Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Až k branám Santiaga de Compostela

09. 07. 2008
5
11
2021
Autor
Monie_Kim

....kdo neví - cesta svatého Jakuba (The Camino to Santiago de Compostela http://www.santiago-compostela.net/) (2008)

jdu dál

už v nohou mám desítky
měst
a hrstě úsměvů
v žáru slunce
v prachu
cest

jdu dál

cíl je v dáli přede
mnou
a chvění hlasu
v děšti
větru
vytrvám

jdu dál

svůj odraz v zrcadle
skutečnosti
zachytím
v tichu
v míru
naslouchám

jdu dál

až k branám
Santiaga de Compostela
dorazím
a potkám tam své
vlastní

11 názorů

Bíša
15. 09. 2010
Dát tip
Jednou jsem tam byl...

Monie_Kim
10. 07. 2008
Dát tip
Ja se musim priznat ja to jeste nesla, ale jednou urcite. Ted jsem na cas v Australii,takze tu moc poutnich mist nemaji, pokud nepocitam Uluru :) Ja si jen vzpomnela jak me o te ceste vypravel muj dobry pritel, ktery to sel uz dvakrat, takze spis to jsou jeho pocity z cesty, ktere me inspirovaly.

Monie_Kim
10. 07. 2008
Dát tip
Ja se musim priznat ja to jeste nesla, ale jednou urcite. Ted jsem na cas v Australii,takze tu moc poutnich mist nemaji, pokud nepocitam Uluru :) Ja si jen vzpomnela jak me o te ceste vypravel muj dobry pritel, ktery to sel uz dvakrat, takze spis to jsou jeho pocity z cesty, ktere me inspirovaly.

papouch
10. 07. 2008
Dát tip
Monie - odkud jsi šla?

Monie_Kim
10. 07. 2008
Dát tip
pro Vetroplacha: (snad)

větroplach
10. 07. 2008
Dát tip
... nevěřím, že je to tak lehký ... na konci pouti najít své vlastní já....

papouch
09. 07. 2008
Dát tip
Di tak pojďme spolu

Diana
09. 07. 2008
Dát tip
Kamarádka to šla letos. Báseň velice dobře vystihuje, co mi vyprávěla. Chtěla bych si to taky zkusit.********

papouch
09. 07. 2008
Dát tip
kurtě - z ČR to je na celý rok, to naráz neujde nikdo .-) resp. nevím o nikom, kdo to šel na jeden zátah já to šel z St.-Jean-P.d.P. a chci jít znovu, ale z LePuy a až na Fisterra kdo by šel taky?

uplně si představuju to putování a jakobych cítil ty vnitření pochody jinak mimo kritiku:šla jsi tam doopravdy pěší pout až z ČR??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru