Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DAR / neDAR - RADAR

08. 07. 2008
12
30
4521
Autor
moorgaan

Po několika odkladech přijela do Prahy americká ministryně zahraničí Condoleezza Riceová. Hlavním cílem její cesty je podpis smlouvy o stavbě amerického radaru v Česku....


Na návštěvu z daleka
první dáma světa chvátá
/ bulvár to už haleká /
povinnost prý přímo svatá !!
 

že prý může začít pršet
/ z Arábie to má sršet /
galantně chce rámě podat
pod deštník nás všechny schovat

 

oko bystré – radarové
v Brdech třeba promnout
/ amíci NÁM poručili /
je třeba se ohnout…


to už tady jednou bylo
/ velmi známa story /
ještě NE - se všechno smylo

 Condoleezo…………………..SORRY !!!


30 názorů

Bíša
31. 07. 2008
Dát tip
T.

moorgaan
13. 07. 2008
Dát tip
kluci, ale to nebyl vzkaz VÁM.. ale Condoleeze a vubec to nesouvisi s raketama ...

JiKo
13. 07. 2008
Dát tip
aha já to bral jako odpůrci antiradaristů, tj vlastně souhlasitelé... oh krásná čeština

Oldjerry
13. 07. 2008
Dát tip
JiKoušku - přečti si pořádně, co jsem napsal. Čuráme stejným směrem.... Odpůrci nechápou taky, že radar tu nezvyšuje bezpečnostní rizika. Pokud vznikne situace, že ten radar bude aktivní, bude jedno, jestli stojí v Polsku, Čechách, v Litvě, nebo v Rumunsku. To, co by přišlo, by planeta nepřežila. Rusové a další dobráci přijeli na tancích o půlnoci bez aviza, bez pozvání. ASmíci nás žádají o dovolení - v tom máš pravdu : je to jiné.

JiKo
13. 07. 2008
Dát tip
btw: na václaváku je akce proti radaru, maj tam 2 válce a lidi hlasují zmuchlanými ubrousky... je zvláštní jak na ty co hází do NE se organizátoři smějí a když jsem šel vhodit já do ANO... rači nedomýšlím co si mysleli podle toho jak na mě koukali... ale to je jen dojem na okraj

JiKo
13. 07. 2008
Dát tip
Old: opravdu si myslíš, že A. nás chtějí díky radaru obsadit jako rusáci? Je dneska ještě možné vůbec nějakým způsobem válčit? Opravdu by někdo zmáčkl to pověstné tlačítko? Viz poslední války. o čem byly? Jugoška - nacionalismus.... Djihád... suverenita dominance ... pro mě to samé... Radar sem riziko přináší, asi jako svobodná evropa na václaváku... jenže to riziko jest tak malé, že neobstojí proti pozitivům

Oldjerry
13. 07. 2008
Dát tip
JiKo - dobže : nejsi soudruh. Pro lidi, kteří to neprožili snad ta situace není tatáž, zejména když se to nehodí. Neprožili a tudíž nemají s čím srovnávat. Právě proto se část lidí bouří, protože se bojí opakování a nechápou to, cos správně napsal : není to totéž. To ale neznamená, že jádro obou situací nemá společné znaky. Odpůrci nechápou taky, že radar tu nezvyšuje bezpečnostní rizika. Pokud vznikne situace, že ten radar bude aktivní, bude jedno, jestli stojí v Polsku, Čechách, v Litvě, nebo v Rumunsku. To, co by přišlo, by planeta nepřežila. Rusové a další dobráci přijeli na tancích o půlnoci bez aviza, bez pozvání. ASmíci nás žádají o dovolení - v tom máš pravdu : je to jiné.

JiKo
13. 07. 2008
Dát tip
moorgan: trochu pokrytecké to s tou hloupostí ne? O pár kritik dříve vyzýváš američany aby nám políbili prdel... to je v pohodě? To není adresné a proto se to může že? Oldjery mě dokonce nazval soudruhem... Přátelé, zkrátka si myslím, že srovnávat situaci před 40 lety a dnes je nesmyslné. Dneska je prostě jiná situace... ve chvíli kdy se svět konečně sbližuje (a že jednou dojde k situaci která je normální ve sci-fi tj. jedno lidstvo a tečka.. žádné země a národy... budeme jedno lidstvo) začínáte bazírovat na echtsuverenitě. K čemu? Abychom tady vytvořili Waveland?

Kdyby to bylo dejme tomu v roce 1985 A kdybys byl starším propagandistou nějakého hodně vypečeného ideologického oddělení A kdybych byl krajským tajemníkem pro ideologii A kdyby ty hnusné imperialistické rakety měly trčet dejme tomu z Luzného v NSR Tak bych Tě navrhnul na Cenu Klementa Gottwalda A doporuil tě na družební zájezd do Pripjaťské oblasti v SSSR. Tak blbá agitka to je. A je mi úplně jedno, jestli jsi pro nebo proti raketám.

tip pro Ferry...

Ferry
10. 07. 2008
Dát tip
Když však začne preludovat kdo se v Izrael jel schovat aby nebyl v lidodomě když tam všem host, ne moc skromě, hrozí Rudou Ármijou Ať mu hoděj hadr na hlavu na to já už nemám povahu sic se všichni poblijou

moorgaan
10. 07. 2008
Dát tip
JiKo - hloupy je ten, kdo hloupými nazývá druhé, jelikož hloupost je vlastnost chytráků co se nad druhé povyšují a sami si nevidí na špičku nosu..

JiKo
09. 07. 2008
Dát tip
myslím, že kdo srovnává ruské rakety a americkej radar jakož¨to stejnou věc... je prostě hloupý Ale chápu tyo, v každém boji je třeba argumenty ohýbat a strategicky rozestavovat

za 5. čtyřverší **T**

Další protest proti Radarovi O´Realeymu. Proč toho kluka nenecháte na pokoji?

moorgaan
08. 07. 2008
Dát tip
Oldjery..kdyz sem rusove pritlacili rakety, tak jsem chodil do zakladni skoly, tatu vyhodili z prace /protestoval proti raketam/ a ja mel problem vystudovat..deda byl Jachymove dva roky, babicka byla v koncentraku za nemcu.. mel bys vazit slova a nenavazet se.. ja jsem nic jineho neudelal nez jsem reagoval po svym na dnesni den.. mam dost dobrou vychovu k tomu, abych vedel co je to " o nas- bez nas".. nezbyva nez psat takoveto protest songy, kdyz se neda nic jineho delat- je to muj nazor!.. NESOUHLASIM S TIM, ABY V MOJI ZEMI BYLY CIZI VOJSKA!!!!.. a machra asi delas ty, urcite ne ja!! - ja si vazim svobody v tom, ze si prave na pismaku muzu psat sve nazory a nebude me tady NIKDO okrikovat.. ja taky nikoho neokrikuju!

ruprecht
08. 07. 2008
Dát tip
Oldjerry ***

Oldjerry
08. 07. 2008
Dát tip
Hele - machr - kdes byl, když sem Rusové přitlačili jaderné rakety... a nebyly nikde v lesích....to by byl tenhle protestsong docela potřeba...a z Jáchymova by zněl dost silně

avox
08. 07. 2008
Dát tip
nemám ráda politiku, obejdu se bez amíků, radar též nemusím mít - v lesích má být mír a klid... */

Nanča
08. 07. 2008
Dát tip
za podobnou básničku jen s tématem bolševiků jsem kdysi dostala ředitelskou důtku...a naši měli hroznej průšvih..doufám že nemáš děti nebo přísného ředitele...:-)

moorgaan
08. 07. 2008
Dát tip
tohle samozrejmě není poezie.-)).. to je jen reakce na dnešní přítel, úlet,zálet,vzlet,sled,led,ed,d.. /kolik to zas bude let?/ ..jen tak mě to ťuklo do nosu.. snad to není ani o politice.. je to spíš inspirace k (šp)rýmování- i když tady asi už nejde o srandu..

že by Bezruč nepsal poezii? Nebo Havlíček? to není špinění...

Je pro mě překvapivý, že ses vyjádřil takovýmhle stylem k diskutovanýmu tématu. Poezie je pro mě něco vnitřního-ta poslední lehkost a netroufla bych si ji špinit politikou apod. Teda možná hlavně proto, že bych to ani asi neuměla.:)) Tobě tip*:)

budoucnost ukáže, jestli je to k něčemu...

moorgaan
08. 07. 2008
Dát tip
a my co nejsme z Brd kricime tu ze vsech hrdel .." po amicích je nám prd polibte nám z dálky prdel.."

Monie_Kim
08. 07. 2008
Dát tip
nechci radar, a jelikoz s tim nemuzu nic delat, tak poprve snad vim, jak zni beznadej :(

jako obyvatel Brd jsem na radar velmi hrd...

auvejs! já a politika - dávná minulost :))))

tak ta mi hovoří z duše tahle báseň češi zase bodujou, mám taky jednu s kondolízou, ale mnohem sprostější.. ale vážně, dobrý tohle. Tipanec

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru