Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vrať se mi, miláčku!

07. 07. 2008
1
20
3669
Autor
Delfín

Neslyšíš hlas Lásky plný touhy, jenž Tvé jméno volá zas a zas? Bez Tebe jsem jenom stínek pouhý, vydán bouři srdce napospas...

Táborák tiše vzplál, obláčky kouře
vyslaly k nebi teď poselství své,
že jsem tu sám a sám a v marné touze
na Tebe vzpomínám, děvčátko mé.

Vrať se mi miláčku, v náruč mou spěchej,
jen Tebe jedinou v světě mám rád!
Než v zem vyhrabou mi důlek měkkej,
jen s Tebou chtěl bych být, s Tebou se smát.

Jen s Tebou smysl má celé mé bytí,
jen s Tebou chtěl bych žít a mít Tě rád.
Ty jsi má hvězdička, co šťastně svítí,
stejně já pro Tebe chtěl bych teď plát!


20 názorů

Delfín
10. 07. 2008
Dát tip
Neboj. dostala to! Před takovýmí třemi desítkami let...Sem jsem to dal jen pro srovnání, viz např. Extáze...

JiKo
08. 07. 2008
Dát tip
tyjo tag jí to pošli a nedávej to tady do arény... je to jak báseň do školy...

Delfín
08. 07. 2008
Dát tip
P.S.4 moorgaan: Josef Kožíšek

Delfín
08. 07. 2008
Dát tip
Hlídal celý den a noc, nedostával za to moc... Ale každý ho měl rád, byl to také dobrý plat!

MyKröten
08. 07. 2008
Dát tip
Já být na tvém místě, tak jsem po čtvrt století rád že už se na to zapomnělo a nechal bych to v šuplíku. :)

(tak stará zas nejsu)

moorgaan
07. 07. 2008
Dát tip
Oříšek. říkali mu Oříšek měl chlupatý kožížek uši taky toť se ví jazýček měl růžový.-)) /slabikář před 45lety/.../**

Můj zrzeček mě vždycky podrží!

Delfín
07. 07. 2008
Dát tip
To je teda něco! Jarmilka mi přisoudí psa, kterého jsem nikdy neměl a Ty jí to hned věříš!;o) Ale o psovi mám taky básničku!Napsal jsem jipro kámošku,co pejsky moc ráda a taky jednoho má... Protože: Na světě je jen jediná věc, co si nemůžeš koupit za žádné peníze, a to je zavrtění psího ocásku! (Chrt Boris z kreslené disneyovky Lady a Tramp) PŘÍTEL PES Čeníšek studený, srdce však hoří, je přítel Tvůj věrný, smutky Tvé boří! Nikdy nezradí Tě jak činí lidé, hotov k obraně Tvé vždycky hned bude! Když smutno plíživé v duši se vkrádá, olízne tváře Tvé a Ty zas ráda budeš tu na světě zítra i dnes, vždycky podrží Tě Tvůj přítel pes!

Delfín
07. 07. 2008
Dát tip
Nemám psa! Sám si vyju na měsíc! Co si člověk neudělá, to nemá!;o(

A teď vás tam chodí kolik? Dva - ty a pes?

Delfín
07. 07. 2008
Dát tip
jako že tam třeba narazíš na někoho, kdo je taky sám a učiníš ho šťastným oním způsobem, který popisuješ v tom svém veledíle!;o)/ O když jsi v tom možná lepší než ve tvorbě literárních děl... Jinak tohle mé dílko je je z doby velice dávné...Našel jsem to založeno v jedné staré knize z dětství...

Delfín
07. 07. 2008
Dát tip
Máš pravdu! Tohle je starý víc jak čtvrt století! Když tak o tom přemýšlím, možná i 30 let...A ten táborák tehdy opravdu hořel, jen jsem tam byl sám a nevesel na břehu rybníku za tichého večera...

Delfín
07. 07. 2008
Dát tip
Tak zkus něco jiného! /liter, psanci,saspi, písmák, Totem,literra...-je toho dost!/

myslím, že tak jsme začínali skoro všichni... (někdo tak i končí - s tím psaním)

Delfín
07. 07. 2008
Dát tip
Takové hodnocení od mistryně dramatu opravdu potěší!;o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru