Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jako dvé koťátek

01. 07. 2008
3
16
3641
Autor
Delfín

Lehké náladové veršíky pro chvíle dobré pohody, kdy člověk nikam nespěchá a vychutnává si drobné radosti života.;o)

Jako dvé koťátek
být k sobě stuleni,
v travičce u vrátek,
hraví jak tuleni,

dívat se na nebe,
za malou chviličku
objevit v dáli té
svou šťastnou hvězdičku...

Nemyslet na nic než
na srdce tlukoucí,
mám Tě rád, to mi věř,
do smrti smrťoucí!

Nikdy Tě nezradím,
a nestočím svůj zrak
za jinou, dobře vím,
že jen Tebe mám rád!


16 názorů

Delfín
02. 09. 2008
Dát tip
Safián: Možná máš pravdu. Já bych to možná psal taky jinak i když to sám bych tam nedával, spíš bych jen smazal tu čárku před "a". Ten slovosled posledního verše jak ho navrhuješ Ty, mi je normálně bližší, ale jinde zas druhým vadilo právě to, že jsem to napsal jako Ty! Mám rád nezvyklé obraty a pořadí slov, dělení veršů na dvě řádky nejen kvůli rýmu, ale i kvůli jistému stupňování v přednesu...Ale co člověk, to názor!;o)

Safián
31. 08. 2008
Dát tip
Rytmicky je to jako Cestička k domovu.V poslední strofě hned dva kiksy / ve 2 a 4. verši/.Místo daktylotrocheje je tu jamb a ten konec ani nevím co je.Snad by to bylo lepší takto: Nikdy tě nezradím, nestočím sám svůj zrak za jinou, dobře vím, tebe jen že mám rád.

Delfín
05. 07. 2008
Dát tip
;o)

Delfín
05. 07. 2008
Dát tip
neoOpica:???

pěkná "dětská" *

Delfín
04. 07. 2008
Dát tip
Si, seňor!;io)

Delfín
04. 07. 2008
Dát tip
To víš, zkouším psát různými styly...Mimikry. víš?

Delfín
03. 07. 2008
Dát tip
Já asi taky ne, kdyby byla možnost ten program trošku obměnit, ale některé romanticky založené dámy takový úvod přímo vyžadují právě proto, aby se do toho stavu pohody dostaly! Musíš se dotknout jejich duše, než si Tě pustí dovnitř! /Do srdce i jinam!/;o) P.S. I když i ženská duše podléhá proměně...Naštěstí!

Delfín
03. 07. 2008
Dát tip
neoOpica: O tom, co gentleman zve galantním dobrodružstvím, je lépe pomlčet! Ať si každý vybere sám! Tohle měly být jen veršíky památníčkového typu...

romale
01. 07. 2008
Dát tip
uch být ve chvílách dobré pohody asi bych si nečtl básničky;)

Delfín
01. 07. 2008
Dát tip
To jsem rád!;o)

vesuvanka
01. 07. 2008
Dát tip
roztomilé, moc se mi líbí "dvé koťátek", díky :-)))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru