Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Eurasie

12. 07. 2001
2
0
5874
Autor
Danny

inspirováno Orwellem


klikněte sem - je to ve formátu PDF

 

a tady je to normálně:

 

Wesson Smith se probral do nového rána. Celé tělo ho bolelo od včerejší namáhavé dobrovolně povinné práce. Na zdi zapšklého paneláku vedle byl plakát Velké Sestry. Také tu byla tři hesla:

ANO ZNAMENÁ NE
NE ZNAMENÁ ANO
ANO ZNAMENÁ ANO A NE ZNAMENÁ NE

Cesta na MTSTR (Ministerstvo To Jsem Ti Říkala) vedla přes MPD (Ministerstvo Pro Vaše Dobro), což byla střežená, opancéřovaná budova, kam se nikdo nechtěl dostat. Wesson se těšil na Tři minuty žárlivosti, které měly dnes být obzvláště brutální.

V zasedačce se všichni sesedli do kruhu. Za chvíli se telestěna rozzářila a objevila se Zrádkyně, slečna Ráchel Weissová. Začala sladce mluvit o tom, jak se lidé za vlády Velké sestry mají špatně, ale říkala to takovým způsobem, že bylo vidět, že by byla nejradši, aby přešli na její stranu.

Ženy začaly řvát a házet po Ráchel co jim padlo pod ruku. Muži se přidali a za chvíli obraz Ráchel začal mizet a prolínal se s obrazem vojáka z Oceánie, chladnokrevného vraha vyznávajícího jakýsi zvrácený systém.

Pak byl obraz Nepřátel režimu vystřídán klidným, láskyplným pohledem Velké Sestry. Wesson miloval Velkou Sestru. Nezačal si nic s žádnou jinou ženou, protože před sebou stále viděl její obraz. A kdyby zapochyboval, agenti KoHu (Kontroly Humoru) mu hned budou v patách.

Také však miloval Julii a nevěděl jak jí to má říct. Julie byla podle všeho ideozločinec, protože Velkou Sestru z nějakých nepochopitelných důvodů nenáviděla.

Ale nic. Možná někdy přijde čas a pošle Julii nějaký vzkaz - něco jako "Miluji tě".


evalota47
10. 05. 2005
Dát tip
asi to musím taky ještě projít,dneska jsem toho zase přečetla,chi,nedělám nic jiného.Můžu s fleku dělat čítače nových děl a hodnotit zda je vydat nebo né - já bych je vydala všecky chi,chi,ale to bohužel nejde.

johanne
26. 03. 2004
Dát tip
po prvním přečtení mi to nedocvaklo. po druhý jsem si přečetla i prolog a chápu :))

Deltex
16. 07. 2001
Dát tip
Danny, je to zajímavé... nádherně napsané, ale podle mě by to chtělo trochu více rozepsat... ten námět by za to stál. Je to ale hezké. Měj se nádherně.

Danny
14. 07. 2001
Dát tip
už je to tu i jako normální text

Zet
14. 07. 2001
Dát tip
No, něco se mi to snaží říct, ale dneska jsem úplně vyplivnutá, nemůžu přemejšlet Přečtu si to ještě zítra ,

Albireo
14. 07. 2001
Dát tip
Jméno Wesson Smith mě naprosto omráčilo. Konotace na kolty zavěšené proklatě nízko i na 1984. Skvělé, tip tip tip tip tip

Zet
13. 07. 2001
Dát tip
Mám stejnej problém jako Deltex. Takže promiň.

Danny
13. 07. 2001
Dát tip
dám to tam normálně, až si na to vzpomenu kdyby něco na www.adobe.com jsou prohlížeče pro fšechny platformy.

Deltex
12. 07. 2001
Dát tip
Danny neštvi mě, já sem šíleně línej člověk, ale že seš to ty? A používej lepší formáty. I will be back in a moment!

Deltex
12. 07. 2001
Dát tip
Danny je mi líto, ale nemám tu nic co by otvíralo pitomej pdf.... takže to nemám jak přečíst.

Danny
12. 07. 2001
Dát tip
Deltexi, je to TeXovaný, zdroják doma, já ve škole... možná to tam někdy dám normálně

Danny
12. 07. 2001
Dát tip
někdy brzo

xtermik
12. 07. 2001
Dát tip
Je to divné - je to zvláštní Nyní ale kritika : Jsem as plný zášti význam mi však uniká !

Wopi
12. 07. 2001
Dát tip
xtermik: dneska už potřetí narážím na tvůj ohlas a potřetí nerozumíš... není to podezřelá shoda?

Deltex
12. 07. 2001
Dát tip
Tak to prosím udělej normálně v písmákovi - prosím!

Mámalibor
12. 07. 2001
Dát tip
k l i n k ! No vidíš a upadl mi zvoneček, druhej máš jenom Ty !:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru