Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Loučím se na léto

05. 07. 2008
1
33
4157





Ahoj všem,

jenom jsem chtěla říct, že od úterý 8. 7. 2008 budu až asi do konce září pracovat na Krétě,
kde se k internetu asi jen tak lehko nedostanu, pokud ano, možná sem napíšu nějakou tu
básničku. Každopádně se chci rozloučit touto cestou se všemi milými písmáky, se kterými
to nestihnu, nebo to nebude v mých možnostech. Takže mějte se krásně a chraňte si dásně!
Bude se mi stýskat. Jo a prosím, kdo můžete, myslete na mě, nebo se aspoň pomodlete,
ať tam dostanu nějakou práci :-). Děkuju.

pac
malinka_hvezdinka













33 názorů

podezdívka
07. 07. 2008
Dát tip
Tak ať se Ti tam daří! (........ se máš :-), hned bych jel taky)

Cejvik
06. 07. 2008
Dát tip
Take se pripojuji.

:D no dík teda, Norsko, ještě, že už nejedu k vám na sever ;-)

Norsko 1
06. 07. 2008
Dát tip
Ty to nevydržíš, najdeš tam nějakej starej comp a pod fíky nám budeš psát básně. Na práci si ani nevzpomeneš :-) Bůh s Tebou

daddy
06. 07. 2008
Dát tip
měj se krásně a ukaž se tu...:)

guy, jo stav se :-) necham te se vykoupat u nas v bazene v apartmanu :D to je lakava nabidka, co myslis?

guy
05. 07. 2008
Dát tip
přeju hezký pobyt, kdybych náhodou měl cestu kolem, tak zajdu na kafe a popovídáme si o Šumperku :-)

Oldjerry
05. 07. 2008
Dát tip
Jsem sice teista, ale nemodlím se, protože na to Bůh není zvědavý... zato však ti bůjdu držeti několikero různých druhův palcův... a pozor na různá jedovatá semena...

dekuji, dekuji, drazi moji :-) at vam to pocasi tady v Cesku taky preje! :-)

salomesr
05. 07. 2008
Dát tip
vela stastia a pokojne more

Smíšek:-)
05. 07. 2008
Dát tip
Půvabná hvezdinko, užij si to tam! :)) Budu na tě tedy pořád myslet, přeješ li si to :-D Rozhodně měj prima pobyt na Krétě (jen prosím pozor na změnu směru, ne cestou do norských zemí, Kréta se už myslím 3x stěhovala jinam!) Díky za pozdrav! Už teď se těším na žhavé novinky:D Měj se co nejlíp a drž se pádla! ;)

jazzgirl
05. 07. 2008
Dát tip
Hvězdí, tak když se budeš na Krétě na pláži nudit, prostuduj si poctivě anatomii, ať mi nenarušíš mou křehkou konzistenci:-)).

Marys: ajooooj :-) IVO: neboj, budu opatrná :-)

jazz, dobrá, píchnu tě pod žebro, ale musím dávat pozor na pohrudnici :D Rabbí, díky moc, snad mě múza neopustí :D Háber, děkuji pěkně, no doufám, že se tam nezamiluju :D

Marys
05. 07. 2008
Dát tip
ajooooj ;)

IVO
05. 07. 2008
Dát tip
...a pozor na Krétény!!!!

Háber
05. 07. 2008
Dát tip
tak šťastnú cestu a nech sa Ti tam darí*vráť sa v zdraví*

Rabb
05. 07. 2008
Dát tip
měj se krásně, hvězdí.. a držím pěsti s prací.. ..a piš, ať tvůj um nezakrní.. :-)

jazzgirl
05. 07. 2008
Dát tip
hvězdí, stopro se uvidíme:-) A prosím, určitě mi ji pořádně ubal:-D, můj ascendent v Raku mi přináší jistou zasněnoust, takže kolikrát chodím a nevidím, neslyším, jen si tak lítám v oblacích...:-)

avox
05. 07. 2008
Dát tip
hodně štěstí, hvězdičko, budeš tu chybět...

čus

pozorovatel
05. 07. 2008
Dát tip
čus

taky zdravím, vesuvanko a děkuji :-) přeji krásné léto!

vesuvanka
05. 07. 2008
Dát tip
Zdravím Tě a přeji krásný pobyt na Krétě, držím palce, ať najdeš zajímavou práci :-)))

jéé, děkuju jazzgirl :-)... tak si uvědomuju, že už tě asi během prázdnin do zad "neprásknu", aby sis mě všimla :D... tak třeba někdy na podzim :-)...

jazzgirl
05. 07. 2008
Dát tip
Jééé, hvězdi... tož si to užij a ať máš dostatek sluníčka i penízků:-)! Měj se tam moc krásně, budu na Tebe myslet:-)! Určitě nasbíráš spoustu inspirace pro krásné básničky:-)...

Diano, tak tos mě potěšila :-)... Já budu v Hersonissosu :-) už se těším, díky :-)

Diana
05. 07. 2008
Dát tip
Skoro závidím. Právě jsem se totiž z Kréty vrátila (Plakias) a už se mi stýská. Držím palce a věřím, že práci najdeš. Turistů je tam jako psů a místní nestíhají :-))))

moc díky, Gail. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru