Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvé srdcí dokořán

16. 07. 2008
4
8
2915
Autor
Delfín

Na literu publikuje skvělý človíček se srdcem na dlani, co si říká "cecilka". K jednomu z jejích dílek plných citu i moudrosti jsem napsal tenhle lehký popěvek, jí na oslavu a snad trochu i pro radost...


Máš srdce dokořán,
je návštěvní den zkrátka,
pro lidi ze všech stran,
přichází první host!

Máš srdce dokořán
a každá Tvoje řádka,
každičký verš Tvůj psán
je lidem pro radost!

Máš srdce dokořán,
vždyť člověk není celý,
když na světě je sám
jak ohlodaná kost!

Máš srdce dokořán
a já mám pocit skvělý,
po špičkách vcházím tam
přes upřímnosti most!

Máš srdce dokořán,
Tvá důvěra se cení,
i já je otvírám,
tak náhle strachu prost!

Dvé srdcí dokořán
zpívá teď chorál skvělý,
že nikdo není sám,
a Lásky je tu dost!

8 názorů

Delfín
20. 07. 2008
Dát tip
S vyjímkou mne snad možná je!;o(

...a lásky dost je všude pro všechny...

Delfín
17. 07. 2008
Dát tip
Když na to vzpomenu...Ostatně, můžeš to udělat sama. Stačí se přihlásit i na liter...Potkáš tam spoustu fajn lidiček!;o)))Já tam začínal a mám tam vlastně skoro všechna své dílka. Teď už brouzdám po pěti servrech a občas něco někam přeleju odtamtud, nebo spáchám něco nového a dám to všude!;o))) Jinak cecilka tam s G.P. stvořila 101 básní o měsíci. Posílali si to s ním v komentech, až on to vydal uceleně! Taky jsem jim něco přidal do sbírky, nejprve v komentu, pak z toho byly dvě samostané básně...;o)

Diana
17. 07. 2008
Dát tip
Díky Bohu, za takové lidi! Příklad hodný následování :-) Pozdravuj ji ode mne.

Delfín
16. 07. 2008
Dát tip
Diana! Cecilka je vážně fajn. Představ si, že jede z Třeboně až do Tanwaldu, kde leží v nemocnici Pepa Zázrak, /což je mladý kluk upoutaný již navždy na lůžko, který i pro dýchání potřebuje přístroje, a jen počítač počítač, který nějak dálkově ovládá, ho spojuje se světem/, aby tam seděla nějakých 40 minut u jeho lůžka a vlévala mu optimismus a pak zase musí zpátky domů! A ji to nemrzí tam kvůli té chvilce jet, dokonce tam přitáhla i další holky! A její muž kromě své práce dělá i léčebné masáže, ona míchá lidem léčivé směsi a pomáhá, kde může...

Diana
16. 07. 2008
Dát tip
Kouknem na cecilku! Pěkné. *

AngiDark
16. 07. 2008
Dát tip
:)

moorgaan
16. 07. 2008
Dát tip
/***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru