Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

*

Výběr: Rivka, Print
12. 07. 2001
9
0
1864
Autor
Sala

* chtěla bych moc ...

 

Sotva jsem otevřela oči

naložil jsi mi na víčka

tíhu slunce,

abych unesla vycházející

odpovědnost

 

bránit svůj mžik

na tisíc let trvá mi

u tebe zastínit krátce

 

 

 

......

 

Rivenko,

cítím se nedostatečná,

mám jen dvě nevelké dlaně, abych tě přímluvou pohladila

za nezapisovat a nepočítat,

než popojde naše bolavé a slabé..

 

 


Danny
25. 07. 2001
Dát tip
pozoruhodné *

Janis
13. 07. 2001
Dát tip
*!

xtermik
12. 07. 2001
Dát tip
To je tak inteligentní ! To je tak hloupé ! ....... I já se lek ! Na svoje maličké IQ, jsem dostal děsný vztek ! SUPER - Jen tak dál ! Co nebo kdo je Rivenka ?

hermit
12. 07. 2001
Dát tip
je to osobní, ale strašně krásné, takže velký tip! *****!!!!!!!

Wopi
12. 07. 2001
Dát tip
****!

sidi
12. 07. 2001
Dát tip
Jsem na tom stejně jako hermit.

Naso
12. 07. 2001
Dát tip
aj bez tej konfesie (prvé dve strofy) je to paráda parádovitá! Konvergujem k tipu

Rivka
12. 07. 2001
Dát tip
To jsem zřejmě já... malé cosi po stěnách... menší než malé množství rozpatlané bílé barvy... (Sali, děkuju. Připomínáš mi, na co často a rádi zapomínáme... Já vím, říkám si, já vím... a tolik to někdy nejde... a tak strašně by se chtělo...)

Sala
12. 07. 2001
Dát tip
Rivi *** nedávno došel pohled z prázdnin, třeba nepomůže, ale potěší :) Ahoj! Zdravím vás z hor. Máme se skvěle. Je tu hezky - občas svítí sluníčko. Teplota třiadvacet. Dala jsem si pět kopečků zmrzliny a je mi blbě, ale jinak se mám skvěle. Dejte si pusu a smějte se na svět. Vaše ...:) Děti prostě vzít za srdce umí. :-)))* Přeju jako měl strejda barvičkou samou radost.

Cavalera
12. 07. 2001
Dát tip
... ju krásný .. nevím , jestli pod čarou má patřit ještě k básni, ale to nad tím je samo krásný ... jen možná odpovědnost bych nahradil jinším slovem, ale vzhledem k tomu, že obsah je více než osobní a konkrétní, je to blbost, že to vůbec říkám ..... prostě jen krásný ... tip!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru