Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oči spáče

03. 07. 2008
15
15
2895






Znám tě skoro jenom z not
klíčem houslovým
mi odemykáš chrámy

Tajně přeskakuješ plot
jdeš mým stromovím
a já ti dělám šrámy

Proč někdy světlo zabolí
do tmy se tiše pláče
proč zanechals mě svévoli
a dal mi oči spáče?














15 názorů

jemné, něžné - hvězdinkovské:-)

weeruszka
09. 09. 2008
Dát tip
ta je fakt nádherná..

Rad_o)))
18. 08. 2008
Dát tip
... tak tahle se Ti vážně povedla, Reni * ...

maracaibo
17. 07. 2008
Dát tip
hezounké :-) *

Oldjerry
05. 07. 2008
Dát tip
Ej ej ej - mně je hej : já odpustil jsem všechny šrámy všem, dobře věda, že odpuštěním se uleví především mně. Jen mne ještě trochu trápí šrámy, které ode mne utržila má Jarka...

Smíšek:-)
04. 07. 2008
Dát tip
* líbííí! ;)

Toto dobré řemeslo mnohem víc by uneslo. Jakože je to pěkné, ale ta poplední sloka by asi chtěla ...no, přímo vyměnit, tak.

pété
04. 07. 2008
Dát tip
pěkné, rýmy, to je na rýmu, ale tobě se to docela povedlo...t

Ježková
03. 07. 2008
Dát tip
první dvě strofy ěm hodně zaujaly, barvitě vyjadřují skutečnost pomocí trefných metafor.. ta kurzivou trochu skřípe patosem, chybá ji švih těch předchozích... přesto má velkou vyprávěcí hodnotu, a o to tu hlavně zjevně jde.

Ježková
03. 07. 2008
Dát tip
první dvě strofy ěm hodně zaujaly, barvitě vyjadřují skutečnost pomocí trefných metafor.. ta kurzivou trochu skřípe patosem, chybá ji švih těch předchozích... přesto má velkou vyprávěcí hodnotu, a o to tu hlavně zjevně jde.

jazzgirl
03. 07. 2008
Dát tip
Nebylo to v so.:-)? To byl on:-)... Můj přesplotní Šrámek:-). Já jsem se s nikým jiným na nádraží nevítala, jojo, přijel busem, zatentočkovaná výluka. Nejlepší je ten jejich nápis "zrychlujeme dopravu":-) 60 minut zpoždění běžně:-). Jak to, že jsem si Tě nevšimla:-(? Já možná už létala kdesi v oblacích:-)... Ale teda mrzí mě to:-(... Za prvé bývám často mimo a za druhé jsem slepýš... Příště za mnou natvrdo přijď a nějak mě prašti do zad nebo tak něco:-)...

jazz... viděla jsem tě... hmm, kdy to tak bylo? bylo to na nádraží asi den nebo dva před tím koncertem... vítala ses s nějakým mladíkem, co přijel autobusem :-)... já čekala na zastávce :-)... ten koncert jsem úplně zazdila... uvědomila jsem si to druhý den, že jsem vlastně chtěla jít a že to bylo "včera"... nj, hlava děravá... :-) jinak díky za kritiky :-)

jazzgirl
03. 07. 2008
Dát tip
Znám to... Šrámy, které zanecháváme druhým, často bolí více než naše vlastní... A procitnutí bolí taktéž* (P. S. Škoda, žes nebyla na koncertě... Také mi někdo přeskočil plot (opět)... obávám se, že by nepomohl ani ostnatý drát)

pupin
03. 07. 2008
Dát tip
Pochvala za odvahu rýmovat!p.S. snad ůto" neprospíš - a nebo to tak má být...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru