "Hormonie", zcela záměrně, samozřejmě:-)...

jazzgirl
30. 06. 2008
Dát tip
avox: Však o tom to je:-)... A děkuju:-)! Oldjerry: Děkuju:-) A jak jste blbli?:-)

IVO
30. 06. 2008
Dát tip
I kuš, ty hormony mi napadly taky...*T

avox
30. 06. 2008
Dát tip
:-) jsem četla "... proplétáme si naše hormony" :-))) */

Oldjerry
30. 06. 2008
Dát tip
a zaťukav jí na čelíčko něžně šeptl : to je bříško. Pod bříškem je... dál se to píská. No jo, my jsme se při tom taky dost nablbli... *

To říkáš teď. Ale až bych tě zaujal, nedokázala bys tomu odolat. To je horší než kokain. Fuj fuj.

jazzgirl
30. 06. 2008
Dát tip
Cha, já se svou podváhou...:-D Potřebovala bych přibrat tak 10 kilo:-)... A zamilovat se do Pišty? To ne, to bych Ti pak pořád dávala k dílům tipy a byla bych označena za kritikova řiťoleza, což nemohu dopustiti:-). Svým postem na Písmáku máš zajištnu mou naprostou citovou neutrálnost k Tvé osobě:-).

No nic, nic... To není nic. To je naopak NĚCO. Ovšem prostě víceméně vzato kolem a kolem de facto koneckonců holt je ti ta úchvatná, skvělá věc zapovězena. Nicméně buď ráda. Ještě by ses zamilovala, a pak bys z nešťastné lásky buď páchala sebevraždu (to bys umřela), nebo by ses přejídala (to bys byla nechutně tlustá). Takže jsem ti vlastně právě zachránil život, případně postavu.

jazzgirl
30. 06. 2008
Dát tip
Tož, tak jsi mě nenavnadil, ovšem pobavil, což je v Tvém "stavu" adekvátní:-). Stejně jsem pořád hrozně zvědavá, ale když nic, tak nic holt...:-)

To je nefér otázka, jelikož jsem ženat, a tedy zaujmout tě, to si již jaksi nemohu dovolit. No, a kdybych ti prozradil, čím bych tě zaujal, tak bych tě tím zaujal, už bych se tě nezbavil a moje žena by z toho byla patrně mrzutá. No uznej, to prostě nejde:)

jazzgirl
30. 06. 2008
Dát tip
Tož, avízo jsem Ti asi neposlala a ta odpověď mě zajímá:-)... Tak znovu...:-)

jazzgirl
30. 06. 2008
Dát tip
Pišto, si piš to, že už to není chlapec:-)... A mně jako hudebnici to nesmírně imponovalo:-)! Přišlo mi to nesmírně poetické:-) Ach vy, chlapi... Čím bys zaujal Ty:-)?

Chlapec se má ještě co učit, co se lichotek týče... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru